Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii realizare filme


Anunt de participare numarul 45302/04.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: DAN COCOSILA, Tel.0262-211497, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-211497, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii realizare filme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
Locul principal de prestare: Consiliul judetean Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este furnizarea de servicii de realizare a unui set de 7 filme de informare pe urmatoarele tematici: 1.Apa viata
2. Civilizatia lemnului
3. Muntii4. Parcuri (parcuri naturale / nationale)
5. Flora
6. Fauna
7. FolclorulFilmele se vor realiza in judetul Maramures si Obalst-urile Zakarpatia si Ivano Frankivsk, vor fi referitoare la turism si sunt cuprinse in cadrul proiectului Turism Transcarpatic retea de promovare a turismului in judetul Maramures si Regiunile Zakarpatia si Ivano Frankivsk .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92111200-4 - Productie de filme si de casete video publicitare, de propaganda si de informare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 filme
Valoarea estimata fara TVA: 105, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 7500 RON, conform documentatieiGarantie de buna executie a contractului - 7, 5% din valoarea contractului conform documentatiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
imputernicire de semnatura pentru persoana care semneaza oferta
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular (Formularul C1.1 si Formular C1.2)
Situatiile financiare pentru anii 2004, 2005, 2006, vizate si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil (bilanturi auditate), (copie legalizata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoareaofertei depuse- in cazul in care oferta este depusa in asociere, cifra medie de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala ofertei depuse
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (Formularul C2)
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul F)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul si/sau subcontractantul(ii)/asociatul(ii) trebuie sa fie firma(e) inregistrate si specializat(e)pentru executarea serviciilor ofertate.- indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 2 proiecte similare cu serviciile licitate- cerinte minime de personal: - coordonatorul/directorul tehnic specializat in managementul proiectelor media si cu cel putin 5 ani de experienta- regizor minim 3 ani de experienta, - scenarist minim 3 ani experienta, - inginer sunet - minim 3 ani de experienta, - operator imagine - minim 2 ani experienta, - operator montaj minim 3 ani experienta, - cerinte minime de logistica: - calculatoare P4 sau superioare - 5 buc- imprimanta color A4 - 1buc- masa de montaj1 buc- aplicatie editare electronica filme 1 licenta- aplicatie editare electronica foto 1 licenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 12:00
Locul: Consiliul judetean Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Codul proiectului : RO-2005/017-539.01.01.15Titlul proiectului : Turism Transcarpatic retea de promovare a turismului in judetul Maramures si Regiunile Zakarpatia si Ivano FrankivskProiect finantat prin Programulde vecinatate Romania Ucraina 2004 - 2006Linia bugetara PHARE :220202 Nr. de referinta :2005/017-539.01.01.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavopoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262-212110, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2008 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer