Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii proiectare privind proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?


Anunt de participare numarul 122813/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii pentru Obiective de Interes Public, Tel. 0251/415907, In atentia:  Cretu Cristina, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii proiectare privind proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii proiectare privind proiectul Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Temei de proiectare nr.71835/11.05.2011, intocmita de Directia Elaborare si Implementare Proiecte-Serviciul Elaborare Proiecte siPrograme de Dezvoltare din cadrul Primariei Municipiului Craiova, anexata.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 2.000 lei.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului exclusiv TVA, conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Primariei Municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, compl.Anexa nr.10.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, compl.Anexa Ordin nr.314/2010.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, compl.Formular nr. 12C.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
1. Persoanele juridice/fizice romane:
a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
2. Persoanele juridice straine vor prezenta: - Docu. edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conf. cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Persoane juridice romane
- Certificat unic de inregistrare.
- Certificat constatator emis de O.R.C.Persoane juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere prof., in conf. cu prev. din tara in care of. este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil, in copie, vizat si inregistrat de organele competente.
2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: completare Anexa nr.11
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egal sau mai mare decat: 2.000.000 lei (excl.TVA), respectiv 485.625, 48 Euro (1Euro= 4, 1184 lei la data de 18.05.2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, se va completa Anexa nr.15
2.Experienta similara, completare Formular nr. 21
3.Obligatii contractuale in desfasurare, completare Anexa nr.30, daca este cazul.
4.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, completare Anexa nr.13
5.- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, completare Anexa nr.14
-Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, completare Anexa nr.17,
6.Informatii privind subcontractantii, completarea Anexei nr. 18, dupa caz.
7.Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent.
8.Standarde de protectie a mediului -declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului.
9.Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii si ca le va respecta.
10.Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii 3 ani de servicii similare cu cele ofertate, in cadrul unui/unor contract/contracte cu o valoare/valoare cumulata egala sau mai mare decat: 1.000.000 lei (excl.TVA), respectiv 242.812, 74 Euro (1Euro=4, 1184 lei la data de 18.05.2011)Nivelul minim de personal solicitat pentru echipa de proiect responsabila pentru indeplinirea contractului de servicii: -Sef de proiect;
- Minim cate o persoana in calitate de proiectanti de specialitate pentru fiecare dintre urmatoarele domenii: a) constructii civile; b) arhitectura; c) retele si instalatii interioarede apa-canal; d) instalatii interioare electrice; e) instalatii de climatizare si ventilatie.-Topografi autorizati ANCPI minim 1 persoana;
-Prestator specializat in intocmirea studiilor geotehnice de detaliu in cazul in care ofertantul nu este autorizat in acest sens;
-Personal autorizat ANRE pentru intocmirea documentatiilor pentru bransamentul si/sau devierea retelelor electrice si de gaze, daca va fi cazul;
-Persoana fizica sau juridica inscrisa in Registrul National al Elaboratorilor de Studii pentru Protectia Mediului conform Ordinului Ministrului Mediului nr.1026/2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
60%
Descriere: Ptehnic = P1+P2+P3+P4+P5, vezi cap.VI.3 punct 2.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2011 11:00
Locul: La sediul Primariei Craiova, str. A.I.Cuza nr.7, sala Nicolae Romanescu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National? face parte din proiectele incluse in Planul Integrat de Dezvoltare al Polului de Crestere Craiova, si urmeaza sa fie depus pentru a obtine finantare in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 1.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
1. Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic, in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro, atasata la prezentul anunt de participare la sectiunea Documentatie si clarificari.2. Punctajul tehnic se calculeaza prin insumarea punctajelor: P1) Numarul locurilor de parcare create (nr. locuri) - maxim 40 puncte;P2) Costul estimativ al lucrarii(lei) - maxim 25 puncte;P3) Consumul mediul estimat anual de energie electrica absorbita de la retea (KW), pentru varianta optima - maxim 20 puncte;P4) Termenul de finalizare a documentatiei de proiectare (nr. zile) - maxim 5 puncte;P5) Durata estimata de executie a lucrarilor (nr. luni) ? maxim 10 puncte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251 416235, Fax:  0251 411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2011 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer