Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii proiectare informatica si intocmire documentatie de finantare din fonduri structurale pt. implementarea aplicatiilor de e-educatie in cadrul bibliotecii din facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti


Anunt de participare numarul 89814/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: B-dul Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: ing. Oana Gras, Tel.021.318.47.16, In atentia: ing. Oana Gras, Email: [email protected], Fax: 021.318.02.96, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii proiectare informatica si intocmire documentatie de finantare din fonduri structurale pt. implementarea aplicatiilor de e-educatie in cadrul bibliotecii din facultatea de MedicinaVeterinara Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: U.S.A.M.V.-Bucuresti, facultatea de Medicina Veterinara, Splaiul Independentei nr.105, sector 5
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii proiectare informatica si intocmire documentatie de finantare din fonduri structurale pentru Implementarea aplicatiilor de e-educatie in cadrul Bibliotecii din facultatea de MedicinaVeterinara Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212190-7 - Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii proiectare informatica si intocmire documentatie de finantare din fonduri structurale pt. implementarea aplicatiilor de e-educatie in cadrul bibliotecii din facultatea de MedicinaVeterinara Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 58, 823.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 700 lei, garantie de buna executie: 5% din valoarea viitorului contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii valabil la data desfasurarii procedurii, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, la 31.12.2008, din care sa rezulte ca firma a realizat profit, vizat si inregistrat la A.F.P, Informatii generale formularul nr.2, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) Cifra de afaceri trebuie sa fie de minimum 110.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, minim 3 contracte similare - formular 12D, Documente care dovedesc aprobarea a cel putin 1(un) proiect de finantare in domeniul prestarii serviciilor de proiectare informaticaprivind implementarea aplicatiilor de e-educatie in cadrul biblioteccilor universitare, ce a fost acceptat in cadrul Fondurilor Structurale insotit de recomandarea beneficiarului in original sau copie legalizata, minim 1 (un) contract similar ce a fost acceptat, derulat in cadrul fondurilor structurale, a carui valoare sa fie cel putin 50.000 lei, cu prezentarea in copie a contractului, procesului verbal de receptie, precum si recomandare in original sau copie legalizata, Se va prezenta formularul nr. 12H -Declaratie privind echipamentele tehnice si instrumentele soft de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a ctr., formularul nr. 4 Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista personalului propus pentru proiect, prezentarea de CV-uri , diplome si certificate profesionale pentru a proba experienta din CV, Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 valabil la data desfasurarii licitatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de delegatie sau imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANRMAP
Adresa postala: str. Stavropoleos, , nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, NR. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213191688, Adresa internet (URL): www.adresejuridice.com/adresa/curtea-de-apel-bucuresti
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2, lit.b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV-BUCURESTI
Adresa postala: B-dul Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213180296, Adresa internet (URL): www.usab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer