Licitatie Publica - SERVICII PROIECTARE REABILITARE CLADIRE LICEUL TEORETIC "NICOLAE BALCESCU" CLUJ-NAPOCA
Anunt de participare numarul 39791/22.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL TEORETIC NICOLAE BALCESCU
Adresa postala: STR.CONSTANTA NR.6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: OFELIA MORAR, Tel.0264432518, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0264432518
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE DE INVATAMANT
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PROIECTARE REABILITARE CLADIRE LICEUL TEORETIC "NICOLAE BALCESCU" CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LICEUL TEORETIC "NICOLAE BALCESCU" CLUJ-NAPOCA
STRADA CONSTANTA NR. 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE: FATADE, TAMPLARII, CANALIZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
STUDIU DE FEZABILITATE CONFORM TEMEI DE PROIECTARE
Valoarea estimata fara TVA: 67, 226.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2007 pana la 29.02.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1600 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE BUGET DE STAT CF.HG 1292/26.10.2007-ANEXA 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN PARTICIPATIUNE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoana juridica inregistrata la Registrul Comertului, statul societatii, cod CAEN pentru activitate de proiectare, declaratie privind eligibilitatea(anexa 12A), declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 OUG34/2006(anexa 12B), certificat de atestare fiscala, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat de organul fiscal, lista privind principalele lucrari in ultimii 3 ani(anexa 12 F), cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NR ANGAJATI SPECIALIZATI IN ACTIVITATEA DE PROIECTARE, recomandare din parteaa 2 beneficiari de lucrari, lista de dotari specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM 9
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
PROIECTANTARHITECT
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA UNITATII STRADA CONSTANTA NR. 6
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2007 12:00
Locul: LA SEDIUL UNITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE ACHIZITII PUBLICE A AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2007 15:05