Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii si activitati de paza si protectie, monitorizare, service si interventie sisteme de alarmare, transport insotire si asigurare valori monetare


Anunt de participare (utilitati) numarul 139589/11.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termo Calor Confort S.A.
Adresa postala: Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 0248222956, In atentia: Sef Birou Achizitii Gheorghe LUCA, Email: [email protected], Fax: +40 0248222965, Adresa internet (URL): www.termopitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii si activitati de paza si protectie, monitorizare, service si interventie sisteme de alarmare, transport insotiresi asigurare valori monetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectivele apartinand S.C. TERMO CALOR CONFORT S.A., Municipiul Pitesti, prezentate in caietul de sarcini nr.9412/19.09.2012, atasat prezentului anunt
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa serviciile prezentate in caietul de sarcini nr.9412/19.09.2012, respectiv:
a)? Activitatea de paza ce se va desfasura conform Planului de paza intocmit in baza Legii nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, a H.G. nr.1010/2004 pentru aprobarea normelor metodologice si documentelor prevazute la art.69 din Legea 333/2003, avizat de organele de Politie= 6 posturi de paza permanente
b)?Activitatea de insotire si asigurare valori monetare ce se va desfasura in baza Planului de paza intocmit in conformitate cu prevederile art.25 si art.27 din Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, avizat de organele de Politie- in fiecare zi lucratoare;
c)-Activitatea demonitorizare si interventia permanenta pentru punctele de colectare valori siasigurarea functionarii (in regim de service) la parametri optimi a sistemelor de alarmare, antiefractie, control acces si sistem de suprsaveghere video din locatiile detinute de beneficiar= 6 locatii-puncte termice (PT)-PT 907, PT 602, PT 510, PT 802, PT 1007, Sediu Central.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
79711000-1-Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa serviciile prezentate in caietul de sarcini nr.9412/19.09.2012, respectiv:
a)? Activitatea de paza ce se va desfasura conform Planului de paza intocmit in baza Legii nr.333/2003. privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, a H.G. nr.1010/2004 pentru aprobarea normelor metodologice si documentelor prevazute la art.69 din Legea 333/2003, avizat de organele de Politie= 6 posturi de paza permanente
b)?Activitatea de insotire si asigurare valori monetare ce se va desfasura in baza Planului de paza intocmit in conformitate cu prevederile art.25 si art.27 din Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, avizat de organele de Politie- in fiecare zi lucratoare;
c)-Activitatea demonitorizare si interventia permanenta pentru punctele de colectare valori siasigurarea functionarii (in regim de service) la parametri optimi a sistemelor de alarmare, antiefractie, control acces si sistem de suprsaveghere video din locatiile detinute de beneficiar= 6 locatii-PT 907, PT 602, PT 510, PT 802, PT 1007, Sediu Central.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 079, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valab.a garan. de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei si se constituie prin virament bancar (Cont.IBAN, nr. RO48 RZBR 0000 0600 1286 7452, deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Pitesti) in favoarea S.C.TERMO CALOR CONFORT S.A., sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(model de scrisoare- foprmular 17).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d) in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (conform art. 278^1 , alin b) din OUG 34/2006), suma de 4.860lei. Ofert.tip I.M.M. care indepl. preved legisl. in vig si prez.anexa la lic. beneficiaza de reducerea garantiilor cu 50% conf. Lege nr.346/2004.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. In cuantum de 8% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, in maxim 15 zile de la semnarea contractului, prin : a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare saub) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi partiale. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, in conformitate cu prevederile HG nr 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse- Surse proprii .Plata se va efectua lunar in lei, prin OP in termen de 30 zile de la accept fact prest in baza PV de rec. a servici .prestat. Nu se acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.1. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.2. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat/tert sustinator in parte;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Aurelian NITA - Director general, Constantin STRIGOIU ? Director Economic, Gheorghe LUCA- Sef Birou Achizitii, Sorin APOSTOLICEANU - Sef Birou Facturare, Adrian CRIVAC - Sef Comp.Administrativ; Constantin Popescu CIOACA- Consilier Juridic, Violeta HURDUC? Birou Achizitii. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator).4.Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.4. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;5.Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta formularul nr. 5 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de datadepunerii ofertei, de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.- Atestate/Autorizatii/Certificate.Ofertantii vor prezenta , in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul", la licitatie :1.Licenta de functionare eliberata de MAI-Inspectoratul General al Politiei Romane(I.G.P.R.)-Directia Politiei de Ordine Publica, in conformitate cu Legea nr.333/2003 si H.G. nr.1010/2004, pentru fiecare tip de activitate solicitata, respectiv:
- paza si protectie,
- monitorizare, service si interventie sisteme de alarmare,
- transport insotiresi asigurare valori monetare
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati /respectiv subcontractantul detine licenta pentru partea din contract pe care o realizeaza si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata licenta respectiva.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de licente, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de licenta se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
2.Avizarea conform Legii 333/2003 si H.G.1010/2004 pentru Dispeceratulde monitorizare.3. Atestari, conform Legii 333/2003 si H.G.1010/2004 pentru personalul care efectueaza serviciul de paza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Nu se solicita o valoare minima a serviciilor prestate.Se vor prezentacontracte ( minim 1 contract) prestate si finalizatein ultimii 3 anide natura si complexitate similare serviciilor ce fac obiectul contractului,
respectiv "Servicii si activitati de paza si protectie, monitorizare, service si interventie sisteme de alarmare, transport insotiresi asigurare valori monetare".
2.2.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice,
mijloace de transport si alte mijloace de care dispune ofertantul pentru
prestarea serviciilor, respectiv:
-autovehicule de interventie pentru a asigura interventia la oricare dintre obiective: se vor prezenta copii dupa cartile de identitate;
- autovehicule pentru asigurarea transportului de valori - dotate conform legislatiei in vigoare-se vor prezenta copii dupa cartile de identitate;
- dispecerat de monitorizare a semnalizarilor de alarma pentru obiectivele implicate in obiectul procedurii de achizitie, pe raza municipiului Pitesti, avizat de IGP;
mijloace de comunicare disponibile pentru desfasurarea activitatii;
dotarea agentilor (uniforme, materiale de auto-aparare si interventie, etc)
3.3.Declaratie referitoare la asigurarea cu personal de specialitate (agenti de paza atestati in conformitate cu prevederile Legii 333/2003 si HG 1010/2004), numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
4.Informatii privind subcontractantii (dupa caz)
5.Informatii privind asociatii (dupa caz)
1.Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR
EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului
contract, respectiv
pentru Servicii si activitati de paza si protectie, monitorizare, service si interventie sisteme de alarmare, transport insotiresi asigurare valori monetare".
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Personalul de paza trebuie sa fi absolvit cursurile de agenti de paza si sa detina certificate de absolvire emise de institutii abilitate de a organiza cursuri si atestate eliberate de Politie in baza art.41 din Legea 333/2003.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP ale caror oferte sunt admisibile si carora li s-au transmis invitatii de participare la aceasta etapa.a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei;b)eventualele limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la litera a) poate fi imbunatatit - nu exista limite cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Licitatia electronica se va desfasura in 1 runda.Durata unei runde de licitatie electronica va fi de 1 zi lucratoare.Autoritatea contractanta nu va incepe licitatia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii inivitatiilor; dupa runda de ofertare, ofertantul castigator va transmite in 3 zile lucratoare un nou formular de oferta si centralizatorul de preturi completate cu noile valori rezultate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a S.C. TERMO CALOR CONFORT S.A. Pitesti, Directorii operatorilor economici care au depus oferta, sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art. 11 alin (4) din HGR nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. . Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta aceasta declaratie are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. In cazul in care ofertantul este IMM va completa o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), cu modificarile si completarile ulterioare, din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.-In situatia in care exista oferte financiare admisibile cu preturi egale, clasate pe primul loc, la solicitarea comisiei de evaluare, se vor depune de catre acesti ofertanti, noi oferte financiare, in plic sigilat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642 / +40 0218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al S.C. TERMO CALOR CONFORT S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, Bloc U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Tel. +40 0248222956, Email: [email protected], Fax: +40 0248222965, Adresa internet (URL): www.termopitesi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer