Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii realizare studiu privind dezvoltarea economica locala si consultanta elaborare strategie regionala si planuri integrate in cadrul proiectuluiMAGIC - Instrumente de comunicare si management in domeniul dezvoltarii socio economice in regi


Anunt de participare numarul 74174/25.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Dan Cocosila, Tel.0262-214659, Email: [email protected], Fax: 0262-211947, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii realizare studiu privind dezvoltarea economica locala si consultanta elaborare strategie regionala si planuri integrate in cadrul proiectuluiMAGIC - Instrumente de comunicare si management in domeniul dezvoltarii socio economice in regiunea de granita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Baia Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este prestareaServicii realizare studiu privind dezvoltarea economica locala si consultanta elaborare strategie regionala si planuri integrate in cadrul proiectului MAGIC - Instrumente de comunicare si management in domeniul dezvoltarii socio economice in regiunea de granita finantat prinProgramulde vecinatate Romania Ucraina 2004 - 2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79300000-7 - Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa 1: Elaborare studiu privind dezvoltarea economica localaEtapa 2: Consultanta elaborare strategie regionala
Etapa 3: Consultanta elaborare planuri integrate
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 5000 leiGarantie de buna executie - 7, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Comunitatii Europene (Phare)Bugetul de stat (cofinantare nationala)Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
imputernicire de semnatura pentru persoana care semneaza oferta, Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Cazier fiscal, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Situatiile financiare pentru anii 2006, 2007si 2008, vizate si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil- Este permisa sutinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica (banci comerciale, societati de asigurare, fonduri de investitii, etc)indeferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat/persoana respectiva
-(bilanturi auditate)-copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- conform ultimului bilant contabil operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului- in cazul in care oferta este depusa in asociere, cifra medie de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru personalul specificat se vor anexa CV-urile persoanelor nominalizate.
Pentru expertii cheie cooptatise va completa declaratia de exclusivitate si disponibilitate ( Formularul 3 )
-Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (Formularul C2
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul F)
- Curriculum vitae pentru personalul cheie (Formularul H5)
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formular E)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul si/sau subcontractantul(ii)/asociatul(ii) trebuie sa fie firma(e) inregistrate si specializat(e)pentru executarea serviciilor ofertate- elaborareain ultimii cinci (5) ani a cel putin unei strategii transfrontaliere pentru o regiune sau judet din Romania;
- elaborareain ultimii trei (3) ani a cel putin unei strategii/plan de dezvoltare transfrontaliere care sa implice minim 2 regiuni din afara Romaniei;Pentru toate aceste cerinte se anexeaza copii ale contractelor semnate- ISO 9001 sau echivalent pentru codul CAEN al activitatii de baza corelat cu codul CPVCoordonator echipa de expertiExpert strategiiExpert programe transfrontaliereExpert in management de proiecte adresate domeniului publicExpert financiarExpert in domeniul Competitivitate economica si a mediului de afaceriExpert in domeniul Dezvoltare urbana si infrastructura (urbanism, transport, zona metropolitana, etcExpert in domeniul Dezvoltare rurala si agriculturaExpert in domeniul Dezvoltare comunitara si sociala (politici comunitare in domeniul culturii, politici comunitare pentru tineret, politici comunitare in sport, organizatii non-guvernamentale, viata asociativa, politici sociale, politici de sanatate)Expert in domeniul Dezvoltarea durabila si mediuExpert in domeniul Turism si promovarea turismuluiExpert in domeniul Cresterea capacitatii administrative (Cercetare si Dezvoltare, Analiza si Strategie InstitutionalaExpert in domeniul E-Guvernare, IT&C;educatie continua, politici de resurse umane);Expert in domeniul Dezvoltarea resurselor umane (invatamant preuniversitar, invatamant universitar, relatia cu mediul academic)Cerinte minime de logistica: - calculatoare de tip notebook- 6 buc- imprimanta color A4 - 1buc-imprimanta color A3 - 1 buc- videoproiector-2 buc- autovehicul 2 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures camera 126
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de vecinatate Romania Ucraina 2004 2006Proiect: MAGIC - Instrumente de comunicare si management in domeniul dezvoltarii socio economice in regiunea de granita Prioritatea 1: Promovarea dezvoltarii socio-economice locale , Masura: 1.2 Cooperarea economica transfrontaliera, Linia bugetara: B 22.0202, Codul proiect: RO 2006/018-449.01.01.24
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262 215090, Email: [email protected], Fax: 0262 215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2009 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer