Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii reparatii la nava R/M « HERCULES » in vederea prezentarii la inspectie A.N.R.


Anunt de participare numarul 104480/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA ROMANA DE SALVARE A VIETII OMENESTI PE MARE
Adresa postala:  Incinta port Constanta, dana 78, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900900, Romania, Punct(e) de contact:  Sef birou investitii si achizitii publice, Tel. 0241616111; 0241488226; 0241488227, In atentia:  Neagu Gabriela, Email:  [email protected], Fax:  0241616111; 0241488226; 0241488227, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: Cautarea si salvarea vietii omenesti pe mare, depoluare marina
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii reparatii la nava R/M « HERCULES » in vederea prezentarii la inspectie A.N.R.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Remorcherul maritim "HERCULES"
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru reparatii diverse cu andocare, fara extractie axe, la nava R/M « HERCULES », in vederea prezentarii la inspectie A.N.R., conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini din Sectiunea II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru reparatii diverse cu andocare, fara extractie axe, la nava R/M « HERCULES », in vederea prezentarii la inspectie A.N.R., conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini din Sectiunea II.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 12000 lei.Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din subventii de la bugetul de stat. Plata se va face prin ordin de plata in contul de trezorerie al ofertantului in termen de maximum 60 de zile de la data primirii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la 31.07.2010 a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mai mare sau egala cu 1.000.000 lei.Se va prezenta Contul de profit si pierdere ? Formularul 20 aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie reparatii nave emisa de Autoritatea Navala Romana valabila pe anul in curs.
2. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
3. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.4.Acordul unui santier naval privind posibilitatea andocarii navei cat mai curand de la data intrarii in vigoare a contractului (estimativ 1 octombrie 2010).
5.Declaratie respectare masuri de protectie a mediului6.Declaratie respectarea normelor de securitate si sanatate in munca
7.Polita Shiprepairers' Liability/Raspunderea reparatorului pentru santierul naval
8.Istoric daune santier naval
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.Indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract care sa aiba ca obiect servicii reparatii nave, cu o valoare mai mare sau egala cu 1.000.000 lei.Se accepta demonstrarea cerintei si prin cumularea valorilor a maximum 4 contracte care sa demonstreze experienta similara privind servicii de reparatii nave.Se vor prezenta in copie respectivul/respectivele contract/contracte insotite de recomandari din partea beneficiarului/beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda pe durata a 24h.Pot participa doar operatorii economici care sunt inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Pentru documente in alta limba se vor prezenta traduceri legalizate.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 11:00
Locul: Sediul ARSVOM, dana 78 din portul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian 35c, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616003, 0241/606591, 0241/606597, 0241/606572, Email:  [email protected], Fax:  0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al ARSVOM
Adresa postala:  Incinta port Constanta, dana 78, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900900, Romania, Tel. 0241-616111; 0241-488226, 0241-488227, Email:  [email protected], Fax:  0241-616111; 0241-488226, 0241-488227
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer