Licitatie Publica - Servicii reparatii accidentale nave si echipamente diverse
Anunt de participare numarul 123115/08.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA ROMANA DE SALVARE A VIETII OMENESTI PE MARE
Adresa postala: Incinta port Constanta, dana 78, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Birou investitii si achizitii publice, Tel. 0241616111; 0241488226; 0241488227, In atentia: Sef birou - Neagu Gabriela, Email: [email protected], Fax: 0241616111; 0241488226; 0241488227, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: Cautarea si salvarea vietii omenesti pe mare, depoluare marina
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii reparatii accidentale nave si echipamente diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Portul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de reparatii accidentale la navele sau echipamentele ARSVOM Constantain conformitate cucerintele impuse de Autoritatea Navala Romana?Inspectoratul Tehnic, normeobligatorii pentru obtinerea certificatului tehnic de navigatie. Asigurarea conditiilor de exploatare in siguranta a navei, asigurarea sigurantei personalului ambarcat al navei si a personalului tehnic ce desfasoara activitate pe nava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelul minim al cantitatilor de servicii-100.000 lei.Nivelulmaxim al cantitatilor de servicii-300.000 lei.Nivel minimal cantitatilor unui singur contract subsecvent-2.000 lei.Nivel maxim al cantitatilor unui singur contract subsecvent-70.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 4.500 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata prin ordin de plata, in contrul de trezorerie al ofertantului, in termen de maxim 45 zile lucratoare de la data inregistrarii facturii la sediul achizitorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a ofertantului, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-originale, conform formularelor puse la dispozitie.2.Certificate constatatoare: Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de atestare fiscala care sa faca dovada indeplinirii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat-original, copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul. Certificate constatatoare trebuie sa ateste situatia existenta la data de 30.04.2011.
3.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, obiectul de activitate al ofertantului, domeniul de activitate al ofertantului, ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la reorganizare sau procedura de lichidare judiciara (faliment) sau ca societatea nu se afla in incapacitate de plata.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in domeniul de activitate activitati care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie reparatii nave emisa de Autoritatea Navala Romana valabila pe perioada derularii acordului cadru2. Autorizatie de lucru in portul Constanta emisa de C.N. A.P.M. S.A. Constanta valabila pe perioada derularii acordului cadru3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani4. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Copie certificata ca fiind conforma cu originalul.2.Copie certificata ca fiind conforma cu originalul.3.Formular F1 - original.4.Formular C1 - original.Cerinta: Contract avand ca obiect servicii similare cu o valoare de minim 50.000 lei. Se va prezenta respectivul contract in copie certificata conform cu originalul insotit de Recomandare? Formular C2 - original sau copie certificata conform cu originalul.Se accepta demonstrarea experientiei similare si prin cumularea valorilor a maximum 3 contracte, prezentate in copie certificata conform cu originalul si recomandari aferente fiecarui contract.Se vor accepta numai recomandarile cu calificativ Foarte bun si Bun.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante - Incinta port Constanta, dana 78
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR - CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 35C, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241616003;0241606591;0241606597, Email: [email protected], Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al A.R.S.V.O.M.
Adresa postala: Incinta port Constanta, dana 78, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. 0241616111;0241488226;0241488227, Email: [email protected], Fax: 0241616111;0241488226;0241488227
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 12:55