Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii proiectare si asistenta tehnica proiectant - Modernizare drumuri locale si canalizare menajera, com. Runcu, jud. Gorj


Anunt de participare numarul 84546/13.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RUNCU (Consiliul Local al Comunei Runcu)
Adresa postala: Consiliul Local Runcu, Localitatea: Runcu, Cod postal: 217390, Romania, Punct(e) de contact: Adi CIMPEANU, Tel.0253.279400, Email: [email protected], Fax: 0253.278818
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii proiectare si asistenta tehnica proiectant - Modernizare drumuri locale si canalizare menajera, com. Runcu, jud. Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Runcu, jud. Gorj si sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de proiectare - modernizare dumuri locale si canalizare menajera presupun elaborarea urmatoarelor faze de proiectare:
- proiect tehnic, - caiet sarcini
- documentatie tehnicaautorizare construire, - documentatii obtinere avize si acorduri,
- detalii de executieAsistenta tehnica din partea proiectantului se va acorda pe toata durata executiei lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71336000-2-Servicii de asistenta in inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Investitia nr. 1Servicii de proiectare - modernizare dumuri presupune elaborare:
- proiect tehnic, - caiet sarcini
- documentatie tehnicaautorizare construire, - documentatii obtinere avize si acorduri,
- detalii de executieAsistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
Investitia nr. 2Servicii de proiectare - canalizare menajerapresupune elaborare:
- proiect tehnic, - caiet sarcini
- documentatie tehnicaautorizare construire, - documentatii obtinere avize si acorduri,
- detalii de executieAsistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
Documentatiile vor fi realizate si predate in6 exemplare pe suport hartie si electronic.
Valoarea estimata fara TVA: 263, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiltatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Declaratiepe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006
Certificate de atestare emise de autoritati publice ale finantelor publice locale si judetene in original /copie legalizata.
Copie dupa Certificatul de Inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)Autorizatie de functionare, din care sa rezulte obiectul de activitate/ altele echivalente in copieCopie dupa actul constitutiv (contractul de societate/statutul, actele aditionale
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, in mod individual, sau ca asociat, la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica
Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legaledin tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profitul netconform ultimului bilant contabil anual.
Media cifrei de afaceri.
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani / echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul netconform ultimului bilant contabil anual sa fiepozitiv;Media cifrei de afaceri, pe ultimii 3 anisa fie de cel putin egala cu valoarea estimata a contractului de servicii ce urmeaza a fi incheiat. Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani / echivalente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala inproiectare
Experienta specifica participare la realizarea de proiecte de aceasta natura
Personalul de specialitatepropus a fi angajat in derularea actiunilor din contract
Documente care sa ateste existenta deechipamentele tehniceStandarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta generala inproiectare, minim 3 ani.Experienta specifica participare la realizare a minim 1 proiectede aceasta natura;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizatminim un contractde servicii proiectare infrastructura rutiera si un contract servicii proiectareinfrastructuraedilitarasimilare ca valoare si complexitate cu cele supuse licitatiei, Ofertantul trebuie prezinte personalul de specialitatepropus a fi angajat in derularea actiunilor din contract, pentru personalul tehnic de specialitate sa prezinte documente care sa atesteurmatoarilor experti cheie: - minim 2 experti: proiectare drumuri si poduri ;
- minim 2 experti: proiectare infrastructura edilitara /constructii hidrotehnice, instalatii sanitare si electrice .- minim 1 expert: topografie ;
- minim 1 expert pregatire protectia mediului ;Documente care sa ateste existenta deechipamentele tehniceDocumente care sa ateste existentapersonaluluide specialitate de care dispune sau al carui angajamenta fost obtinut de catre candidat/ofertantDocumentereferitoare la experienta, studiile, pregatirea profesionala , calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabilepentru indeplinirea contractului de serviciiDocumente din care sa rezulte principalele servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani. Recomandari din partea a cel putin 3 autoritati publice.Declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurar.Declaratie privind litigiile in care este implicat ofertantul.Acord de subcontractare (daca este cazul).Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente pentru obiectul de activitate supus licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
P1 / 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 12:00
Locul: Comuna Runcu, sediul Consiliului Local Runcu, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, reprezentanti ai CRPDRP Craiova, reprezentanti ai M.F.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322.
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 19.08.2009, orele 10.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310464, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Runcu
Adresa postala: comuna Runcu, sat Runcu, jud. Gorj, Localitatea: Runcu, Cod postal: 217390, Romania, Tel.0253/279400, Email: [email protected], Fax: 0253/278818
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 19:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer