Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii profesionale de management de proiect si analiza de sistem pentru implementarea sistemului ForExeBug


Anunt de participare numarul 116416/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala:  str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Theodorescu Cristina, Tel. 319.97.59 int 2491, Email:  [email protected], Fax:  021/316.57.58, Adresa internet (URL):  www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii profesionale de management de proiect si analiza de sistem pentru implementarea sistemului ForExeBug
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Finantelor Publice str.Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii profesionale de management de proiect si analiza de sistem pentru implementarea sistemului ForExeBug
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile vor fi prestate conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 955, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie participare - 38000 lei- garantie de buna executie - 10% din valoare contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin PODCA - FSEPlata de va efectua dupa prestarea serviciilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34 /2006 cu mod si copm ulterioare
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata).
-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.
-Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul?, semnat si parafat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: -cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de minimum 2.500.000 lei sau proportional de la infiintare.-pentru demonstrare cifrei de afaceri se vor prezenta bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009 , vizate si inregistrate de catre organele competente (copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul?, semnat si parafat).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii
-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- Recomandari
-Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de proiect
-Declaratie pe propria raspundere
Privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, conform prevederilor OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Documente de certificare a sistemului de management al calitatii (ISO9001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a finalizat cu succes maximum 2 proiecte avand obiectul prezentei proceduri de atribuire, a caror valoare cumulata sa reprezinte minim 1.900.000 lei, fara TVA, din care cel putin unul a presupus centralizarea si agregarea a peste 2000 de formulare complexe cu cel putin 50 de indicatori fiecare, primite prin Internet, de la cel putin 500 de entitati emitente.Valorile vor fi exprimate in lei, iar in cazul contractelor incheiate in euro, cursul de schimb valutar euro/leu, care va fi folosit la intocmirea ofertei, va fi cel comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru data de 10 februarie 2011 (curs valutar: 4, 2600).Cerinta minima recomandari: ?maxim 2 (doua) recomandari, emise de beneficiari, in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte? conform cu originalul? semnate si stampilate de catre reprezentantul legal, din care sa rezulte explicit faptul ca ofertantul a dus la indeplinire contracte de servicii avand obiectul prezentei proceduri de atribuire, din care cel putin unul a presupus centralizarea si agregarea a peste 2000 de formulare complexe cu cel putin 50 de indicatori fiecare, primite prin Internet, de la cel putin 500 de entitati emitente.-Cerinte minime obligatorii privind expertii, conform documentatiei de atribuire atasateExpert cheie 1: Manager de proiectExpert cheie 2: Expert in managementul proceselor de businessExpert cheie 3: Expert in Managementul SchimbariiExpert cheie 4: Expert in Arhitectura Software si Baze de DateExpert cheie 5: Expert in TestareExpert cheie 6: Expert formareNOTA: Expertii cheie vor atasa diplomele/certificatele/documentele relevante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura INTR-O SINGURA RUNDA, pe durata a 24h, in cadrul licitatiei electronice, procesul de ofertare se refera lavaloarea totala ofertata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 11:30
Locul: sediul M.F.P, str. Apolodor nr. 17, sector 5, DGIAPSI, parter, camera 12A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PODCA-FSE
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (PODCA)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos nr.6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 021/319.97.59/2250, Email:  [email protected], Fax:  021/316.57.58, Adresa internet (URL):  www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2011 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer