Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii realizare studii


Anunt de participare numarul 134497/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Camera de Comert si Industrie Romania Japonia
Adresa postala: Splaiul Unirii, nr. 313, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030138, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN-ANDREI GATEJ, Tel. +40 0253211478, In atentia: Gomoi Grigore, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0253211477, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Asociatia Camera de Comert si Industrie Romania-Japonia
Adresa postala: Str.Traian, nr.1, Judetul Gorj, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210120, Romania, Punct(e) de contact: Str.Traian, nr.1, Judetul Gorj, Targu-Jiu, Tel. +40 253211478, In atentia: Gomoi Grigore, Email: [email protected], Fax: +40 253211477, Adresa internet (URL): www.rezervatiagorjului.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Asociatia Camera de Comert si Industrie Romania-Japonia
Adresa postala: Str.Traian, nr.1, Judetul Gorj, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210120, Romania, Punct(e) de contact: Str.Traian, nr.1, Judetul Gorj, Targu-Jiu, Tel. +40 253211478, In atentia: Gomoi Grigore, Email: [email protected], Fax: +40 253211477, Adresa internet (URL): www.rezervatiagorjului.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii realizare studii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Str. Traian, nr.1, Targu-Jiu, Judetul Gorj.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta isi propune sa achizitioneze un serviciu de realizare studii care presupune urmatoarele :
-Inventarierea specii de flora si fauna din aria naturala protejata ROSCI0129NGV,
- Cartare de habitate,
- Evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din aria naturala protejata ROSCI0129 Nordul Gorjului de Vest,
- Elaborarea planului de masuri pentru mentinerea/imbunatatirea starii de conservare a speciilor si habitatelor,
- Activitati de consultare pentru realizarea planului de management,
- Realizarea si aprobarea planului de management al ariei naturale protejata ROSCI0129 Nordul Gorjului de Vest.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
79315000-5-Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii realizare studii ? 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 5, 147, 353.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare0.5 %-25.737, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din fonduri europene si bugetul de stat.Denumirea proiectului ?Management European al ROSCI0129 Nordul Gorjului de Vest?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va completa declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 , (formularnr.12 A) ;
-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (formularul nr.12B);
-Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul operatorului economic (original sau copie legalizata), valabil la data depunerii ofertei care sa ateste ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr.12C);
-Prezentare , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010?Formularul A3. 1.Certificat de inregistrare emis de O.R.C. ? copie
2.Certificat constatator emis de ORC din care sa reiese ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat:
Experienta similara: a)cel putin 1 (un) contract finalizat, cu activitati similare (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract) .
Activitatile din cadrul proiectelor vor avea cel putin urmatoarele componente:
b) finalizarea si aprobarea cel putin a unui plan de management sau masuri de management.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
detalii tehnice
30%
Descriere: detalii tehnice
3.
inceperea activitatii imediat
10%
Descriere: inceperea activitatii imediar
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
24luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu, Axa prioritara 4 ? Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii, Domeniul major de interventie Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si retelei Natura 2000
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer