Licitatie Publica - SERVICII PROIECTARE TEHNICA privind realizarea proiectului Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord»
Anunt de participare numarul 50053/18.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU, Tel.0262-214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PROIECTARE TEHNICA privind realizarea proiectului Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul Autoritatii Contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Etapa I-a: Refacere Studiu de Fezabilitate pe baza ridicarilor topografice si a studiilor geotehnice
Etapa a II-a: Elaborare Studii Urbanistice Zonale pentru perimetrul locatiilor cuprinse in proiectEtapa a III-a: Realizare Proiect Tehnicsi Detalii de Executiepentru realizarea proiectului Circuitul bisericilor de lemn in Transilvania de Nord format din:
16 biserici amplasate in comunele Bogdan Voda, Budesti, Calinesti, Ieud, Poienile Izei, Sisesti, Remetea Chioarului, Rozavlea, Ocna Sugatag, Sacalaseni, Barsana, Desesti, Botiza, Copalnic Manastur din judetul Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74250000-6-Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa I-a: Refacere Studiu de Fezabilitate pe baza ridicarilor topografice si a studiilor geotehnice
Etapa a II-a: Elaborare Studii Urbanistice Zonale pentru perimetrul locatiilor cuprinse in proiectEtapa a III-a: Realizare Proiect Tehnicsi Detalii de Executiepentru realizarea proiectului Circuitul bisericilor de lemn in Transilvania de Nord format din:
16 biserici amplasate in comunele Bogdan Voda, Budesti, Calinesti, Ieud, Poienile Izei, Sisesti, Remetea Chioarului, Rozavlea, Ocna Sugatag, Sacalaseni, Barsana, Desesti, Botiza, Copalnic Manastur din judetul Maramures
Valoarea estimata fara TVA: 951, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare va fi de 15.000 RON;garantia de buna executie este de 7, 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, fonduri nationale alocate prin HG.1424/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Imputernicire de semnatura;Declaratii privind eligibilitatea ;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie;Statut si Contract de Societate;Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pentru anii 2005, 2006, si 2007;Formularul C1.1 si Formular C1.2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 2 ori valoare estimata a contractului.- in cazul in care oferta este depusa in asociere, cifra medie de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani de cel putin 2 ori valoarea estimata a contractului- lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual (Active circulante/datorii curentex100) sa fie peste procentul de 100%- solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant contabil anual (capital propriu/total pasiv x100) sa fie peste procentul de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani insotita de cel putin o certificare de buna executie;Declaratie privind utilajele, instalatiiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Curriculum vitae pentru personalul cheie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul si/sau subcontractantul(ii)/asociatul(ii) trebuie sa fie firma(e) inregistrate si specializat(e)pentru executarea serviciilor de proiectare ofertate- indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 proiecte similare cu serviciile de proiectare licitate- cerinte minime de personal: - coordonatorul/directorul tehnic specializat in managementul proiectelor de infrastructura si cu cel putin 5 ani de experienta- inginer de drumuri minim 3 ani de experienta in proiectare, - inginer de structuri minim 3 ani experienta in proiectare, - inginer geotehnic/sisteme rutiere minim 5 ani de experienta, - inginer pentru partea hidrologica minim 5 ani experienta, - economist minim 3 ani experienta, - expert in metodologie de elaborarea de studii de fezabilitate privind proiectele integrate de dezvoltare urbana durabila minim 5 ani experienta, -expert in metodologie de elaborare de proiecte tehnice si detalii de executie privind proiecte integrate de dezvoltare urbana durabila minim 5 ani experienta-desenator/ tehnician CAD minim 3 ani experienta;
- cerinte minime de logistica: - calculatoare P4 -4 buc- imprimanta A2 -2 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
durata executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 13:00
Locul: Consiliul judetean Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262-215090, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.maramurescounty.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 08:31