Licitatie Publica - SERVICII REPARATII DEFECTE ACCIDENTALE (DA) VAGOANE CALATORI RTFC IASI
Anunt de participare (utilitati) numarul 62602/29.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Adresa postala: Str. Banu, Nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Adresa postala: Str. Banu, Nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII REPARATII DEFECTE ACCIDENTALE (DA) VAGOANE CALATORI RTFC IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Centre de intretinere si reparare ale prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Repararea defectelor accidentale (DA) de la vagoanele de calatori ale RTFC Iasi in unitatile prestatorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexa 1 si anexa 2 din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 238, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip. 4750 lei; Gar.buna executie a contract. in cuantum de 6 % din val. adjudecata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.proprie rasp.privind eligibil-in orig; Decl.propr.rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prevazute la art.5 alin.1 din legea 21/1996 privind concurenta-in orig; Certif. de atest.fisc.priv.achit.oblig.exig.catre bug.de stat si catre bugetele asig.soc.de stat elib. de DGFPCFS; Certif.privind plata taxelor si impozitelor locale elib.de Primaria locala; Certif.elib.de ORC din care sa rezulte ca obiectul de activ.al ofertantului coresp.procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la apl.Legii 26/1990, Legii 31/1990, Legii 85/2006 (pt.a fi valabile, certficatele trebuie sa fie emise cu max.30 zile inainte de data desch.ofertelor si sa fie prezentate in orig.sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente-in copie; Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.contracte de serv.similare prest.in ultimii 3 ani, recomandari; Decl.propr. rasp.refer.la personal responsabil, utilaje, echip.tehnice pt.indepl.coresp.a contractului; Decl.propria rasp.priv.subcontractare;Autoriz.Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar pt.serviciul ofertat (sunt acceptate AFF si ATF pt.prest.RTI sau RP) cu termenul de valabil.neexpirat-in copie legalizata;Atestate pt.toate standurile de proba si reparatii util.in desf.prest.elib.de AFER-in copie legaliz;Certif.implem.sist.calit.ISO 9001:2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
46/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, CEC, OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2008 10:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri - Terminalul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-255907, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul. N. Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410, Fax: 0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2008 09:18