Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor, la unele imobile apartinand domeniului public al judetului Hunedoara


Anunt de participare numarul 141849/07.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel. +40 0254/213383, Email: [email protected], Fax: +40 0254/230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor, la unele imobile apartinand domeniului public al judetului Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: municipiul Deva, comuna Santamaria Orlea, loc.Barcea Mare, jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii paza 24 ore/zi la urmatoarele obiective:
Lot 1: municipiul Deva
- Consiliul Judetean Hunedoara- cladire administrativa principala- 2 posturi;cladire garaje- 1 post
- Centrul Militar Judetean Hunedoara- 1 post
- Palatul Administrativ al Judetului Hunedoara- 1 post
- Adapost Aparare Civila- 1 post
Lot 2: comuna Santamaria Orlea- Scoala Speciala Ajutatoare Sacel- 1 post
Lot 3: U.M. Barcea Mare- 4 posturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pentru anul 2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea eventualelor suplimentari. Suplim cant de serv cu maxim 31680 ore se va face in fctie de exist res financ alocate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 653, 505.6 si 944, 961.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC opteaza pt aplic prev art 6 alin 3 din HGR nr 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
275 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP: Lot 1-7129 lei, lot 2- 1188 lei, lot 3- 4752 lei;perioada de valab a garant de partic va fi cel putin egala cu perioada de valabil a ofertei; modalit de constit cf prev art. 86 alin.(1) din H.G.R. nr. 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de particip depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul sit prev la art.278^1 din OUG nr.34/2006 AC va retine din GP suma de: Lot 1- 3564, 5 lei, lot 2- 594 lei, lot 3 - 2376 lei.Restituirea GP se va face cf prev legale.Cont CJHd: RO56TREZ3665006xxx000123 deschis la Trezoreria municipiului Deva, CF 4374474 Cuantumul garant de buna exec :5% din pretul contractului. Modalitatea de constit in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din HGR nr.925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile HGR nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Prezentare Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(conform Formular nr. 2)
- Declaratia se va prezenta de fiecare asociat si tert sustinator .
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.2
-Prezentare Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform Formular nr. 3)
- Declaratia se va prezenta de fiecare asociat- Fiecare tert sustinator va prezenta Declaratia pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Incadrarea in una sau mai multe dintre sit prev la art. 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.3
- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Pres ANRMAP nr.314/2010 (Formular nr. 4)
Cerinta nr.4
- Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular nr. 5). Declaratia se va prezenta de fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Avand in vedere Ordinul Pres ANRMAP nr.170/2012, persoanele cu functii de decizie in cadrul CJ Hunedoara sunt: Mircea Ioan Molot- Presedinte, Tiberiu Ioan Balint-Vicepresedinte, Ioan Rus- Vicepresedinte, Dan Stoian- Administrator public, Dana Dan- Secretar al judetului, Daniela Salasan- Director executiv, Amelia Cont-Arhitect sef, Goanta Lia- sef serviciu, Gabriela Bindea-sef serviciu, Viorel Rotar-sef serviciu, Mariana Birsoan-sef serviciu, Marius Muntean-sef serviciu, Jurca Ana-consilier achizitii, Antonela Stan-sef serviciu. Consilieri judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Cazan Agripina Elena, Botici Ovidiu Laurentiu, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, Cristescu Costica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin Oliviu, Gaita Doru, Henti Iulian Cosmin, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion, Oprisa Ioan Florin, Mutiu Florin, Petrui Ioan Dorin, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, Tolas Liliana, Ivanus Nicolae, Zvinca Adrian.
Cerinta nr.5
Prezentare certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la ce local, din care sa reiasa ca ofertatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certficatele solicitate s vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr.6
-Prezentare Declaratie prvind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 1). Declaratia se va prezenta de fiecare asocat, subcontractant. Cerinta nr.1
Prezentare Certificat constatator eliberat de ONRC, in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea AC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul ete rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr.2
Prezentare licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si valorilor, conform prev. art.20 alin 2 din Legea nr.333/2003 privid paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau echivalent.
Documentele mentionate se vor prezenta de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul nr.6-Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 6- Fisa de informatii generalePentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Prezentare lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (completare Formular nr. 7).
Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a prestat minim un contract de servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri. Se vor prezenta Fisa de exprienta similara (Formular nr. 8) insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Cerinta nr.2
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinire contractului de servicii.
Se vor prezenta o lista cuprinzand personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane).
Cerinta nr.3
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (completare Formular nr.1).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta acest formular.Formularul nr.8- Fisa de experienta similara.Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Lista cuprinzand personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane).Formular nr. 10- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, municipiul Deva, str.1 Decembrie 1918, nr.28
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca exista doua sau mai multe oferte cu preturi egale clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Conform prev.art.11 alin 4 din HGR 925/2006 pt.demonstrarea indeplinirii crit de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.9) semnata de reprezent legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin doc de atribuire.Oferta se va prezenta distinct pe fiecare lot ofertat, criteriul de atribuire se va aplica pe fiecare lot in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulteriare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul administrarerumuri si achizitii publice
Adresa postala: strada 1 Decembrie 1918, nr.28, Localitatea: Deva, Cod postal: 222056, Romania, Tel. +40 0254226200, Email: [email protected], Fax: +40 0254226200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer