Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii profesionale de curatenie si intretinere a spatiilor de lucru din SRTV si servicii de desinfectie si deratizare a spatiilor de lucru din SRTV.


Anunt de participare numarul 88324/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMINA DE TELEVIZIUNE
Adresa postala: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA DUDU, Tel.0213058859, Email: [email protected], Fax: 0213058859, Adresa internet (URL): www.tvr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Media
Activitate (activitati)
Altele: Serviciu public autonom de interes
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii profesionale de curatenie si intretinere a spatiilor de lucru din SRTV si servicii de desinfectie si deratizare a spatiilor de lucrudin SRTV.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul SRTV
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii profesionale de curatenie si intretinere a spatiilor de lucru din SRTV si servicii de desinfectie si deratizare a spatiilor de lucrudin SRTV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
90911200-8-Servicii de curatare a constructiilor (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 806, 723EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Incheiere contract anual, intr-un intervalde trei ani de la data atribuirii contractului initial
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
3 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 12 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 EURO; Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privin eligibilitatea(Formularul 7);Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind imporzite si taxe locale, valabile la data deschiderii;Persoane fizice/juridice romane: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente;Persoane fizice/juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;Autorizatie sanitara de functionare, emisa de Directia de Sanatate Publica (D.S.P.);Aviz sanitar al substantelor toxice utilizate, emis de D.S.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 ;i 31.12.2008.Fisa de informati generale (Formularul 4).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), trebuie sa fie de minim 1.000.000 EURO.Aceasta cifra de afaceri trebuie sa fie realizata din activitatea de prestare de servicii de curatenie si intretinere spatii cladiri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestatii similare efectuate in ultimii trei ani.2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
3.Declaratie privind personalul angajat .
Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si de a solicita dovadaangajarii personaluluideclaratexistentde catre ofertant.
4.Standarde de asigurare a calitatii
In caz de neprezentare a documentului mentionat la data deschiderii ofertelor, nu este permisa completarea acestuia la o data ulterioara.
5.Standarde de protectie a mediului
In caz de neprezentare a documentului mentionat la data deschiderii ofertelor, nu este permisa completarea acestuia la o data ulterioara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Incheierea a cel putin trei contracte de servicii de curatenie, a caror valoare sa fie egala sau mai mare de 100.000EURO fiecare.Incheierea a cel putin trei contracte de servicii de desinsectie si deratizare.2.Dotari minime necesare, alocate in scopul realizarii contractului, disponibile la data ofertei: 2 maturatori stradale (masina de maturat cu perii si aspirare, omologata cu chit stradal, comenzi tip automobil, om la bord, cuva min 1000 kg , maturare umeda ), 5 masini de spalat pardoseala; 5 masini de spalat mocheta; 5 aspiratoare cu accesorii de capacitate si putere mare pt. platouri; 35 aspiratoare cu accesorii pt. birouri; 40 carucioare ustensile complet echipate; 40 mopuri de sters pardoseli.3.Existenta a minim 65 persoane cu calificarea necesara activitatilor care fac obiectul contractului, angajate in momentul deschiderii ofertelor. Necesar minim de personal dupa cum urmeaza: 44 persoane intre orele 0600 1600 21 persoane intre orele 1600 2200 (2400*)Nota: ( * ) Intervalul orar 1600-2400, se aplica numai in cazul Corpului Stiri.Cerinta minima: Media numaruluide angajati cu contract permanent de 8 ore/zi in meseria de ingrijitor cladiri pt.anul 2008 si anul 2009 sa fie mai mare sau egal cu 250.Acest lucru se va certifica prin adeverinte de la CAMERA DE MUNCAunde candidatul a depus statele de plata.Declaratie pe proprie raspundere ca personalul prezentat este disponibil la data incheierii contractului.4.Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001/2000 sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate, valabile la data deshiderii ofertelor.Aceste certificate vor fi insotite de ultimul raportde audit.5.Certificat/ documente emis de organism acreditat, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului aferent activitatilor desfasurate, in conformitate cuISO 14001/2004Aceste certificate vor fi insotite de ultimul raportde audit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:30
Locul: Sediul SRTV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul se va incheia pe o perioada de un an cu posibilitatea prelungirii anuale, pe o perioada de maxim trei ani, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, conf. art 122, lit. j.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SRTV-Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dorobantilor 191, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Tel.0213129279, Fax: 0213058871, Adresa internet (URL): www.tvr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer