Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii specializate de intretinere tehnica periodica (mentenanta preventiva), de reparatii accidentale (mentenanta corectiva) si monitorizare de la distanta pentru cele doua unitati de cogenerare din CET Freidorf inclusiv piese de schimb, subansamble, c


Anunt de participare (utilitati) numarul 125783/12.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala:  STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Comercial, Tel. 0256308350, In atentia:  Birou Achizitii, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0256430631, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificatasi completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii specializate de intretinere tehnica periodica (mentenanta preventiva), de reparatii accidentale (mentenanta corectiva) si monitorizare de la distanta pentru cele doua unitati de cogenerare din CET Freidorf inclusiv piese de schimb, subansamble, consumabile si materiale necesare prestarii acestor servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la achizitor - CET FreidorfTimisoara, str. Valiug, nr. 5
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor specializate de intretinere tehnica periodica (mentenanta preventiva), de reparatii accidentale (mentenanta corectiva) si monitorizare de la distanta pentru cele doua unitati de cogenerare din CET Freidorf inclusiv piese de schimb, subansamble, consumabile si materiale necesare prestarii acestor servicii;, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 7662/27.06.11
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
50532300-6-Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor specializate de intretinere tehnica periodica (mentenanta preventiva), de reparatii accidentale (mentenanta corectiva) si monitorizare de la distanta pentru cele doua unitati de cogenerare din CET Freidorf inclusiv piese de schimb, subansamble, consumabile si materiale necesare prestarii acestor servicii;, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 7662/27.06.11
Valoarea estimata fara TVA: 550, 948RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :9000 lei; Garantia de buna executie :5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Platile se vor efectua in lei, prin ordin de plata, in termen de 30 de zile de la acceptarea facturii la plata, in bazaprocesului verbal de receptie a serviciului prestat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru grupul de operatori economici declarati castigatori se va legaliza pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea (Form. 12A)-Declaratia privind calitatea de participant la procedura(form.12C)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(form 12B)-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/06 (form. 12D )-Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?(form.CER)-Certif.constat.emis de ORC, nu mai vechi de 30 de zile, pt.pers.jur/fiz romane(orig.sau copie legaliz.)Docum.va atesta ca dom.de activitate corespunde ob.ctr.care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplic.Legii nr.85/06 privind proced.insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata-Documente care dov.o forma de inreg.si atestare ori apartenenta dpdv profesional (original sau copie legalizata in limba oficiala a tarii respective, insotite de traducerea autorizata in limba romana ), pt.persoane juridice /fizice strainePt.documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata se accepta si copia lizibila a documentelor, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original sau copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele prevazute mai sus se demonstreaza de fiecare membru al grupului .Incadr.in una sau mai multe sit.prevaz.la art.180. si 181 din O.U.G.nr.34/06 actualiz., atrage exclud.ofertant.din procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. (CompletareaFormularului B2 ) Cerinta minima de calificare : Media cifrei de afaceri anuala pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie mai mare sau cel putin egala cu 300.000 lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% din valoarea impusa , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizatarespectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? ? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Documentul se va prezentapentru ficare asociat , in cazul asocierii de operatori economici, care se incadreaza in categoria IMM-urilor.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun oferta comuna beneficiaza de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% din valoarea impusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista serv prest in ult 3ani, cu val, per prest, benef sau clienti priv (Confserv pr -compl Form 12 E si anexa); Doc constat elib conf art 97^¹ din HG 925/2006 sau recomand din partbenef/ client pt serv prest in conf cu norm prof din dom si daca au fostduse la bun sfars pt cel putin 1 contr din lista care are ca ob serv simil. = serv de intret si repar unit de cogen echip cu mot term pe gaz nat; inf priv asig cu pers pt prest serv (spec: mec, elect, autom, asist soft);Inf ref la util , inst, echip tehn pt indepl contr;(pt op ec cu of com, cap tehn si prof se dem prin luarea in consid a resurs tut membr grup);inf.despre pers.sustin.(Form12A, certif. const emis de ORC, angaj.ferm sust.fin.Form.1S, angaj.ferm sust.tehn.si prof Form2S, decl.tertsustin.tehn.siprof.Form.3S, 4S, dupacaz);Inf. subctr (Form.12G +anexa, 12C);Inf. asociat (Form.1A, 12C);
-certif.emis de un org.nat. /intern. certif.acred priv.impl. sist.manag.calit.in conf.cu SR EN ISO 9001:2008 sau echiv pt ofert
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sist inf va pune la disp particip inf ref la : cea mai buna oferta si nr de particip la licit electr; nr runde ale licit electronice :1 (una) ; durata rundei 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2011 10:00
Locul: sediul achizitorului din Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 (parter-sala de instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP in anuntul de participare la "Documentatie si clarificari" si poate fi accesata la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta in cond. OUG nr34/06 modificata si completata ulterior, de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimet juridic -SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA
Adresa postala:  str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Tel. 0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2011 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer