Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii, proiectare si executie lucrari :Proiect Integrat - Modernizare drumuri de interes local ;Renovare,Modernizare si dotare camin cultural sat Toplita ;Renovarea ,modernizarea si dotarea fostei scoli din satul Toplita , pentru prima infintare a cen


Anunt de participare numarul 106355/19.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPLITA (PRIMARIA COMUNEI TOPLITA HUNEDOARA)
Adresa postala:  COMUNA TOPLITA JUD. HUNEDOARA, Localitatea:  Toplita, Cod postal:  337480, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria comunei Toplita, Tel. 0254735314, Email:  [email protected], Fax:  0254735310, Adresa internet (URL):  www.toplita-hunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii, proiectare si executie lucrari : Proiect Integrat - Modernizare drumuri de interes local ;Renovare, Modernizare si dotarecamin cultural sat Toplita ;Renovarea , modernizarea si dotarea fostei scoli din satul Toplita , pentru prima infintare a centrului de zi privind asistenta copii dupa programul scolartip After school pentru comuna Toplita , judetulHunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Loc. Dabaca, Loc. Dealu Mic, Loc. Valari , loc. Hasdau, loc. Toplitadin comunaToplita jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari: Modernizaredrumuri de interes local ; Renovare , Modernizare si dotarecamin culturalsat Toplita ; Renovarea , modernizarea si dotareafostei scolidin satul Toplita, pentru prima infintare a centrului dezi privind asistentacopii dupa programulscolar tipAfter Schoolpentru comuna Toplita , judetul Hunedoara .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executia lucrarilor de modernizare drumuri comunale si vicinale in comunaToplita, Renovare si modernizare camin culturaldin satul Toplita, Renovarea , modernizarea scoli din satul Toplita pentru prima infintare a centrului de zi privind asistenta copii dupa programul scolar tip after school
Valoarea estimata fara TVA: 9, 503, 192RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 190063, 48Ron; Garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala - Masura 322 ? Renovarea si dezvoltarea satelor?;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, A.C. solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a ahizitiei: Declaratii privind neincadrarea in preved. art.180-OUG34/06;(Decl. privind situatia personala a operatorului economic);Decl. privind neincadrarea in preved. art.181- OUG34/06;(Declaratia va fi sustinuta prin atasarea de certificate valabile la data deschiderii ofertelor, certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul generalconsolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale); Declaratie privind calitatea de participant la procedura; CUI(codul unic de inregistrare); Documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz) si toate modificarile intervenite pana la data deschiderii ofertelor;
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la datadeschiderii ofertelor;
- In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada inacest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a ahizitiei: -Se vor prezenta pentru ultimii trei ani respectiv 2007, 2008, 2009, bilantul contabil sau extras din acesta , insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata- Cifra de afaceri in domeniul licitat, pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 300000lei pentru proiectare, respectiv 18000000 lei pentru executie.- Se va prezenta scrisoare de confirmare de fonduriemisa in lei in valoare de 25% din valoare lucrarilor de constructii supuse licitatiei , valabila pe toata durata executariicontractului.
- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
- Declaratie pe proprie raspundere a ofertantuluisa nu fie inclus in lista contractorilor
care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul programelor finantate din fonduri comunitare si care au intirziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatii in mod deficitar ori defectuos.
- Daca un ofertant are conturi deschise la mai multe banci, va prezenta formularul de identificare financiara pentru fiecare banca;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a ahizitiei: - Lista principalelor servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe vor anexa si procesele verbale de receptie.
Pentru servicii:
Incheierea si indeplinirea cel putin unui serviciusimilar cu serviciile care se liciteaza finalizate in ultimii 3 ani (copii contracte ).
Pentru lucrari: Incheierea si indeplinirea cel putin unui contractsimilar cu lucrarea care se liciteaza finalizate in ultimii 5 ani (copiicontracte)
-Formular 4-Experienta similara- Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului
expertii cheie trebuie sa fie minim4 pentru servicii proiectare si 5 pentru executia de lucrari
- Recomandari atat pentru servicii cat si pentru lucrarile similare de aceeasi complexitate si acelasi tip cu lucrarea care se liciteaza, din partea beneficiarilor.
- complectarea formularuluipentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul atat pentruservicii de proiectarecatsi pentruservicii de lucrarinecesarepentruindeplinireaproiectarii respectiv a lucrarilor. ( pentru servicii de proiectare : calculatoare, imprimante, plotere etc si pentru lucrari : buldoexcavatoare, buldozere, excavatoare, rulouri , compactoare , autobasculante, blindereetc), se vor anexa in copiedovadadetinerii acestorutilaje .
-; informatii privind subcontractantii(daca este cazul); Informatii privind asociatii(daca este cazul);
- ISO 9001 sau echivalent ,
- ISO 14001sau echivalent se accepta si declaratie pe proprie raspundere privind respectarea pe toata durata de executie a contractului, in cazul in care va fi atribuit ofertantului, privind respectarea conditiilor de mediu
- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea pe toata durata de executie a contractului a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, in conformitate cu prevederile legii privind securitatea si sanatatea in munca din Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2010 11:00
Locul: Primaria comunei Toplita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiimputerniciti ai ofertantilor, Reprezentanti APDRP, Reprezentanti MF - UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului National de Dezvoltare Rurala ? Masura 322 ? Renovarea si dezvoltarea satelor?;
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti , str. Stavropoleos , Nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  P-taC Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258.810.289
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act sau o decizie a autoritatii contractante pe care o considera nelegala, potrivit art.256^2/OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Toplita
Adresa postala:  Primaria comunei Toplitastr.Principala nr. 36comuna Toplita, Localitatea:  Toplita, Cod postal:  337480, Romania, Tel. 0254735314, Email:  [email protected], Fax:  0254735310, Adresa internet (URL):  www.toplita-hunedoara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer