Licitatie Publica - SERVICII PROIECTARE AMENAJARE RAU IZA PE TRONSONUL VADU IZEI - CONFLUENTA RAU TISA, JUD. MARAMURES
Anunt de participare numarul 134358/29.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Adresa postala: Vanatorului nr. 17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400213, Romania, Punct(e) de contact: Promovare Investitii ? Urmarire Investitii, Tel. +40 264433028, In atentia: ANA SEMEREAN, Email: [email protected], Fax: +40 264433026, Adresa internet (URL): Cluj Napoca, str. Vanatorului, nr. 17, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PROIECTARE AMENAJARE RAU IZA PE TRONSONUL VADU IZEI - CONFLUENTA RAU TISA, JUD. MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: RaulIza pe tronsonul Vadul Izei pana la confluenta cu raul Tisa, jud. Maramures.
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare ?elaborare documentatii tehnico economice ? fazele SF, P.T.+DE, C.S., documentatii avize, acorduri, studii necesare elaborarii PT si D.T.A.C., studiu de impact asupra mediului si asistenta tehnica pe perioada derularii executiei lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru faza SF
Se solicita intocmirea in 4 (patru) exemplare scrise si in format electronic (4 CD-uri), necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitie.Pentru fazele PT+CS, DE, DTAC
Se solicita: ? intocmirea in 4 (patru) exemplare scrise si in format electronic (4 CD-uri), a documentatiilor tehnico-economice (fazele PT+CS, DE si DTAC), (documentatia scrisa la faza PT se va preda in 2 exemplare cu valori si 2 exemplare fara valori) si alte studii si documentatii (studii topo, geo, documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor) necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitie.
? Obtinerea si inaintarea catre autoritatea contractanta, de catre Proiectant a Certificatului de Urbanism si a avizelor si acordurilor prevazute de acesta. Plata pentru obtinerea acestor avize este cuprinsa in valoarea estimata.
? elaborarea Planului de securitate si sanatate pentru executarea lucrarilor.
? asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului, in faze determinante si pe parcursul executiei lucrarilor de constructii.
? reactualizarea Devizului General, ori de cate orisolicita achizitorul
Valoarea estimata maxima (fara TVA)a contractului de prestari servicii este:
1.290.323 lei, respectiv 297.350, 50 euro
Din care:
Valoarea maxima estimata pentru elaborarea fazei de proiectare SF este de
516.129 lei(fara TVA), respectiv 118.940, 18euro,
Curs valutar: 1 euro =4, 3394lei la data de 27.01.2012
Valoarea estimata fara TVA: 1, 290, 323RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Modul de constituire cf art.86, HG925/2006, care se prez in original, in cuantumul si pt perioada prev in DA. Gar de particip = 25.500 lei.Gar de particip va fi prezentata la data si ora stab pt deschid of. Per de valab a gar pt particip este 90 de zile de la data lim stab pt depun of. Se va prezenta Formular11;
-ordin plata in contul AC deschis la trezor Cluj Napoca RO23TREZ2165005XXX016760. Ofertantul care solicita reduc gar de particip la 50%, va prezenta, anexat, o declaratie cf Anexei 1 din Legea346/2004, din care sa rezulte ca se incadr in categ IMM. Op ec care se asociaza trebuie sa faca dovada ca indeplinesc cond de IMM. Lipsa acestei dovezi face ca ?asocierea? sa nu benef de facilit legii IMM-urilor. In cazul in care se asoc 2 sau mai multe IMM, ofertantii vor prezenta si un centraliz cu datele (parametrii de identificare ca IMM). Daca in urma ?asocierii?, ofertantii depasesc parametrii de IMM, iar gar este depusa in cuantum de 50% of va fi returnata nedeschisa. Gar trebuie sa fie irevocabila. Gar de particip se restituie cf prevederilor legale. Gar de particip se retine, daca op ec- isi retrage of in perioada de valab; of sa fiind stabilita castig, nu constituie gar de buna exec in perioada de valab a of;of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul de AP in perioada de valab a of. In sit resping contest de CNSC potrivit art.278^1 alin. b) din OUG34/2006, respectiv 5.070, 82lei Modul de constituire se face prin retineri succesive din val fact emise de prestator.Gar de buna exec a contractului este de 5% din val fara T.V.A Prestatorul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cf art.90 din HG925/2006 modificatprin HG1045/2011, suma initiala nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului; Ofertantul va prezentaFormular 12; Restituirea gar se face: Pentru faza SF: in termen de 14 zile de la data avizariiindicatorilor teh-ec. Pentru fazele PT+CS, DE, DTAC: in termen de 14 zile de la data receptiei la terminarea lucrarilor exec daca nu s-a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. AC are dreptul de a emite pretentii asupra gar de buna exec, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor
I. Declaratii privind eligibilitateaSolicitat XNesolicitat?Aceste declaratiivor fi depuse obligatoriu de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti sustinatori)
- Formularul A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- cazier judiciar al operatorului economic si a personalului cu functie de administratori/actionari
- cazier fiscal al operatorului economic
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Solicitat XNesolicitat?
Aceste declaratiivor fi depuse obligatoriu de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti sustinatori)
- Formularul B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele locale si datoriile scadente la bugetele locale, scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertei, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat al statului, inclusiv datoriile scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertei, eliberat de Administratia Finantelor Publice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.
- Formularul D - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: dl. ing. Radu Flaviu Director ABA Somes-Tisa, dl. ec. Istvan Jakab - Director tehnic ABA Somes-Tisa, dl. ec. Aurel Filip - Director Economic ABA Somes Tisa, Ana Semerean - Sef Serviciu PI-UI ABA Somes-Tisa. Aceasta declaratieva fi depusa obligatoriu de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori)
III. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificatul de participare la licitatie
- Formularul L - Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Formularul C - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/2010 Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Aceste declaratiivor fi depuse obligatoriu de catre toti participantii la procedurain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice romane
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 zile inainte de depunerea documentelor de calificare, din care sa rezulte obiectul de activitate si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legiinr. 64/1995 privind reorganizarea sau proceduralichidarii judiciare sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cetificatul constatator emis de ORC. In cazul in care certificatul constatator va fi depus in copie, autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe primul loc, depunerea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului procedurii;
Pentru persoane juridice/fizice straine
-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident (se va verifica obiectul de activitate ? proiectare constructii si amenajari hidrotehnice). Documentele vor fi insotite de traducerea acestora de catre un traducator autorizat.- Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Certificate, atestate, autorizatii etc., in functie de specificul contractului, in situatia in care exista reglementari legale care impun detinerea unor astfel de documente: - Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului si Padurilorconform Ordinului nr.1671/2007 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru domeniile: a) intocmirea studiilor hidrologice;b) intocmirea studiilor hidrogeologice;c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor sid)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.- Certificat de autorizare eliberat de A.N.C.P.I. (O.N.C.G.C.) conform Ordinului Ministerului Administratiei si Internelor nr. 107/2010 pentru: - persoane fizice: categoria B sau C; sau- persoane juridice: clasaa III-a- Pentruintocmirea studiilor hidrogeologice se poate include in echipa de proiectare un geolog pentru intocmirea documentatiilor privind studiile geologice si geotehnice, prevazute prin Normativul NP 074 ? 2007, aprobat cu Ordinul MDLPL nr.128/2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurare de risc profesional
Ofertantul va prezenta un angajament privind asigurarea riscului profesional iar, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original, asigurarea acoperirii riscului profesional in valoare de 1290000 lei, inainte de semnarea contractului
Bonitate/acces la resurse
Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul
Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti
Cifra de afaceri globala/cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 2.580.500, 00 lei sau echivalentul in Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
1. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ( trei) ani - Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie, in copie, care sa confirme prestarea de servicii in valoare de1.290.000 lei (fara TVA) sau echivalentul in Euro, contracte ale caror obiect a fost prestarea unor servicii similare - proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice.
2. Experienta similara pentru cel putin 3 (trei) contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 (trei) ani (inclusiv pentru contractul sau contractele de valoare minima impusa);
3. Recomandari de la beneficiari/clienti pentru prestarea unor servicii similare - proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice (inclusiv de la beneficiarul contractului sau contractelor de valoare minima impusa)
Utilaje
1. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare. De exemplu: In cazul unui contract de servicii de proiectare, operatorul economic trebuie sa detina licenta de program
Personal
1. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
3. Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru indeplinirea contractului de servicii
. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari impuse de acte normative ce se vor mentiona - Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr. 1671/2007, cu completarile si modificarile ulterioare, pentru domeniile
a) intocmirea studiilor hidrologice;b) intocmirea studiilor hidrogeologice;c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor sid) elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor;
Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.P.I., conform Ordinului nr. 107/2010, cu modificarile si completarile ulterioare: - pentru persoane fizice - categoria B sau C;
- persoane juridice - clasa a III-a;
Standarde de asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn= (pret minim/pret n ) x 40 (punctajul maxim alocat). Preturile carese compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturile totale ofertate pentru prestarea serviciilor, exclusiv T.V.A.
