Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii publicitate si promovare


Anunt de participare numarul 138218/17.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN COMANDASU, Tel. +40 3072594, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii publicitate si promovare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Sanatatii
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii publicitate si promovare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii publicitate si promovare
Valoarea estimata fara TVA: 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12.600 lei. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul autoritatii contractante RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal: 4266456.)Valabilitate 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278indice1 din OUG nr.34/2006. 7 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu prevederile art 90 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene -Proiectul ?Cunostinte de utilizare a calculatorului si informatica medicala pentru cresterea adaptabilitatii asistentelor medicale din spitalele din Romania?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 (Declaratie privind eligibilitatea)-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti/tert sustinator
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.ii) Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv)liderul va prezenta documentele si formularele mentionate mai sus.
Operatorii economici pot depunedocumentele de calificarein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va depune obligatoriu in forma originala acte emise de societati de asigurari sau societati bancare.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta obligatoriuin original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire sunt: Ministru Vasile Cepoi
Director general Ec. dr. Georgeta BumbacSef serviciu Jr. Carmen ComandasuModelele formularelor ce trebuiesc completate se regasesc in fiserul "Formulare" Ofertantii vor prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.Pentru sectiunea III.2.1) in cazul in care documentele sunt depuse in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa depuna documentele de la prezenta sectiune in original sau copie legalizata.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv)liderul va prezenta documentele si formularele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) sa fie de minim 800.000 LEI (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul practicat de BNR in data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Nivelul cifrei de afaceri este impus pentru cifra de afaceri globala.Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura vor face dovada ca au prestatin ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) servicii similare cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de minim 840.000 lei
In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 7, ofertantul are obligatia de a prezenta copii dupa parti relevanteale contractul, procese verbale de receptie din care sa rezulte serviciile prestate.Din continutul documentelor / contractelor / proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor / activitatilor prestate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara T.V.A.;
- sursa de finantare a contractul.
Prin serviciu similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate este de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura.
Pers de spec obligat: Calific si exp prof: Manager de contract: studii sup postuniv ;certificat manager proiect?cnfpa sau echivalent; Experienta in derularea unor contracte similare (publicitate) ;Specialist copywriter: Studii superioare filologie/ comunicare/ jurnalism;;Exp in creatie pentru contracte similare(publicitate) Specialist grafica/ design: Studii sup arte plastic; ; Experienta in derularea unor contracte similare (publicitate)
Expert comunicare: Studii sup in dom comunicarii;Studii postuniv; ; Experienta in derularea unor contracte similare (publicitate).Op. ec calasat pe primul loc i se vor sol doc care sa ateste experienta prezentata in CV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 11:00
Locul: sediul Ministerului Sanatati, str Cristian Popisteanu, nr.1-3, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentatii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Europene- POSDRU proiectul ?Cunostinte de utilizare a calculatorului si informatica medicala pentru cresterea adaptabilitatii asistentelor medicale din spitalele din Romania?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro Toate raspunsurile la solicitatile de clarificari solicitate de opartorii economici sau formulate de autoritatea contractanta vor fi postate pe site-ul www.e-licitatie.ro In cazul ofertelor clasate la egalitate pe primul loc, in vederea departajarii acsetora autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII, INFRASTRUCTURA SANITARA SI REGLEMENTARE DISPOZITIVE MEDICALE
Adresa postala: str. Cristian Popisteanu, nr.1-3 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10067, Romania, Tel. +40 213072594, Fax: +40 213072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer