Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind ?Inchirierea si intretinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timisoara?


Anunt de participare numarul 134103/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408478, In atentia: ing. Crenguta Oprea, Email: [email protected], Fax: +40 256408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: B-dul C.D-Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, In atentia: ghiseul 9 sau 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind ?Inchirierea si intretinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timisoara?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Pe raza municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 416, 640.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia cate un contract subsecvent la fiecare 12 luni. Cantitati minime si maxime pentru care se vor presta serviciile pe durata unui contract subsecvent: Inchirierea de cabine de toalete ecologice pentru: min. = 103 buc./luna; max.=135 bucati/luna;Serv.de intretinere: min.= 16.060 serv.; max.=31.060 serv.Valoarea estimata a unui contract subsecvent este de 1.708.320, 25 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de inchiriere si intretinere a toaletelor ecologice pe raza Municipiului Timisoara, in conformitate cu cerintele impuse prin Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul (Rev.2)
45215500-2-Toalete publice (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
90900000-6-Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime pentru care se vor presta serviciile pe durata intregului acord-cadru (24 luni): Inchirierea de cabine de toalete ecologice pentru: - cantitate minima = 103 bucati/luna;
- cantitate maxima = 135 bucati/luna.Servicii de intretinere: - cantitate minima = 32136 servicii;
- cantitate maxima = 62120 servicii
Valoarea estimata fara TVA: 3, 416, 640.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 68.000 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 aliniat (1)din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator(daca este cazul) ? doar pentru, litera a), c^1) si d);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Gheorghe Ciuhandu, Viceprimari?Adrian Orza, Sorin Grindeanu, Secretar?Ioan Cojocari.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Martin Staia-Director Directia Patrimoniu,
Costa Ioan Mihai-Sef Serviciul Administrare Patrimoniu-Baze Sportive, Iancu Fiat-Consilier Serviciul Buget, Crenguta Oprea-Consilier Serviciul Achizitii Publice, Teodora Olimpia Gentimir-Consilier Juridic, Otilia Sirca-Sef Serviciul Locuinte, Crasovan Ion-Consilier Serviciul Locuinte, Daniela Leu-Consilier Serviciul Contabilitate Venituri, Maria Mezei-Consilier Serviciul Achizitii Publice, Cosmin Silaghi-Consilier Juridic.
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul destat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.3. Operatorul economic este obligat sa prezinte: - avizul de principiu al Regiei Judetene de Apa pentru deversarea dejectiilor;
- acordul de functionare al Agentiei Judetene de Protectia Mediului pentru utilizarea substantelor biodegradabile, conform OUG 195/2005, completata si modificata de Legea 265/2006 sau autorizatia de mediu - pe raza municipiului Timisoara, locul de prestare a serviciilor.
In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: Se va prezenta declaratia si lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din cadrul listei, unul sau mai multe contracte similare sa fie in valoare insumata de minim 1.200.000 lei, fara TVA.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Se poate opta pentru indeplinirea cerintei de catre un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006.
2.Resurse umane: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Ofertantul va trebui sa puna la dispozitie un numar de minim 4 persoane, personal calificat necesar pentru prestarea serviciului de instalare si intretinere a toaletelor ecologice.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator (prin cumul)
3. Dotari tehnice: Pentru prestarea serviciului care face obiectul prezentei proceduri, ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la urmatoarele echipamente tehnice necesare: -minim 3 autospeciale-vidanje cu sistem de vidanjare si spalare cu presiune necesare efectuarii serviciilor periodice de vidanjare si igienizare;
-un sistem GPS care vatrebui sa fie instalat pe fiecare masina, pentru urmarirea simonitorizarea electronica prin GPS a serviciului de vidanjare, igienizare si spalare periodica.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator (prin cumul)
4. Informatii privind subcontractantii/asociatii- daca este cazul
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001/echivalent si de protectie a mediului, conform ISO 14001/echivalent, pentru prestarea serviciilor similare. In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Info.pt. conectare/ inregistrare in SEAP: http: //www.e-licitatie.ro;SEAP transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare tuturor ofertantilor cu oferte admisibile.Precizari specifice LE: a)procesul repetitiv de ofertare se refera la pretul total ofertat(fara TVA);b)Sistemul info.va pune la dispozitie info.pt.determ.pozitiei in clasam. si cea mai buna oferta financiara;c)ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa;d)Numarul de runde: 1;e)Durata runda: o zi;f)Daca nu modifica elementele ofertei in LE, pt.clasamentul final se ia in considerare oferta depusa initial.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 10:00
Locul: Municipiul Timisoara, B-dul C. D. Loga nr.1, parter - sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret total ofertat, modalitatea de departajare va fi oferta cu cel mai mic tarif unitar ofertat pentru serviciul de inchiriere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2, din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga nr.1 ? cam.223, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408478, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer