Licitatie Publica - SERVICII REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR
Anunt de participare numarul 115693/22.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Adresa postala: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Localitatea: Arad, Cod postal: 310085, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA BOTAS, Tel. 0257.207100, int.20240, 20233, Email: [email protected], Fax: 0257.207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Service in municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 956, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente a cate 489.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor apartinand parcului auto al I.P.J.Arad, (repararea, reglarea si inlocuirea ansamblelor, subansamblelor, pieselor de schimb, materialelor si accesoriilor necesare pentru functionarea corespunzatoare a autovehiculelor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform devizelor anexate
Valoarea estimata fara TVA: 1, 956, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participarelot 1-258 lei, lot 2-387 lei, lot 3-4.910 lei, lot 4-807 lei, lot5-484 lei, lot 6-4.414 leigarantia de buna executie 2% din valoarea contractului anual fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie privind eligibilatatea, conform formularului din anexa nr.12. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formularului din anexa nr.23. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent4. Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara sau echivalent5. Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente2. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani conform formularului din anexa nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 pentru activitati de reparatii si de intretinere autovehicule sau echivalent eliberat de institutii abilitate2. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform formularului din anexa nr. 43. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere conform formularului din anexa nr. 54. Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si remorcare, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze5. Autorizatii R.A.R (copii) emise de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii ? Registrul Auto Roman pentru : ? repararea si reglarea ansamblelor mecanice (clasa a II-a de autorizare);? repararea si reglarea echipamentelor electrice si electronice (clasa a II-a de autorizare)? repararea caroseriei, inclusiv structura de rezistenta a acesteia (clasa a II-a de autorizare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 38.328 din 08.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 10:00
Locul: I.P.J.ARAD, Serviciul Logistic, Str. I.CALVIN nr.17-21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
participantii la sedinta de deschidere sa prezinte in original imputernicirea semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului si sa aiba asupra sa actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC - INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Adresa postala: ARAD, STR. IOAN CALVIN NR. 17-21, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310085, Romania, Tel. 0257.207100 INT. 20102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 15:19