Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii proiectare: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC37, DC37A, DC56, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SISTEM CENTRALIZAT, RETEA ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT si asistenta tehnica proiectant


Anunt de participare numarul 87752/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ponoarele Jud Mehedinti
Adresa postala: sat Ponoarele, judetul Mehedinti, Localitatea: Ponoarele, Cod postal: 227360, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Claudiu Sultan, Tel.0751113364, Email: [email protected], Fax: 0252/381512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii proiectare: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC37, DC37A, DC56, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SISTEM CENTRALIZAT, RETEA ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT si asistenta tehnica proiectant
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA PONOARELE, JUD. MEHEDINTI, SI SEDIUL PRESTATORULUI
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii proiectare: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC37, DC37A, DC56, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SISTEM CENTRALIZAT, RETEA ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT si asistenta tehnica proiectant
SERVICII PROIECTARE: Proiect tehnic, documentatii obtinere avize si acorduri, detalii de executie, Asistenta tehnica proiectant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71336000-2-Servicii de asistenta in inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii proiectare: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC37, DC37A, DC56, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SISTEM CENTRALIZAT, RETEA ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT si asistenta tehnica proiectant
Se vor presta proiectare fazele: proiect tehnic, documentatii obtinere avize si acorduri, detalii de executie pentru fiecare investitie. Asistenta tehnica proiectant se va acorda pe toata durata lucrarilor pentru fiecare investitie in parte.Documentatiile tehnice de proiectare vor fi realizate si predate in 6 exemplare pe suport hartie si electronic
Valoarea estimata fara TVA: 394, 499RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 7.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cu finantare FEADR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiltatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006Certificate de atestare emise de autoritati publice ale finantelor publice locale si judetene in original /copie legalizata
Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)Autorizatie de functionare, din care sa rezulte obiectul de activitate in copie . Obiectul/obiectele de activitate autorizat/ e trebuie sa corespunda cu serviciul supus licitatiei. Pentru serviciile proiectare in mod obligatoriu. Copie dupa actul constitutiv (contractul de societate/statutul, actele aditionale. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, in mod individual, sau ca asociat, la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual.
Media cifrei de afaceri, pe ultimii 3 aniBilanturi contabile pe ultimii 3 ani / echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual sa fie pozitiv; Media cifrei de afaceri, pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a serviciilor proiectare si asistenta tehnica aferente contractului ce urmeaza a fi incheiat (minim 394.499 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala in proiectare.Experienta specifica participare la realizarea unor servicii de aceasta natura.Personal de specialitate pentru servicii proiectare si asistenta tehnica proiectant.Dotare cu echipamente tehnice, necesare pentru prestarea serviciilor proiectare.Standarde de asigurare a calitatii, protectiei mediului, sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta generala in proiectare a societatii, minim 3 ani. Experienta specifica participare la realizarea unor servicii de aceasta natura comparabile, ca valoare si complexitate cu serviciile proiectare supuse licitatiei (minim 1 contract care sa cuprinda toate componentele proiectului sau cate un contract de proiectare pentru fiecare din cele trei componente ale proiectului: modernizare drumuri, canalizare, alimentare cu apa). Completarea si prezentarea formularului Lista principalelor servicii prestate in ultimii 5 ani; Ofertantul va face dovada existentei personalului de specialitate care sa acopere intreaga gama de specialitati necesare prestarii serviciilor. Echipamente tehnice necesare pentru prestarea serviciilor. Acord de subcontractare (daca este cazul). Cerificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente pentru servicii proiectare infrastructura rutiera si proiectare infrastructura edilitara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
P1 / 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Ponoarele, com. Ponoarele, jud. Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, reprezentanti ai CRPDRP Craiova, reprezentanti M.F.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cu finantare FEADR masura 322
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 14.10.2009, orele 10.00. Documentatia de atribuire poate fi ridicata gratuit, in urma unei cereri scrise, de la sediul autoritatii contractante Comuna Ponoarele, jud. Mehedinti - Primaria Ponoarele, persoana de contact dl. Sultan Cosmin. Deoarece studiul de fezabilitate (parte integranta a caietului de sarcini) nu a fost pus la dispozitie de elaboratorul acestuia in format electronic si include piese desenate - formate mari, documentatia nu poate fi publicata in SEAP. Autoritatea contractanta nu dispune de mijloace electronice necesare scanarii documentatiei tehnice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Ponoarele
Adresa postala: comuna Ponoarele, sat Ponoarele, jud. Mehedinti, Localitatea: Ponoarele, Cod postal: 227360, Romania, Tel.0252381512, Email: [email protected], Fax: 0252381512, Adresa internet (URL): www.ponoarele.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 20:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer