Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind realizarea si amplasarea panourilor si bannerelor aferente proiectului "Situri istorice prin panorame sferice"


Anunt de participare numarul 147036/04.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii publice, Tel. +40 266207720, Email: [email protected], Fax: +40 266207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind realizarea si amplasarea panourilor si bannerelor aferente proiectului "Situri istorice prin panorame sferice"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea panourilor de informare si a autocolantelor pvc ce se vor aplica pe panouri, executia si realizarea acestora, instalarea si intretinerea panourilor de informare, inclusiv obtinerea avizelor necesare si contractarea chiriei locatiei pe o perioada de 14 luni, instalarea si intretinerea bannerelor de informare, inclusiv obtinerea avizelor necesare si contractarea chiriei locatiei pe o perioada de 14 luni, respectiv demontarea panourilor dupa finalizarea proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul va prezenta propunerea tehnica si financiara precum si graficul de prestare pentru proiectarea realizarea si amplasare panourilor/bannerelor de informare si promovare pentru proiectul ?Situri Istorice prin Panorame Sferice?: - Realizarea si instalarea panourilor de informare si promovare amplasate exterior (200x100 cm) si chiria locatiei (50 buc)
- Realizarea si instalarea bannerelor publicitare (500x100 cm) si chiria locatiei (15 buc)
Valoarea estimata fara TVA: 109, 356.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul 2187 lei. Perioada de valaibilate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu/ valuta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a cuantumului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile din cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul major de interventie 5.3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta 1: Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 (Formular nr.1)Cerinta 2: neincadrarea in prevederile art. 180, ofertantii vor completa Formularul nr. 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?;Cerinta 3: Ofertantii vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? Formularul nr. 3;Documente de confirmare: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativ sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Docum, ente de confirmare:
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.
Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Tertul/tertii sustinator/sustinatori care asigura sustinerea tehnica si profesionala, si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.
Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 (Conflictul de interese)Documente de verificare:
In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."
Organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/ candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator:
Borboly Csaba - presedinte
Birtalan Jozsef ? vicepresedinte
Petres Sandor ? vicepresedinte
Egyed Arpad ? secretar judet
Romfeld Maria Magdolna ? director general
Do;saSzilard- Director general adjunct
ZolyaZoltan - Sef serviciu
VagassyAlpar - Consilier juridic
ViraghFerenc - Consilier juridic
VoslabanClaudia - Consilier juridic
TulbureIrina - Consilier juridic
CsaszarIstvan ? Consilier juridic
SalamonBoroka - Consilier juridic
Szabo;Barna - Director executiv
BalintAndras ? Consilier
GergelyOlga ? Consilier
LakatosZsolt ? Consilier
Barabas Arpad ? Consilier
Albert Monika ? Consilier
Mihaly Emeric ? Consilier
Csata Tunde - Director general
Torok Hanna - Director general adjunct
Bors Bela - Director general adjunct
Ciuche Andrea - Consilier
Gaspar Izabella - Consilier
Jurian Ildiko - consilier
Szilagyi Kinga - consilier
Nyiro Agnes - Consilier
Lukacs Eva - Consilier
Andras Csilla - Consilier
Farkas Tamas Istvan - Consilier
Zonda Erika - Director general
Kelemen Haszman Gabor - Sef serviciu
Biro Emese Erzsebet - Director general adjunct
Gaszpor Istvan - Manager proiect
Gabor Laszlo - Director general
Peli Levente - Director general adjunct
Consilierii judeteni sunt:
Ambrus Sandor
Barti Tihamer
Becze Istvan
Bege Karoly
Bende Sandor
Benyovszki Lajos
Bíro; Barna Botond
Burus-Siklo;di Botond
Csillag Peter
Csutak Maria Magdolna
Danguly Ervin
Ferencz Salamon Alpar Laszlo;
Incze Csongor
Magyari Vencel
Marcu Raducu Ioan
Orosz-Pal Levente
Palffy Domokos
Pop Adrian
Proca Ion
Racz Arpad
Rafain Zoltan
Salamon Zoltan
Sandor Barna
Sebestyen Csaba Istvan
Sorban Attila
Szentes Antal
Thamo; Csaba Zsolt Bela
To;aso; Laszlo;
In conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor minime:
Cerinta nr. 1
Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta contractului.
Persoanele fizice romane : Autorizatie de functionare/alte echivalente.
In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; dar pentru verificarea neincadrarii in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a solicita certificatul constator si subcontractantului/ tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani. Pentru echivalenta se va ia in calculcursulmediu anual lei/valuta practicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr.5 ? Informa?ii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Informatii privind capacitatea tehnica: Ofertantul va prezenta contracte de servicii similare ca naturasi complexitate , valoarea totala a contractelor fiind cel putin egala cu 100.000, 00 lei fara TVA, prestate in baza a cel mult 3 contracte.
Se va prezenta o lista a pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatie, beneficiari, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 2.
Se solicita de la ofertanti Lista cu personalul, considerat necesar pentru executarea contractului. Vor fi prezentate CV ale persoanelor responsabile pentru indepliniera contractului de servicii, precum si documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.
Se va prezenta acordul subcontactantilor propusi, cu referire la obiectivele si cerintele din Caietul de sarcini pe care si le asuma. Se va completa Formularul nr. 8 (numai in cazul subcontractarii).
In cazul unei oferte comune, cerintele legate de situatia economica si financiara respectiv cele legate de capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul, iar cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor fi indeplinite de catre fiecare fiecare asociat in parte.
Se va completa un acord de asociere Formularul nr. 7 ? numai in cazul asocierii.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr.6 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani.Lista cu personalul, considerat necesar pentru executarea contractului. Vor fi prezentate CV ale persoanelor responsabile pentru indepliniera contractului de servicii, precum si documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.Se va completa Formularul nr. 8 (numai in cazul subcontractarii)..Se va completa un acord de asociere Formularul nr. 7 ? numai in cazul asocieriiOperatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conform art. 164 din O.U.G. nr. 34/2006: -elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul licitatiei electronice: pretul ofertei-preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt fara T.V.A.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (unu)runda1. licitatie electronica va incepe la 2 (doua)zile lucratoare de la transmiterea invitatiei2. Durata rundei :1 (una) zi3. Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta4. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13722/23.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2013 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Camera 333/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Opera?ional Regional 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul major de interven?ie 5.3
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o nouapropunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Coniliul Judetean Harghita Directia achizitii publice si transport in comun
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel. +40 266207720, Email: [email protected], Fax: +40 266207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2013 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer