Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii Proiectare reabilitare DJ795 Tinca- Holod- DN76 sector de la km 23+320-46+102 Ltotala= 22,782 km jud Bihor


Anunt de participare numarul 26507/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: MONIKA BARANY, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii Proiectare reabilitare DJ795 Tinca- Holod- DN76 sector de la km 23+320-46+102Ltotala= 22, 782 km jud Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pe DJ795 sector Tinca-Holod-DN76 de la km 23+320-46+102Ltotala= 22, 782 kmaflat in administrarea Consiliului Judetean Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare (Studii de teren: geo si topo + SF + PT + DE + DL + Engineering + Documentatii pentru Avize si Autorizatii) necesar pentru realizarea obiectivului de investitii: Reabilitare DJ795 Tinca- Holod- DN76 sector de la km 23+320-46+102Ltotala= 22, 782 km , jud Bihor.
Drumul judetean DJ795: Tinca- Holod- DN76 sector de la km 23+320-46+102Ltotala= 22, 782 km este modernizat si asigura legatura dintre drumul national DN79 (Municipiul Salonta) prin centrele de comune Tinca si Holod cu DN76 si mai departe la Municipiul Beius.Datorita faptului ca traficul pe acest drum a crescut foarte mult aparand burdusiri, fagase longitudinale se impune realizarea unor lucrari de reabilitare, pentru asigurareaunui trafic fluent si in conditii de siguranta.
Populatia deservita de acest sector de drum judetean se ridica la cca 11.000 locuitori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de lucrari va fi stabilita prin documentatia de atribuire si contract
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
DA, in conditiile prevazute de art.122 alin.1, lit. i) si/sau lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 2500 leiGarantia de buna executie de 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului judetean Bihor trezoreria Oradea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, aceasta va trebui legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertarii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
Declaratie eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34Certificat emis de catre D.G.F.P. privindachitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat; Certificatemis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local; pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 30.06.2007, sau o data ulterioara acesteia
In caz de asociere documentele trebuiesc prezentate de toti ofertantii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani; pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani; pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 750000 lei fara TVA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri minim 750000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista servicii de proiectare (relevante) executate in ultimii 3 ani + certificari de buna executie; Dovada personal de conducere si personal calificat pentru realizarea serviciului; Declaratie ca dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Certificat SR EN ISO 9001 /2001si SR EN ISO 14001/2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa aiba executata in ultimii 3 ani un proiect similar (proiectare drumuri) a carei valoare este de 25000 lei, plafon ce trebuie obtinut dintr-o singura lucrarare;Neprezentarea atrage descalificarea.Certificat SR EN ISO 9001 /2001si SR EN ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria Consiliului Judetean Bihor str Parcul Traian nr 5 Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2007 12:00
Locul: sediul Consiliului judetean Bihor Parcul traian nr.5 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contertatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul relatii cu consilierii si achizitii publice Consiliul Judetean Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr. 5, localitatea Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer