Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii sanitare veterinare


Anunt de participare numarul 136509/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR NEAMT
Adresa postala: STR. AL.TIPARULUI, NR.12, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610263, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA ALINA BOTEZATU, Tel. +40 233223259, In atentia: Compartiment Achizitii, Investitii, Administrativ si Patrimoniu, Email: [email protected], Fax: +40 233226490, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii sanitare veterinare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Judetul Neamt, astfel: CSVA Alexandru cel Bun, CSVA Candesti, CSVA Damuc, CSVA Grumazesti, CSVA Oniceni, CSVA Pangarati, CSVA Sagna, CSVA Tazlau, CSVA Valea Ursului
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor pentru CSVA Alexandru cel Bun, CSVA Candesti, CSVA Damuc, CSVA Grumazesti, CSVA Oniceni, CSVA Pangarati, CSVA Sagna, CSVA Tazlau, CSVA Valea Ursului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractelor:
LOTUL 1 CSVA Alexandru cel Bun - 59.510, 50 lei
LOTUL 2 CSVA Candesti - 97.784, 00 lei
LOTUL 3 CSVA Damuc - 144.826, 00 lei
LOTUL 4 CSVA Grumazesti - 121.460, 50 lei
LOTUL 5 CSVA Oniceni - 105.210, 00 lei
LOTL 6 CSVA Pangarati - 80.340, 20 lei
LOTUL 7 CSVA Sagna - 69.784, 90 lei
LOTUL 8 CSVA Tazlau - 57.791, 00 lei
LOTUL 9 CSVA Valea Ursului - 146.312, 50 lei
Valoarea estimata fara TVA: 883, 019.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin (1) din HG 925/2006.Nota: Cand ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document trebuie sa fie intocmit conform formularului din Sectiunea III ?Formulare?2.Viramentul bancar in favoarea DSVSA NEAMT, se poate realiza in urmatorulcont de virament RO05TREZ4915005XXX000131 deschis la Trezoreria Piatra Neamt.OP reprezentand constituirea garantiei de participare va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Operatorul economic va depune diligentele necesare constituirii garantiei de participare tinand cont ca termenul dintre data depunerii si confirmarea in extrasul de cont al unitatii este de (patru) zile lucratoare.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru viramentbancar in conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Se constituie in cuantum de 1% din valoarea estimata, astfel: LOTUL 1 CSVA Alexandru cel Bun - 595 leiLOTUL 2 CSVA Candesti - 978 leiLOTUL 3 CSVA Damuc - 1.448, 26 leiLOTUL 4 CSVA Grumazesti - 1.214, 61 leiLOTUL 5 CSVA Oniceni - 1.052, 10 leiLOTUL 6 CSVA Pangarati - 803, 41 leiLOTUL 7 CSVA Sagna - 697, 85 leiLOTUL 8 CSVA Tazlau - 577, 91 leiLOTUL 9 CSVA VALEA URSULUI - 1.463, 13 lei Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In temeiul art.15 alin.(2) din OUG 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.4 din Legea 160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ) - Prezentare formular 5, document semnat, stampilat si inregistrat .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.)- Prezentare formular 6 document semnat, stampilat si inregistrat .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3. Certificat de atestare fiscala sau documente cu care sa faca dovada inlesnirilor la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ) - Document semnat, stampilat si inregistrat(original sau copie legalizata, sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul?)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )- Document semnat, stampilat si inregistrat (original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul?)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
5. Declaratii privind calitatea de participant la procedura - Prezentare formularul 7 document semnat, stampilat si inregistrat (Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
6. Cazier fiscal ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )-Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul?);
7.Cazier judiciar ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )-Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent formular 9
9. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG 34/2006 (atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ) ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG 34/2006
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
Atentie! Nu se folosesc prescurtari.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor. 1. Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator(pentru P.J) - Document original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. (Activitatea principala sacuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare ) emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ;
2. Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, conform art.31, lit.b din Legea 160/1998 republicata( pentru P.F/ P.J) - Document incopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
1. Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
2. Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat
Fisa de identificare financiara
Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Situatia economica si financiara solicitata va fi centralizata de liderul asocierii prin utilizarea formularului 8 din Sectiunea Formulare.Situatia economica si financiara se va prezenta si separat de catre fiecare ofertant asociat.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poaate fi sustinuta si de o alta persoanaindiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestatul de libera practica
Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului
Informatii privind subcontractantii / asociatii (INFORMATII PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT PE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE EVENTUAL INTENTIA SA O SUBCONTRACTEZE)
Daca se constata ca unul sau mai multi ofertanti/candidati au omis sa prezinte anumite documente prin care se confirma indeplinirea cerintelor privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economica si financiara, capacitatea tehnica sau profesionala, comisia de evaluare va solicita ofertantilor/candidatilor respectivi sa prezinte documentele care lipsesc. Se acorda un termen rezonabil de timp, de regula in limita a 24 de ore de la momentul solicitarii, pentru prezentarea documentelor care lipsesc.
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
In temeiul art.15 alin.(2) din OUG 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.4 din Legea 160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Factori tehnici
60%
Descriere: Factori tehnici
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2012 10:30
Locul: Sediul DSVSA NEAMT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare a ofertelor, reprezentanti ANRMAP sau reprezentanti MFP - CVMAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care apar oferte care intrunesc punctaje egale se va solicita, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertei a ceri propunere financiara are pretul cel mai scazut. Autoritatea contractanta va solicita, in cazul unui pret neobisnuit de scazut, in scris si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari cu privire la pretul ofertat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si Resurse Umane
Adresa postala: Al. Tiparului, nr.12, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610263, Romania, Tel. +40 233223259, Fax: +40 233226490
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer