Licitatie Publica - servicii proiectare: Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatie pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, Viza verificator tehnic si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Modernizare DC 42 Cruset-Miericeaua-Urda de J
Anunt de participare numarul 87735/30.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cruset (Consiliul Local Cruset)
Adresa postala: Com. Cruset, Jud. Gorj, Localitatea: Cruset, Cod postal: 217175, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Dragusin, Tel.0253/283101, Email: [email protected], Fax: 0253/283101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii proiectare: Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatie pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, Viza verificator tehnic si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Modernizare DC 42 Cruset-Miericeaua-Urda de Jos si DV 24 Miericeaua, Infiintarea retelei de canalizare cu statie de epurare, extindere alimentare cu apa, construirea uneigradinite si protejare arbore secularin comuna Cruset, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Cruset, judetul Gorj si sediul Prestatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de proiectare presupun elaborarea urmatoarelor faze de proiectare: - proiect tehnic- domentatii obtinere avize si acorduri- detalii de executieAsistenta tehnica proiectant se va asigura pentru toate investitiile propuse pe toata perioada de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru fiecare investitie fazele: - proiect tehnic, - documentatii obtinere avize si acorduri, - detalii de executieAsistenta tehnica proiectant se va asigura pentru toate investitiile propuse pe perioada de executie a lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 407, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 20.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare si prezentare Formular Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 180 din OUG 34/2006,
Completare si prezentare Formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Completare si prezentare Formular Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 si certificatele de atestare fiscala de la bugetul local cat si de la bugetul consolidat in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertelor
Cazier judiciar al administratorului societatii eliberat de MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR valabil ladata deschiderii ofertelor
Completare si prezentare Formular Declaratie privind litigiile
Documente eliberate de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate precum si inexistenta unor restrictii legale impuse asupra societatii ( Certificat Constatator), in original sau copie legalizata
Certificat Unic de Inregistrare
Cazier fiscal al societatii eliberat de D.G.F.P. valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani
Profitul net conform ultimului bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv Cifra medie anuala de afaceri pentru perioada 2006-2008: minim 800.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala in proiectare.Experienta specifica participare la realizare de proiecte de aceasta natura.Personal de specialitate pentru servicii proiectare infrastructuraDocumente care sa ateste existenta echipamentelor tehnice de care dispune.Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Completarea Formularului F- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului trebuie sa faca dovada ca pot exercita profesia in mod liberal cu contract de servicii sau declaratie de disponibilitate si sa faca dovada ca au o experienta de minim 5 ani vechime si participarea la elaborareaminim un contract de proiectare retea de apa, minim un contract de proiectare retea de canalizare, minim un contract de proiectare drumuri, minim un contract de proiectare cladiridocumente de certificare ISO 9001, 14001, 18001 sau echivalente ale acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
i. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.ii. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.iii. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
P1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta pe data de 12.10.2009 ora 10.00. Documentatia de atribuire se poate ridica gratuit, in urma unei cereri scrise, de la sediul autoritatii contractante Comuna Cruset, jud. Gorj - Primaria Comunei Cruset, persoana de contact dl. Dragusin Viorel - Primar
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Cruset
Adresa postala: sat Cruset, Localitatea: Cruset, Cod postal: 217175, Romania, Tel.0253/283101, Email: [email protected], Fax: 0253/283101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 16:38