Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII PROIECTARE "REABILITARE INFRASTRUCTURA IN COMUNA MAGURA ILVEI JUDE?UL BISTRITA-NASAUD"


Anunt de participare numarul 105697/09.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MAGURA ILVEI
Adresa postala:  MAGURA ILVEI NR.380, Localitatea:  Magura Ilvei, Cod postal:  427145, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE STRETEA, Tel. 0263375865, Email:  [email protected], Fax:  0263375711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII GENERALE ALE ADMINISTRATIEI PUBLIC
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PROIECTARE "REABILITARE INFRASTRUCTURA IN COMUNA MAGURA ILVEI JUDE?UL BISTRITA-NASAUD"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LA SEDIUL OFERTANTULUI
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor faza PT si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor? Proiect integrat de investitii in comunaMagura Ilvei judetul Bistrita-Nasaud, reabilitare infrastructura - in comunaMagura Ilvei, judetul Bistrita-Nasaud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului: Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor faza PT si Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pentru proiectul integrat intitulat ?Proiect integrat de investitii in comunaMagura Ilvei judetul Bistrita-Nasaud, reabilitare infrastructura - in comunaMagura Ilvei, judetul Bistrita-Nasaud?
Informatii cu privire la cantitatea serviciilor care vor fi prestate sunt cuprinse in Caietul de sarciniContractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor.
Valoarea estimata fara TVA: 180, 355RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 3250 ron, prin SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, formularul nr.11 , 50% pentru IMM cu conditia prezentarii documentelor prevazute de L.340/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA formular 11DEPUNERE NUMERAR LA CASERIA PRIMARIEI CU O ZI INAINTEA DESCHIDERII OFERTELOR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA LA NOTARIAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului: Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, Declaratii privind eligibilitatea obligatoriu: 1. Completarea si prezentarea formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.
Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG nr. 34/20062. Ofertantul va prezenta, ca document privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificatul de atestare fiscala emis de DGFP pentru persoanele juridice din Romania valabil.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar;
3.Ofertantul va prezenta, Certificatul fiscal pentru persoanele juridice din Romania valabil la deschiderea ofertei.
Persoanele juridice/fizicestraine vor prezenta un document dat in fata ORGANELOR competente;
4.Ofertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.7 Certificat constatator emis de ORC de pe langa tribunalul teritorial-in original din care sa rezulte:
- obiectul de activitate al ofertantului include PROIECTAREA LUCRARILOR PUBLICE - DRUMURI PODURI si sociale conf.legii 359/2004;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2007, 2008, 2009 bilantul si contul de profit si pierderi, vizat, inregistrat la DGFP;
2. Identificarea financiara.3. Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv;
6. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
7. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
8. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Ofertantii vor face dovada semnarii si executarii in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui contract similar privind elaborarea de proiect tehnic de modernizare drumuri in valoare de cel putin 125.000 lei sia cel putin unui contract similar privind elaborarea de proiect tehnic de constructii cladiri in valoare de cel putin 50.000 lei
3. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie de minim 350 000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de ECB pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 = 3, 5244 RonAnul 2007 = 3, 3379 RonAnul 2008 = 3, 6840 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani;
2.- Proces verbal de receptie si Contract si Recomandare din partea beneficiarului pentru contractele de prestari servicii incluse in formularul 12E.
-Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate, carti de munca si contracte de munca, in copie) pentrupersonalul responsabil de indeplinirea contractului Ofertele care nu prezinta vor fi respinse.
Prezentarea certificariicorespunzator proiectarii managementului calitatii prin copie legalizata dupa certificatul SR EN ISO9001/2001 sau echivalent.
Se iau in considerare certificatele valabile la evaluarea ofertei. Nu se iau in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de certificare a managementului calitatii.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr.34/2006.
Daca este cazul:
Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Informatii privind serviciile prestate de subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va nominaliza minim un inginer CFDP, minim un inginer constructii civile, minim un inginer instalatii electrice autorizat ANRE, minim un arhitect membru al OAR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI MAGURA ILVEI NR.420, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SAU REPREZENTANTII ACESTORA, OBSERVATOR DIN PARTEA APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, Masura 322 ? Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
O VIZITA IN TEREN SE ORGANIZEAZA DE CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA IN DATA DE 17 AUGUST 2010 ORA 10, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ? SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV Cluj
Adresa postala:  Str Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, JUD.CLUJ, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-59.38.65, Fax:  Fax: 0264-59.38.66, Adresa internet (URL):  http: //www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MAGURA ILVEI, judetul BISTRITA-NASAUD, SECRETAR STRETEA GRIGORE
Adresa postala:  Magura Ilvei nr.420, judetul Bistrita-Nasaud, Localitatea:  MAGURA ILVEI, Cod postal:  427145, Romania, Tel. 0363-375711, Email:  [email protected], Fax:  0263-375711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2010 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer