Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii sanitar- veterinare


Anunt de participare numarul 118102/30.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GIURGIU
Adresa postala:  Sos. Bucuresti nr.72, Giurgiu, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  8375, Romania, Punct(e) de contact:  Floarea Dima, Tel. 0246230491, In atentia:  Compartimentul Achizitii- Investitii, Email:  [email protected], Fax:  0246210442
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii sanitar- veterinare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Pe raza a 4 CSVA-uri din Jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 724, 664.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anul 1:01.06.2011-31.12.2011; Anul 2 :01.01.2012-31.12.2012 : Anul 3 :01.01.2013-31.12.2013 : Anul 4 :01.01.2014-31.12.2014. valoarea estimata pentru fiecare din cei 4 ani: CSVA Slobozia-23243.50 RON; CSVA Fratesti-65165.50 RON; CSVA Giurgiu-33944 RON; CSVA Izvoarele-58813.20 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Actiuni sanitar-veterinare cuprinse in Programul actiunilor de supraveghere, prevenire , control si eradicare a bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectiaanimalelor siprotectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor , a actiunilor prevazute in Programul de supraveghere si control in domeniul sigurantei alimentelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii veterinare pe raza a 4 CSVA-uri din Jud. Giurgiu
Valoarea estimata fara TVA: 724, 664.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2011 pana la 31.12.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare : Ron Izvoarele-4700 Slobozia-1850: Fratesti-5200 ; Giurgiu2700
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri publice de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii pentru toate loturile
a)declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala a operatorului economic participant la procedura;b)certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe linga Tribunalul in a carui raza teritoriala se afla sediul/domiciliul ofertatului(in termen de valabilitate, prezentat in original sau legalizat notarial);c)Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registreului Comertului de pe linga Tribunal pentru persoane fizice/juridice romane sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit pentru persoane fizice/juridice straine sau Codul unic de inregistrare din care sa rezulte obiectul de activitate al cabinetului medical veterinar/societatii comerciale, specific acestei achizitii publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii pentru toate loturile
a)rezultatul exercitiilor finaciare pe ultimul an-bilatul contabil aferent anului 2010, sau dupa caz, Declaratia speciala privind veniturile realizate(declaratia 200) inregistrata la Administratia Finantelor Publice, sau decizia de impunere anuala pentru veniturile realizate din Romania de persoanele fizice pe anul 2010 inregistrata la Administratia Finantelor Publice.In cazul persoanelor juridice care nu au depus si inregiostrat la AdministratiaFinanciara bilantul contabil la data de 31.12.2010, se accepta si bilantul contabil la data de 30.06.2010. Pentru persoanele fizice/juridice straine, se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditii pentru toate loturile: prezentarea documentului solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii pentru toate loturile:
a)lista principalelor servicii sanitar-veterinare prestate in ultimii 2 ani, continind valori, periode de prestare, beneficiari; b)informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se va completa si prezenta Formularul 12E, 12F si E
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditii pentru toate loturile: a)prezentarea documentelor solicitate;b)minim o persoana responsabila pentru indeplinirea contractului va fi medic veterinar cu atestat de libera practica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea 160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar. HG 2/2010 privind adoptarea Regulamentului de organizare si functionare a Colegiului Medicilor Veterinari si a Statutului medicului veterinar si pentru aprobarea Codului de deontologie medicala veterinara
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3006/23/03/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2011 13:00
Locul: Soseaua Bucuresti , nr.72 , Giurgiu , Jud. Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti
Adresa postala:  Str. Stavropoleos , nr. 6 , sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str.Splaiul Independentei, nr. 5 , sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195183, Fax:  0213191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic DSVSA Giurgiu
Adresa postala:  Soseaua Bucuresti, nr.72 , Jud. Giurgiu, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080302, Romania, Tel. 0246230491, Email:  [email protected], Fax:  0246210442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer