Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind salubrizarea radicala,normala si curenta a vagoanelor de calatori din compunerea trenurilor Intercity,Rapid , Accelerat si Personal precum si a automotoarelor si ramelor electrice din cadrul reviziilor de vagoane apartinand RTFC Cluj


Anunt de participare (utilitati) numarul 86084/10.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Piata Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: RO-400117, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA BELC, Tel.0264/594728, Email: [email protected], Fax: 0264/594728, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii privind salubrizarea radicala, normala si curenta a vagoanelor de calatori din compunerea trenurilor Intercity, Rapid , Accelerat si Personal precum si a automotoarelor si ramelor electrice din cadrul reviziilor de vagoane apartinand RTFC Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Reviziile de Vagoane apartinand RTFC Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de salubrizare radicala , normala si curenta a vag. de cal.din compunerea trenurilor Intercity, Rapid, Accelerat si Personal precum si a automotoarelor si ramelor electrice din cadrul reviziilor de vagoane apartinand RTFC Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90917000-8 - Servicii de curatare a echipamentului de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii salubrizare vagoane calatori , automotoare si rame electrice.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 40000 lei; garantia de buna executie :5 % din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. la art.181;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la stat inclusiv cele locale;
- Certificat constatator emis de ORC , din care sa rezulte ca domeniul de activ. al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
- Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din sit. prev. la art.5, alin.1, din Legea nr.21/1996 privind concurenta;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani , la care se va anexa 1 recomandare in original;
- Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice-in original;
-Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate- in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii-in original
- Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului -in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune-in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de muncasi protectia muncii;
- Autorizatie de Furnizor Feroviar emisa de catre AFER pentru capacitatea de salubrizare vag.de cal.
- Agrement Tehnic Feroviar pentru prestarea serviciilor de salubrizare vag. cal.
- Certificat privind sistemul de management al sanatatii: OH SAS 18001/2007
- Declaratie de conformitate a producatorului, sau documentul din care sa rezulte ca substantele utilizate sunt biodegradabile;
- Copie dupa certificatele de omologare pentru produsele care vor fi utilizate;
- Aviz sanitar eliberat de catre MSP- Aviz de mediu eliberat de Agentia de Protectie a Mediului;
- Aviz de lucru in zona caii ferate electrificate pentru personalul care executa servicii in aceasta zona;
- Certificat SR EN ISO 9001/2001;
- Certificat SR EN ISO 14001/2005;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta
60%
Descriere: Valoarea
2.
Propuneri de investitii
40%
Descriere: Modern.si ecolog st spalare, vidanjare, etc
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC CLUJ Nr.8/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 12:00
Locul: B-Dul Nicolae Titulescu, nr.4, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan Cel Mare , nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Cluj
Adresa postala: Piata Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/594728, Fax: 0264/594728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer