Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii proiectare, realizarea si depunerea documentatiei de finantare pentru Lucrari de interventie asupra spatiilor de cazare existente si marirea capacitatii de cazare prin extinderea acestora, sistematizarea si imprejmuirea incintei precum si moderni


Anunt de participare numarul 86270/12.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Dumitra Stanca, Tel.0213184716, In atentia: Dumitra Stanca, Email: [email protected], Fax: 0213184716, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii proiectare, realizarea si depunerea documentatiei de finantare pentru Lucrari de interventie asupra spatiilor de cazare existente si marirea capacitatii de cazare prin extinderea acestora, sistematizarea si imprejmuirea incintei precum si modernizarea, recompartimentarea si dotarea laboratorului de diagnostic si imagistica la Facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti din cadrul Universitatii de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Splaiul Independentei nr.105, sector 5, Bucuresti, Facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti din cadrul U.S.A.M.V. BUCURESTI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii proiectare, realizarea si depunerea documentatiei de finantare pentru Lucrari de interventie asupra spatiilor de cazare existente si marirea capacitatii de cazare prin extinderea acestora, sistematizarea si imprejmuirea incintei precum si modernizarea, recompartimentarea si dotarea laboratorului de diagnostic si imagistica la Facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti din cadrul Universitatii de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire atasate, Servicii proiectare, realizarea si depunerea documentatiei de finantare pentru Lucrari de interventie asupra spatiilor de cazare existente si marirea capacitatii de cazare prin extinderea acestora, sistematizarea si imprejmuirea incintei precum si modernizarea, recompartimentarea si dotarea laboratorului de diagnostic si imagistica la Facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti din cadrul Universitatii de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 2, 947, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 29470lei; cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul acestuia fara taxa pe valoare adaugata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata conform clauzelor contractuale din contractul de finantare nerambursabila, buget de stat si fonduri proprii.(P.O.R.-Axa prioritara 3)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea. Prezentareformular 12A din Sectiunea Formulare.
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj valabile la data desfasurarii licitatiei (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in original sau copii legalizate.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Se va prezenta bilantul contabil din anul precedent, la 31.12.2008, din care sa rezulte ca firma a realizat profit, vizat si inregistrat la A.F.P.
2) Situatia financiara
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
Cifra de afaceri sa fie minimum 5.882.000lei. In cazul in care oferta va fi depusa de o asociere de operatori economici, se vor lua in considerare resursele tuturor operatorilor.
3) Informatii generale formularul nr.2 din Sectiunea Formulare din documentatia de atribuire atasata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 5 ani, avand acelasi obiect de activitate sau similar - formular 12D din Sectiunea Formulare2. Documente care dovedesc aprobarea a cel putin 1(un) proiect de finantare ce a fost acceptat in cadrul Fondurilor Structurale insotit de recomandarea beneficiarului in original sau copie legalizata.
3. Se va prezenta minimum 1 (un) contract proiectare constructii, a carui valoare sa fie cel putin 2.941.000 lei, precum si recomandare din partea beneficiarului, adresata autoritatii contractante in original.
4. Se va prezenta formularul nr. 12H -Declaratie privind echipamentele tehnice si instrumentele soft de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii de proiectare.
5. Se va prezenta formularul nr. 4 Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
6. Dovada apartenentei la Ordinul Arhitectilor, act valabil la data desfasurarii licitatiei, legalizat.
7.Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 sau similar, valabil la data desfasurarii licitatiei.
Pot fi prezentate si echivalentele certificatelor cerute; toate documentele depuse sa fie in termenul de valabilitate la data desfasurarii licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
conform art.1 din Ordinul A.N.R.M.A.P nr.51/2009, natura exceptionala a situatiei economice actuale, ca motiv de urgenta.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
PC = Pex+Ps, unde: PC punctajul candidatului, Pex punctajul experientei similarePs punctajul candidatului cu participarea si acceptarea la proiecte cu Fonduri Structurale
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Calitate
65%
Descriere: Punctajul tehnic se acorda pentru calitate
2.
Financiar
35%
Descriere: Pfinanciar n=(pret minim/pret n)x100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 10:00
Locul: U.S.A.M.V.BUCURESTI, BD. MARASTI NR.59, SECTOR 1, BUCURESTI, CORP A RECTORAT, PARTER, SALA 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE/DELEGATIE SCRISA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional- Axa prioritara 3- Imbunatatirea infrastructurii sociale - Domeniul major de interventie 3-4 Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formarea profesionala continua. Plata conform clauzelor contractuale din contractul de finantare nerambursabila.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Tel.0213195183, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.adresejuridice.com/adresa/curtea-de-apel
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 a) din OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV BUCURESTI
Adresa postala: BD. Marasti nr.59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Tel.0213182564, Fax: 0213180296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2009 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer