Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pt prepararea si intretinerea fluidelor de strat productiv si fluide de packer care sa nu afecteze proprietatile stratului productiv


Anunt de participare (utilitati) numarul 133001/11.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcamilor nr.23, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Marius Moldovan, Tel. +40 265402174, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii pt prepararea si intretinerea fluidelor de strat productiv si fluide de packer care sa nu afecteze proprietatile stratului productiv
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES - sonde gaze naturale.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pt prepararea si intretinerea fluidelor de strat productiv si fluide de packer care sa nu afecteze proprietatile stratului productiv: - pt 60 sonde se vor utiliza fluide strat productiv - pt 10 sonde se vor utiliza fluide packer.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76110000-7 - Servicii privind extractia gazelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pt prepararea si intretinerea fluidelor de strat productiv si fluide de packer care sa nu afecteze proprietatile stratului productiv: - pt 60 sonde se vor utiliza fluide strat productiv - pt 10 sonde se vor utiliza fluide packer.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40.000lei(art.86 din HG 925/2006).Perioada de valabil. a garan. de partic.: 90 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor;Mod. de constit. a gar. de partic.: Gar. de particip. la licitatie se va prezenta la deschid. sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constit. in urmat. forme: Scris. de gar. bancara in favoarea autorit. contractan.(conform Formular 6).Scris. de gar. bancara vor fi elab. de regula de o banca din Romania sau, dupa caz de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.-Instrum. de garantare emis in condit. legii de o societ. bancara sau de o societ.de asigurari.-OP vizat de banca in contul autorit. contractante.Ordin. de plata va fi completat cu denum. licit.; RO60BTRL02701202167346XX Banca Transilvania Tg.Mures; RO14056826; Foarte important!Docum.(1) care atesta constit. garant. de partic.(in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In int. plic. mare netransp. va fi pusa dovada in original, daca este scris. de garan. bancara.In cazul in care garan. de partic. este platita jumatate se face dovada ca operat. econ. este IMM(se pune deasemenea copie(2) la vedere).Lipsa(1)si2(unde este cazul) de pe plicul exterior duce la respingerea ofertelor in conform. cu art.33 alin.3 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii. b)Garantia de buna executie a contractului de prestari servicii se constituie conform art.90 din HG 925/2006 ? actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; Plata se face in maxim 30 zile de la primirea facturii de la prestator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 1B);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 Marcel Budan-director SNGN Romgaz SA Suc.Tg.Mures, Victor Banu-presedinte comisie evaluare (Formular 1C);Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular 1D). Persoane juridice/fizice romane: Cerinta ogligatorie-certificat emis de ONRC (copie conform cu originalul din care sa reiasa obiectele de activitate);Persoane juridice/fizice straine: Cerinta ogligatorie-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie conform cu originalul din care sa reiasa forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional).Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Fisa de informatii generale care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.
Bilantul contabil complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim: 8.000.000 lei.Pentru calculul Cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu publicat de BNR: 2008 - 3, 6827 lei pentru 1 euro 2009 - 4, 2373 lei pentru 1 euro 2010 - 4, 1285 lei pentru 1 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Se impune ca cerinta minima pt experienta similara efectuarea in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii
similare care are o valoare egala sau mai mare decat 500.000 lei. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul care constituie experienta similara si acte aditionale unde este cazul. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.(ex.Document constatator conf.art.97^1 din HG 925/2006).
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati.
Ofertantul va face dovada ca are incheiat un contract cu o firma autorizata din punct de vedere a protectiei mediului pt. eliminarea deseurilor.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
Informatii privind asocierea (daca este cazul). Se solicita la incheierea contractului acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire.Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001.Copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica.Nr runde: una.Va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica.Durata unei runde 1 zi(24 ore).Limita de pret care poate fi imbunatatita - fara limita.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA SUC.TG.MURES str.Salcamilor nr.23, jud.Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor, fara TVA rezultate in urma licitatiei electronice, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret rezultat in urma licitatiei electronice, comisia de evaluare va relua licitatia electronica, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES
Adresa postala: str. Salcamilor nr.23, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402174, Fax: +40 265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer