Licitatie Publica - Servicii reparatii planificate vagoane de calatori seria 1147
Anunt de participare (utilitati) numarul 132907/02.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta MANOLE, Tel. +40 0732671661, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii reparatii planificate vagoane de calatori seria 1147
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul societatii prestatoare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 240 si 534, 732RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate: o luna de la data semnarii; urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la interval estimativ de o luna. Valoare estimata a primului contract subsecvent: minima 43240lei - maxim 356488 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de Serv reparatii planificate vagoane de calatori seria 1147; impartire pe 3 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Servicii de revizie periodica ? tip RP vagon de calatori seria 1147minim 1 serviciu vagon seria 1147 ? maxim 6 servicii vagoane seria 1147Lot 2: Servicii de reparatie, remedieri, reconditionare, inlocuire piese de schimb si subansamble, materii prime si materiale, instalatii si echipamente din dotarea vagoanelor seria 1147minim 1 serviciu - maxim 1728 servicii, conform Anexei C atasata la Documentatia de atribuire.Lot 3: Servicii de rebandajare osii vagoane de calatori seria 1147minim 2 servicii de rebandajare ? maxim 24 servicii de rebandajare
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 240 si 534, 732RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare2. Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Decl pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010.5.Decl pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dorin Ioan MAER ? DIRECTOR GENERAL; Elena MIU- DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMIC Carmen POPESCU ? DIRECTOR LOGISTICA; Marian CONSTANTIN -DIRECTOR GENERAL ADJ PRODUCTIE ;Liviu TANASE ? DIRECTOR MATERIAL RULANTDan MIHALCEA -Sef Serviciu ; Georgeta MANOLE-Sef Serviciu ;Elena Marinoiu?Cons juridic.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant)6.- candidatii persoane juridice romane - Autorizatie de Furnizor Feroviar eliberata de AFER, in termen de valabilitate;
- candidatii persoane juridice straine - certificate sau alte documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens in tara de origine a candidatului, in termen de valabilitate. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului. Obiectul contractului trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010
informatii generale privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se vor anexa recomandari
Declaratia pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
declaratie privind partea din acordul cadru pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Certificat ISO 9001/2008 la prestatorul de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
95/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 11:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA Bd.Dinicu Golescu, nr 38, sector 1, Bucuresti etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a candidaturii 60 zile de la termenul limita de depunere a candidaturii. Orice candidatura valabila pentru o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date a achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Note: a. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade . b. candidatul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii. c. candidatul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. -Limba de redactare a candidaturii si a propunerilor tehnice si financiare - Romana - Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. -In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru, urmatoarele sume: lot 1)Servicii de revizie periodica ? tip RP vagon de calatori seria 1147:1.980 lei; lot 2)Servicii de reparatie, remedieri, reconditionare, inlocuire piese de schimb si subansamble, materii prime si materiale, instalatii si echipamente din dotarea vagoanelor seria 1147:2.227, 32 lei; lot 3) Servicii de rebandajare osii vagoane de calatori seria 1147:1140 lei. Anexat documentatia de atribuire-anexa C-CANTITATE LOT 2 ACORD CADRU si anexa D-CANTITATE LOT 2 CONTRACT SUBSECVENT.Val.estimata pt.obiectul ac.pe anul 2012 depaseste pragul de cerere de oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bd Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 0213199528-122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 11:49