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: Punctajul pt fact de eval "oferta tehnica" se acorda tinand cont de: I solutia tehnica ? 75 % din of tehnpentru docum care vor trata cel putin 2 scenarii teh-ec cu cite 3 variante pt fiecare scenariu in parte si in care vor fi identif toate struct ingin de pe cursul de apa (poduri, podete, supratraversari si subtraversari curs de apa, etc.), din care: I.a.pt rezistenta, stabilitatea la sarcini statice, dinamice, seismice, tehnologiile prevazute pentru executie?(45%); I.b. pt siguranta in exploatare?(30%); I.c. pt analiza cost beneficiu-(25 %) si II. incadrarealucrarilor din cadrul solutiei tehn in prev legale de protec a mediului - 25% din of tehn din care: II.a. pt. respectareaprev Ordin nr.1215/06.10.2008?10% si II.b. pt. respectarea prev HG nr.846/11.08.2010-10%. Vor fi analizate criteriile de mai sus pt. fiecare scenariu tehn-ec si pt fiecare varianta cuprinsa in solutia tehn.
3.
DURATA DE ELABORARE A PROIECTULUIPENTRUFIECARE FAZA DE PROIECTARE IN PARTE.
20%
Descriere: Se acorda punctajul tinand cont de: a. pt durata de elab a documen faza SF ? 20%; b. pt durata de elab a documen pentru obt CU, avize, autoriz ? 20%; c. pt durata de elab a documen faza PT + CS? 20%; d. pt durata de elab a documen faza DE? 20%; e pt durata de elab a documen faza DTAC? 20%
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 11:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Somes - Tisa, str. Vanatorului nr. 17, Cluj Napoca, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departaj of cu ac punct/pret: Daca s-a acordat ac punctaj pt 2 sau mai multe of, atunci AC are oblig de a incheia contr de AP cu oferta carui of are cel mai mic pret. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci AC va solicita ofert care au oferit cel mai mic pret o noua propun financ in plic inchis, iar contr va fi atrib ofert a carui noua propun financ are pretul cel mai scazut. Posib modif sau retragerii of: Orice ofert are dreptul de a modif sau de a retrage of numai inainte de data lim stab pt dep of si numai printr-o solic scrisa. Daca ofert doreste sa opereze modif in of deja dep, ac are oblig de a asig primirea si inreg modif de catre ACpana la data lim pt dep of. Pt a fi considerate parte a of, modif trebuie prez cu amendam ca pe plicul ext se va marca in mod oblig si inscriptia MODIFICARI. Ofert nu are dreptul de a retrage sau de a modif of dupa expirarea datei lim stab pentru depun of. Of care este dep la o alta adr a AC decat cea stab ori care este primita dupa exp datei lim pentru depun, se returneaza nedeschisa. Ofert nu are dreptul de a dep decat o singuraof de baza.Ofert asociati nu au dreptul de a depalte of, in mod individual. Pers jurid nominaliz ca subcontract, in cadrul uneia sau mai multor of, nu au dreptul de adep of in nume propriu sau in asoc. Nu este permisa resping niciunei of, cu exceptia celor care se incadreaza in una dintre urmat sit: a. au fost dep dupa data si ora lim de depun sau la o alta adr decat cele stab in anuntul de particip; b.nu sunt insotite de gar de particip, astfel cum a fost solicit in documen de atrib. Of este considerata inacceptabila cf prev art.36, alin (1), lit a, b, c, d, e, e^1, f din H.G.925/2006 Of este considerata neconforma cf prev art.36, alin (2), lit. a, b, c din H.G.925/2006 Dreptul de a se solicita clarificari: cf prev art. 78 alin (1) si(3) si art. 79 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf reglem OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES TISA
Adresa postala: Str. VANATORULUI, Nr. 17, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400213, Romania, Tel. +40 264433028, Fax: +40 264433026, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro/dast
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2012 08:39