Licitatie Publica - servicii proiectare: Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatie pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, Verificator de proiect si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Modernizare DC 42 Cruset-Miericeaua-Urda de Jo
Anunt de participare numarul 88238/07.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cruset (Consiliul Local Cruset)
Adresa postala: Com. Cruset, Jud. Gorj, Localitatea: Cruset, Cod postal: 217175, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Dragusin, Tel.0253/283101, Email: [email protected], Fax: 0253/283101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii proiectare: Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatie pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, Verificator de proiect si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Modernizare DC 42 Cruset-Miericeaua-Urda de Jos si DV 24 Miericeaua, Infiintarea retelei de canalizare cu statie de epurare, extindere alimentare cu apa, construirea unei gradinite si protejare arbore secular in comuna Cruset, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Cruset, judetul Gorj si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de proiectare presupun elaborarea urmatoarelor faze de proiectare: - proiect tehnic- domentatii obtinere avize si acorduri- detalii de executieAsistenta tehnica proiectant se va asigura pentru toate investitiile propuse pe toata perioada de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru fiecare investitie fazele: - proiect tehnic, - documentatii obtinere avize si acorduri, - detalii de executieAsistenta tehnica proiectant se va asigura pentru toate investitiile propuse pe perioada de executie a lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 407, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 8.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare si prezentare Formular Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Completare si prezentare Formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare si prezentare Formular Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 si certificatele de atestare fiscala de la bugetul local cat si de la bugetul consolidat in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertelor Cazier judiciar al administratorului societatii eliberat de MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR valabil la data deschiderii ofertelor Completare si prezentare Formular Declaratie privind litigiile Documente eliberate de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate precum si inexistenta unor restrictii legale impuse asupra societatii ( Certificat Constatator), in original sau copie legalizata Certificat Unic de Inregistrare Cazier fiscal al societatii eliberat de D.G.F.P. valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei aniProfitul net conform ultimului bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv Cifra medie anuala de afaceri pentru perioada 2006-2008: minim 800.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala in proiectare.Experienta specifica participare la realizare de proiecte de aceasta natura.Personal de specialitate pentru servicii proiectare infrastructuraDocumente care sa ateste existenta echipamentelor tehnice de care dispune.Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Completarea Formularului F- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Specialistii de mai sus trebuie sa faca dovada ca au o experienta de minim 3 ani vechime si participarea la elaborarea a minim un contract de proiectare (PT+DDE) pe specialitate . Documente de certificare ISO 9001, 14001, 18001 sau echivalente ale acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
P1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Cruset
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, reprezentanti UCVAP,
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 17:30