Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii proiectare si asistenta tehnica proiectant la executie lucrari de constructii pentru interventii la constructii existente, necesare modernizarii si dezvoltarii infrastructurii de cercetare la IBPC-NS in cadrul proiectului CARDIOPRO


Anunt de participare numarul 85116/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara ' Nicolae Simionescu'
Adresa postala: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: ing. Marius Mihai, Tel.021.319.45.18, In atentia: Manager Proiect, Email: [email protected], Fax: 021.319.45.19, Adresa internet (URL): www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii proiectare si asistenta tehnica proiectant la executie lucrari de constructii pentru interventii la constructii existente, necesare modernizarii si dezvoltarii infrastructurii de cercetare la IBPC-NS in cadrul proiectului CARDIOPRO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Autoritatii Contractante, Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare conform HG 28/2008 (proiectarea lucrarilor de constructii pentru interventii la constructii existente, inclusiv instalatiile aferente) si conform Ordinului 863/2008 cu modificarile si completarile ulterioare; Participare si consultanta la evaluarea ofertelor si atribuirea contractului de lucrari; Asistenta tehnica (AT) pe santier din partea proiectantului la executie lucrari, care sa ia in considerare inclusiv elaborarea unor detalii de executie suplimentare functie de derularea executiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71240000-2-Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare conform HG 28/2008 (proiectarea lucrarilor de constructii pentru interventii la constructii existente, inclusiv instalatiile aferente) si conform Ordinului 863/2008 cu modificarile si completarile ulterioare, cuprinzand:
- Expertiza tehnica necesara cunoasterii starii tehnice a structurii de rezistenta a celor 3 corpuri de cladire, in vederea luarii unor masuri de consolidare/reabilitare fundamentate, avand in vedere vechimea si starea tehnica actuala a constructiilor;
- Audit energetic prin care se stabilesc tehnic si economic solutiile de reabilitare si modernizare termoenergetica a cladirii pe baza rezultatelor termice si energetice a cladirii (conform Legii nr. 372/2005 cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordin 691/1459/288 din 10.08.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice privind performanta energetica a cladirilor (Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor);
- Documentatia tehnica D.T., elaborata in conditiile Legii 50/1991 cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea prevederilor documentatiilor de urbanism, avizate si aprobate potrivit legii;
- Proiectul tehnic (P.Th.), inclusiv caietele de sarcini, ca parte integranta a proiectului tehnic, avand continutul cadru conform Ordin 863/2008 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Servicii elaborare documentatie de atribuire (D.A.) contract lucrari de consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare, recompartimentare Corpul A amfiteatru, corpul de legatura inclusiv supraetajare, Corpul B laboratoare si birouri, si Cladirea atelier apartinand IBPC-NS, inclusiv Caietele de sarcini (C.S.);
- Documentatia pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii (D.T.A.C.);
- Participare si consultanta la completarea si actualizarea Cartii tehnice a constructiei (CT), inclusiv participare la elaborarea documentatiei pentru obtinerea Certificatului de performanta energetica (CPE);Participare si consultanta la evaluarea ofertelor si atribuirea contractului de lucrariAsistenta tehnica (AT) pe santier din partea proiectantului la executie lucrari, care sa ia in considerare inclusiv elaborarea unor detalii de executie suplimentare functie de derularea executiei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20000 Lei, valabila 90 zile de la data deschiderii oferteiGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1Plata conform clauze contractuale contract de finantare nerambursabila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte min. obligatorii:
- Declaratii privind: eligibilitatea; neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006; calitatea de participant la procedura;
- Certificate: fiscal privind impozitele si taxele locale, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei; de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei; constatator eliberat de ORC, original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; de inregistrare pentru persoane juridice CUI (copie).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentePersoane juridice /fizice straine:
- Certif. de inreg.
- decl. pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contr., in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inreg. in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inreg. asocierii la aut. fiscala competenta, conform legislatiei fiscale din Romania.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa informatii generale ofertant in care se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007 si 2008, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata, sau echivalent pentru persoanele nerezidente - copii certificate pentru conformitate cu originalul.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Nu se iau in considerare situatiile economico-financiare ale subcontractantilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.740.000lei. Profitul net al ofertantului (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii prestate, relevante ca tip de servicii, in ultimii 3 ani(proiectare lucrari de consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare, recompartimentare cladiri de laboratoare, sau alte obiective relevante din punct de vedere al functiunilor)
- Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008 separat pe fiecare an in parte) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului
- Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta, si curriculum vitae pentru personalul responsabil;
- Ofertantul liderul Asocierii/Consortiului va completa lista cuprinzand asociatii/subcontractantii. Aceasta lista va include toti asociatii precum si toti subcontractantii care urmeaza sa furnizeze servicii in cadrul contractului, precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini. Candidaturile care propun o valoare totala a subcontractarii mai mare de 75% din pretul ofertei (fara TVA) vor fi respinse.- Candidatura trebuie sa cuprinda un acord de asociere
- Ofertantul va prezenta fotocopii ale documentelor emise de organisme nationale sau internationale care confirma profesionalismul serviciilor ofertantului, certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv standardul SR-EN-ISO-9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de unul dintre membrii asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte min. obligatorii: - dovada finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin 1 contr. de serv. proiectare constructii relevante, de cel putin 600000 Lei (fara TVA), insotit de copia PV Receptie- cel putin o recomand. din partea benef. serv. prestate si finalizate- pers. de specialitate, calif. si exp. prof.: - Proiectant Coordonator: studii sup. univ. de lunga durata absolvite cu dipl. de licenta, in dom. constructii/arhitectura; min. 10 ani exp. prof. generala; min. 5 ani exp. in dom. coordonarii echipelor de proiectare consolidari/lucrari constructii complexe; dovada ca a detinut aceasta functie sau echiv. in cel putin 3 contr. de proiectare- Arhitect: cu dipl. in arhitectura si drept de semnatura, inregistrat OAR sau echiv.; cel putin 10 ani exp. in proiectare constructii; sa fi participat la cel putin 5 proiecte, din care cel putin 1 sa presupuna activitati de consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare, recompartimentare, extindere cladiri existente- Ing. de structura: cu dipl. in Inginerie civila; cel putin 10 ani exp. in proiectare; sa fi participat la cel putin 10 contr. de proiectare, din care cel putin 3 cu proiectare structuri si asist. teh. la exec. in dom. structurilor- Ing. Instal. sanitare: cu dipl. in Inginerie instal. - apa si canalizare; sa aiba cel putin 10 ani exp. in proiectare in instal. sanitare si asist. teh. la executie in dom. Instal. sanitare apa/ canal; sa fi participat la proiectarea a cel putin 5 lucrari, pe specializarea sa- Ing. Instal. termice, ventilatii, climatizari: cu dipl. in Inginerie instal. - termice, ventilatii, climatizari; sa aiba cel putin 10 ani exp. in proiectare instal. termice, ventilatii, climatizari, si asist. teh. la exec. in domeniul acestor instal.; sa fi participat la proiectarea a cel putin 5 lucrari, pe specializarea sa- Ing. Instal. electrice, inclusiv curenti slabi: cu dipl. in Inginerie Electrica; sa aiba cel putin 10 ani experienta in proiectare instal. electrice, inclusiv curenti slabi, si asist. teh. la exec. in dom. Instal. electrice; sa fi participat la proiectarea a cel putin 5 lucrari, pe specializarea sa.Se va prezenta copia dipl. de absolvire a studiilor univ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
planificarea activitatilor proiectului conform contract de finantare; a mai fost lansata o procedura ce a fost anulata
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
PC = PES + PRUunde, PES pct. exper. similara candidat (max. 15 pct.)PRU pct. resursa umana candidat (max. 85 pct.)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
oferta tehnica
65%
Descriere: studiu de solutie si durata realizare servicii
2.
oferta financiara
35%
Descriere: pretul oferit pentru serviciile solicitate
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2-143-2667
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 12:00
Locul: IBPC-NS, str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, si un reprezentant din partea candidatului cu imputernicire din partea ofertantului, semnatar al documentatiei si copie dupa cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1 - Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare)
VI.3) Alte informatii
conform contract de finantare, nu sunt acceptate cazuri de subcontractare a contractelor de achizitie publica incheiate in vederea implementarii proiectului in proportie mai mare de 75%, cu indeplinirea acelorasi conditii de catre subcontractori ca si contractorii initiali.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta competenta (Curtea de Apel Bucuresti) in conformitate cu art. 255 din OUG 34/2006
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE SI PATOLOGIE CELULARA N. SIMIONESCU
Adresa postala: str. BP Hasdeu NR. 8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Tel.021319 4518, Fax: 021 319 4519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer