Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii sanitar veterinare


Anunt de participare numarul 97087/30.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Galati
Adresa postala: galati, strada cezar nr.8 bis, Localitatea: Galati, Cod postal: 3600, Romania, Punct(e) de contact: Catoiu-Tanase Violeta, Tel.0236/412123, Email: [email protected], Fax: 0236/412123, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Act. sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii sanitar veterinare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Circumscriptiile Sanitare Veterinare din judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor, de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrareSiContract servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 723, 464RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 150 lei/ lot conform documentatiei de atribuire a achizitieiGarantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA conform documentatiei de atribuire a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat si venituri proprii, plata se va face in contul prestatorului cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conf. art. 44 din OUG 34/2006 actualizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-formular 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C
Declaratie privind inexistenta starii de faliment
Certificat fiscal Taxe si Impozite Locale
Certificat de atestare fiscala
Cazier fiscal
Cazier judiciar
Certificat de inregistrare Colegiul Medicilor Veterinari
Aviz special de libera practica
Certificat constatator ORC
Cod unic de inregistrare/certificat de inregsitrare fiscala
Autorizatie sanitara veterinara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generala - formular A
Bilant si balanta/ declaratia 200 si declaratia 070
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Diplome, contracte de munca ale personalului angajat):
1. Pentru persoana responsabila de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: a) diploma/adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate in copie;b) atestatul de libera practica emis de Colegiul Medicilor Veterinari in copie;c) declaratie pe propria raspundere conform careia medicul veterinar cunoaste modul de operare a computerului si va respecta intocmai cerintele caietului de sarcini.2. Detinerea spatiului necesar pentru prestarea serviciilor sanitar-veterinare, situat pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar-veterinare de asistenta in care urmeaza sa fie prestate serviciile sanitar-veterinare - se va prezenta un document (contract de vanzare cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat etc.) care sa ateste faptul ca ofertantul, detine, pentru perioada derularii contractului de servicii, spatiul necesar pentru prestarea serviciilor sanitar-veterinare, situat pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar-veterinare de asistenta in care urmeaza sa fie prestate serviciile sanitar-veterinare;3. Personalul tehnic angajat minim ( anexa fisa de date a achizitiei)- se va prezenta o declaratie privind efectivulmediu anual al personalului angajat. Daca la data participarii la procedura de achizitie publica ofertantul nu dispune de personal tehnic angajat necesar pentru realizarea serviciilor sanitar-veterinare, acesta isi va demonstra capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile O.U.G 34/2006 actualizata.
4. Lista principalelor servicii sanitar veterinare similare/echivalente prestate in ultimii 3 ani -Formularul 12 EFisa/Fise de informatii privind experienta similara/echivalenta (Formularul E din documentatia de atribuire).
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin o recomandare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
conf. O.G 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6170/26.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 12:00
Locul: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Galati str. Cezar nr. 8 Bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor putea asista la deschiderea ofertelor numai pe baza de delegatie sau scrisoare (imputernicire) valabila, emisa de ofertant, semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro in sectiunea anunturi/anunturi de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STRADA BRAILEI NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Nationa de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic, Legislatie, Contencios din cadrul Directiei Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor Galati
Adresa postala: str Cezar nr. 8 Bis, Localitatea: Galati, Cod postal: 800190, Romania, Tel.0236/412123, Email: [email protected], Fax: 0236/479394
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2010 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer