Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII PROIECTARE: DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU PROIECTELE:REABILITAREA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A CETATII ORATEA ARGES;REABILITAREA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A CETATII POIENARI


Anunt de participare numarul 86730/18.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PROIECTARE: DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU PROIECTELE: REABILITAREA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A CETATII ORATEA ARGES;REABILITAREA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A CETATII POIENARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr.1
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII PROIECTARE: DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU PROIECTELE
-REABILITAREA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A CETATII ORATEA ARGES
-REABILITAREA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A CETATII POIENARI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
toate loturile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 937, 911.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: LotI=7200 lei, Lot II=12150 lei(1 EURO= 4, 2495 lei);garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri structurale: maxim 85%-fonduri de la bugetul de stat: 13% ;
-fonduri din bugetul local: min. 2% ;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
-Certificate de atestare fiscala ;
-Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente(original sau copie legalizata);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
-Imputernicire legala;
-Cazier judiciar ;
-Certificatul constatator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile pentruultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008);
-Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008;
-Declaratie privind personalul de specialitate;
-Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor ;
-Standard privind sistemele de management al calitatii;
-Prezentarea Declaratiei privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;
-Experienta similara, Prestarea a minim 5 contracte deservicii similare;
-Recomandari, cel putin 2 recomamdari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr.1, cam 106-107, et 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5- Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1. Restaurarea si valorificarea durabila apatrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurii conexe.
VI.3) Alte informatii
Documentarele foto pentru cele doua cetati se vor ridica gratuit de la sediul unitatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Starovopoleos, nr.6, sect.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges, Compartimentul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr.1, jud Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800, Email: [email protected], Fax: 0248200137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer