Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii si echipamente necesare pentru realizarea Sistemului Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000


Anunt de participare numarul 127088/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70000, Romania, Punct(e) de contact:  EDUARD COSTACHE, Tel. 021.207.11.01, Email:  [email protected], Fax:  021.207.11.03, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii si echipamente necesare pentru realizarea Sistemului Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Splaiul independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
72212517-6 Servicii de dezvoltare de software IT
72212211-1 Servicii de dezvoltare de software de interconectare de platforme
72212610-8 Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date
72223000-4 Servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor
72240000-9 Servicii de analiza si de programare de sisteme
72254100-1 Servicii de testare a sistemelor
73110000-6 Servicii de cercetare
79342200-5 Servicii de promovare
92111100-3 Productie de filme si de casete video cu utilizare pedagogica
79951000-5 Servicii de organizare de seminarii
48000000-8 Pachete software si sisteme informatice
48222000-0 Pachete software pentru servere web
48820000-2 Servere
32420000-3 Echipament de retea
48326000-9 Pachete software de cartografie
48612000-1 Sistem de gestiune a bazelor de date
48800000-6 Sisteme de informare si servere30211300-4 Platforme informatice
30233000-1 Dispozitive de stocare si citire
30233120-8 Unitati de memorie cu banda magnetica
39717200-3 Aparate de aer conditionat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212517-6 - Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72212211-1-Servicii de dezvoltare de software de interconectare de platforme (Rev.2)
73110000-6-Servicii de cercetare (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Elaborarea planurilor de management in format GISpentru 9 arii naturale protejate: Gaina-Lucina, Rusca Montana, Vorona, Muntii Bodoc Baraolt, Valea Ierii, Valea Cepelor, Magura Odobesti, Valea Oltului Inferior, Padurea Barnova-Repedea
Lot 2: Livrarea echipamentelor si a infrastructurii de baza pentru sistemul informatic deinregistrare si evidenta a planurilor de management ce va fi implementat in cadrul proiectului
Lot 3: Organizarea de seminarii de constientizare a publicului larg cu privire la situatia celor 9 arii naturale protejate
Valoarea estimata fara TVA: 40, 538, 256.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: lot 1:253.000 Lei sau 61.707 Euro; lot 2:554.000 Lei sau 135.122 Euro; lot 3:2.500 Lei 610 Euro.Garantie de buna executie este de 10% din val totala a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale nerambursabile(POS MEDIU)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. si prezentarea Cazierului judiciar si fiscal societate + administrator/administratori. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010. Se va completa Formularul nr. 3.
2. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 40.475.000 (patruzeci milioane patru sute saptezeci si cinci mii) Lei sau 9.871.951 (noua milioane optsute saptezeci si unu mii noua site cincizeci si unu) Euro, respectiv pentru: - lotul nr. 1:12.650.000 (doisprezece milioane sase sute cincizeci) Lei sau 3.085.366 (trei milioane optzeci si cinci mii treisute saizeci si sase) Euro;
- lotul nr. 2:27.700.000 (douazeci si sapte milioane sapte sute mii) Lei sau 6.756.098 (sase milioane sapte sute cincizeci si sase mii nouazeci si opt) Euro;
- lotul nr. 3:125.000 (o suta doua zeci si cinci mii) Lei sau 30.488 (treizeci mii patru sute optzeci si opt) Euro.Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?sa fie minim 100%.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 10.032.000 Lei sau 2.446.827 Euro, din care suma de cel putin 5.016.000Lei sau 1.223.413 Euro pentru o perioada de minim 2, 5 luni si care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic, respectiv: - lotul nr. 1:3.100.000Lei sau 756.097 Euro, din care suma de cel putin 1.550.000 Lei sau 378.048 Euro pentru o perioada de minim 2, 5 luni;
- lotul nr. 2:6.900.000Lei sau 1.682.926 Euro, din care suma de cel putin 3.450.000 Lei sau 841.463 Euro pentru o perioada de minim 2, 5 luni;
- lotul nr. 3:32.000 Lei sau 7.804 Euro din care suma de cel putin 16.000 Lei sau 3.902 Euro pentru o perioada de minim 2, 5 luni;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea Listei privind principalele furnizari de produse/prestari de servicii in ultimii 3 ani. Se va competa Formularul nr. 4.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofert tb sa faca dov ca a furniz/prest in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contr simil, prod, resp serv de nat celor mention in caiet de sarcini, a caror val cumul sa fie de min 40.475.000 Lei(9.871.951 Eur), respectiv pentru: - Lot 1: cel putin cate un contr/proiect care sa acopere prin ob sau fiecare compon in parte din cele enumerate mai jos: - elabor unuia sau mai multor plan de managem la niv nat/region/ eu pt specii si habitate de imp comunit si/sau nat/ region; - stab unei met de colect a datelor brute pe teren si introd ac intr-o baza de date in cf cu specif met resp;
- conserv speciilor/tip de habit la niv eu/nat/reg, - colect de info relev despre biodiversit si elabor unei baze de date GIS pentru intergarea acestor info;
- Lot 2: cel putin cate un contr/proiect care sa acopere prin ob sau fiec compon in parte din cele enum mai jos: - implement unui sist info pt managem info la nivel nat/reg/eu, care sa fi presupus indeplinirea cel putin a urm tipuri de activ: livrare software de aplicatie; dezv baze de date geo-referintiate si aplic specif web GIS (in dom mediu; realiz unui portal info cu caracter pb; proiect infrastructura hardware, infrastr soft, platf GIS de baza; implement si punerea in funct unor mecanisme de model si simul privind unul sau mai multi fact de mediu; instruire utilizatori pentru aplicatii software; - imbunat stat de conserv al speciilor de flora/fauna salbatice si habit de interes comunit si care sa fi avut in vedere corel unui reg nat integrat de baze de date privind speciile de flora si fauna salbatica si habit nat de interes comunit cu bd Nat2000 existenta in ved monitoriz statut fav de conserv; - dezv unui portal web GIS pentru vizualiz sit-urilor din reteaua Nat2000, precum si crearea de date si met in conf cu directiva INSPIRE; - implement unui sist la nivel nat/reg/eu, care sa fi presupus indepl cel putin a urmat tipuri de activ: analiza, dezv, test si implement soft, care sa fi inclus una sau mai multe compon de monitoriz si audit a baze de date;
- Lot 3: cel putin un contr/proiect care sa acopere prin ob sau compon enumerata mai jos: - org de semin/grup de lucru si/sau campanii de info/promov.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Mod cum ofertantul intelege obiective proiect
15%
15
Descriere: Mod cum ofertantul intelege obiective proiect
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
20%
20
Descriere: Metodologia de prestare a serviciilor
4.
Organiz si planif in timp a activ
25%
25
Descriere: Organiz si planif in timp a activ
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
303/19.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL?MEDIU?Domeniu major de interventie - Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si retelei Natura 2000Axa Prioritara 4 - Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatam poate sesiza CNSCsau, dupa caz, instanta jud competenta in vederea anularii act si/sau recun drept pretins ori a interes legitim, in trm de 10 zile incep cu ziua urm luarii la cunostinta, despre un act al autorit contr consider nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala pentru Protectia Mediului
Adresa postala:  splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Tel. 021.207.11.01, Email:  [email protected], Fax:  021.207.11.03, Adresa internet (URL):  www.anpm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2011 17:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer