Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind productia de filme cinematografice sau de casete video - realizarea a 2 filme de prezentare a judetului Mehedinti si a regiunii Majdanpek


Anunt de participare numarul 70561/07.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: BOSOANCA LUCIAN, Tel.0372523317, Email: [email protected], Fax: 0372521137, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind productia de filme cinematografice sau de casete video - realizarea a 2 filme de prezentare a judetului Mehedinti si a regiunii Majdanpek
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
Locul principal de prestare: JUDETUL MEHEDINTI, ROMANIA
KUDETUL MAJDANPEK, SERBIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea a 2 filme de prezentare a judetului Mehedinti si a regiunii Majdanpek
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92112000-9 - Servicii privind productia de filme cinematografice sau de casete video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 filme de prezentare a judetului Mehedinti si a regiunii Majdanpek
Valoarea estimata fara TVA: 571, 965RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu e cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE SI FONDURI PUBLICE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are ca obiect principal de activitate cod CAEN 9211, Productia de filme cinematografice si video. (copie legalizata)
- Certificatul de inregistrareeliberat de Oficiul Registrului Comertului
(copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formularul nr. 4)
2. Bilant contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.- cifra de afaceripe ultimii trei ani a operatorului economic, care trebuie sa fie egala sau mai mare de 400000 EUR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (formularul nr. 6) - se solicita in vederea verificarii experientei similare a operatorului economic in prestarea de servicii similare
2. Regizorul, Directorul de Imagine si Editorul care vor realiza filmul trebuie sa faca dovada absolvirii unui institut de invatamant superior, acreditat de Ministerul Educatiei si Invatamantului, in specialitatea la care participa in acest proiect.
3. Regizorul, Directorul de Imagine si Editorul care vor realiza filmul trebuie sa prezinte un CV al activitatii profesionale;
4. Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin cinci filme de prezentare pentru cinci beneficiari diferiti, pe suport DVD/CD ;5. Ofertantul trebuie sa prezinte minim 5 recomandari de la beneficiari pentru care a realizat filme de prezentare;
6. Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii a cel putin un film cu buget de peste 45000 euro.
7. Ofertantul trebuie sa faca dovada, printr-un contract valabil, a capacitatii difuzarii filmului pe un post de televiziune cu acoperire nationala si a spatiului european
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. - dovada absolvirii unui institut de invatamant superior, acreditat de Ministerul Educatiei si Invatamantului, in specialitatea la care participa in acest proiect.3. - un CV al activitatii profesionale4. - cel putin cinci filme de prezentare pentru cinci beneficiari diferiti, pe suport DVD/CD5. - minim 5 recomandari de la beneficiari pentru care a realizat filme de prezentare6. - dovada realizarii a cel putin un film cu buget de peste 45000 euro.7. - sa faca dovada, printr-un contract valabil, a capacitatii difuzarii filmului pe un post de televiziune cu acoperire nationala si a spatiului european.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, str Traian, nr. 89, Dr. Tr. Severin, Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT RO2006/018-448.01.01.05 Mehedinti si Majdanpek dezvaluite lumii printr-o promovare la nivel european, PHARE CBC 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLTUIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu 2, Craiova, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR TRAIAN NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 1500, Romania, Tel.0372521149, Fax: 0252312417
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2009 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer