Licitatie Publica - Servicii proiectare si asistenta tehnica proiectant - Modernizare drumuri, sistem de canalizare cu statie de epurare, extindere retea de alimentare cu apa
Anunt de participare numarul 85605/31.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CRASNA
Adresa postala: SAT CARPINIS, NR. 79, Localitatea: Crasna, Cod postal: 217169, Romania, Punct(e) de contact: AUREL VAMVU, Tel.0253474101, Email: [email protected], Fax: 0253474216, Adresa internet (URL): www.primcrasna.go.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii proiectare si asistenta tehnica proiectant - Modernizare drumuri, sistem de canalizare cu statie de epurare, extindere retea de alimentare cu apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Crasna, jud. Gorj si sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de proiectare presupun elaborarea urmatoarelor faze de proiectare: - proiect tehnic
- domentatii obtinere avize si acorduri
- detalii de executie
Asistenta tehnica proiectant se va asigura pentru toate investitiile propuse pe toata perioada de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru fiecare investitie fazele: - proiect tehnic
- documentatii obtinere avize si acorduri
- detalii de executie
Asistenta tehnica proiectant se va asigura pentru toate investitiile propuse pe perioada de executie a lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 153, 379RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 3.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiltatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG nr.34/2006.Certificate de atestare emise de autoritati publice ale finantelor publice locale si judetene in original /copie legalizata .Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)Autorizatie de functionare, din care sa rezulte obiectul de activitate/ altele echivalente in copieCopie dupa actul constitutiv (contractul de societate/statutul, actele aditionaleCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, in mod individua, sau ca asociat, la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual;Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilanturi contabile / echivalente pe ultmii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual sa fie pozitiv; Media cifrei de afaceri, cel putin egala cu valoarea estimata, supusa licitatiei. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani / echivalente ale acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala in proiectare.Experienta specifica participare la realizare de proiecte de aceasta natura.Personal de specialitate pentru servicii proiectare infrastructuraDocumente care sa ateste existenta echipamentelor tehnice de care dispune.Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta generala in proiectare, minim 3 ani. Experienta specifica participare la realizarea a minim 3 proiecte de aceasta natura; Pregatire profesionala de specialitate, adecvata pentru proiectare lucrari de infrastructura: proiectare drumuri si poduri - minim 1 expert, proiectare infrastructura edilitara - minim 1 expert, pregatire de specialitate topografie - minim 1 expert.Documente care sa ateste existenta de echipamentele tehnice. Documente care sa ateste existenta personalului de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Documente referitoare la experienta, studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Documente din care sa rezulte principalele servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, valorile acestora, perioadele de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Recomandari din partea a cel putin 3 autoritati publice si procese verbale receptie servicii. Acord de subcontractare (daca este cazul). Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente pentru obiectul de activitate supus licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
P1 / 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2009 13:00
Locul: Sediul Primariei comunei Crasna judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, reprezentanti ai CRPDRP Craiova, reprezentanti Ministerul de Finante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta pe data de 14.09.2009 ora 10.00. Documentatia de atribuire poate fi ridicata gratuit, in urma unei cereri scrise, de la sediul autoritatii contractante, Comuna Crasna, jud. Gorj - Primaria Comunei Crasna, persoana de contact dl. Beregan Cosmin.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Crasna
Adresa postala: comuna Crasna, sat Carpinis, jud. Gorj, Localitatea: Crasna, Cod postal: 217169, Romania, Tel.0253474101, Email: [email protected], Fax: 0253474216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2009 18:17