Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii RCA si CASCO a parcului auto DS Tulcea


Anunt de participare numarul 141444/11.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii RCA si CASCO a parcului auto DS Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: DS Tulcea si Ocoalele Silvice din subordine
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare obligatorie a parcului auto de tip RCA si asigurare facultativa de tip CASCO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516000-0 - Servicii de asigurare de raspundere civila (Rev.2)
66514100-7-Asigurare pentru transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de servicii tip RCA pentru 23 mijloace de transport si CASCO pentru 8 mijloace de transport pe o perioada cuprinsa de la data expirarii politei existente si pana la 31.12.2013 inclusiv.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 262RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantie de participare este de 380 lei-perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-modalitatea de constituire conform reglementarilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006 sau prin OP in contul RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809 deschis la Raiffeisen Bank-sucursala Tulcea sau depunerea la casierie a sumei in numerar, -in cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara , aceasta se va depune in original la sediul A.C.- dovada constituirii garantiei de participare se va posta scanat in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta la sediul AC de catre ofertantii pana la data limita DE DEPUNERE A OFERTELOR.Data la care se face echivalenta leu/euro: 09.01.2013
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Anexa 1
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.C.: Ing.Enescu Paula, Ing.Petcu Costel, Ec.Benga Carmen, consilier juridic Apahidean Felicia si ing.Lupu Paul-Anexa 2
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Anexa 3
-Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat
-Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Anexa 4;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordinului ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010-Anexa 5; Documentul solicitat mai jos se va prezenta in conformitate cu art.17, 18 si 19 din HG 1660/2006 respectiv:
-Certificat constatator emis de ORC in originalsau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, prestarea de servicii solicitate prin documentatia de atribuire.
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru prestarea serviciilor solicitate.In acest sens, operatorul economic trebuie sa prezinte documente emise de CSA, care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2013
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Oferantul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani.Nu se solicita o anumita cifra pentru a fi calificat.Data de referinta pentru care se determina cifra de afaceri precum si data de echivalenta a Ron/Euro la cursul BNR este 31.12 a fiecarui an declarat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 2: Dovada prestarilor de servicii similare confirmate prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unui certificat/confirmari din partea acestiua, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Experienta similara Crinta 3: Dovada experientei similare, respectiv o lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continind valori, peroade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Nu se solicita o anumita valoare, perioada de furnizare sau un anumit nr.de beneficiari/contracte pentru a fi calificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Finantarea se realizeaza din fonduri propii de productie.-Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale A.C. va solicitaclarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici clasati pe primul loc de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
prevazute la art.256-2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Tulcea-Compartimentul juridic
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Tel. +40 240517712, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer