Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii specializate de paza si interventie


Anunt de participare numarul 109954/22.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC-, ,Directia Pentru Administrarea Domeniului Public si Privat al Mun. Resita
Adresa postala:  Str.Petru Maior, nr.2, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320100, Romania, Punct(e) de contact:  CAMELIA SIRBU, Tel. 0255/220546, In atentia:  NEDELEA FLORIN, Email:  [email protected], Fax:  0255/212483, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii specializate de paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Parc Industrial "Valea Terovei"
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii specializate de paza si interventie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de servicii va fi de 6 posturi permanente
Valoarea estimata fara TVA: 689, 976RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in suma de 13700 lei si garantia de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Declaratie de incompatibilitate(privind gradul de rudenie intre ofertanti cat si asociatii acestora, si persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante), Certificat constatator emis de ORC pentru persoanele fizice/juridice romane, Documente care dovedesc o forma de inregistrare pentru persoanele fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente la 31.12.2009.In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti ofertantii asociati.
2.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in ultimii trei ani in masura in care informatiile sunt disponibile.In cazul in care operatorul economic a fost infiintat intr-o perioada ulterioara celei solicitate se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat.In cazul unei asocieri cifra de afaceri va fi prezentata de toti ofertantii asociati, si se va lua in considerare cifra rezultata prin cumulul cifrei medii de afaceri a fiecarui asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1.Lista principalelor prestari de servicii de paza din ultimii trei ani.Se va completa formularul nr.8;
2.Experienta similara(incheierea si indeplinirea in ultimii trei ani a unui contract de amploarea caietului de sarcini: cantitate-6 posturi, pret-689976lei; avand un specific similar cu obiectivul autoritatii contractante).Se va completa si formularul nr.13;
3.Prezentarea a minim unei recomandari de buna executie a unui contract similar;
4.Prezentarea unei copii legalizate a unei polite de asigurare de raspundere civila pentru societatile specializate de paza in valoare de 1000000 lei, cu valabilitate cel putin pana la 31.12.2010, insotita de angajamentul privind prelungirea valabilitatii politei pe toata durata de derulare a contractului;
5.Se vor prezenta licentele de functionare pentru desfasurarea activitatilor de paza si protectie-copie legalizata;
6.Se vor prezenta in copie legalizata avizele pentru toti conducatorii ofertantului;
7.Se va prezenta o declaratie legalizata la notar a conducatorului ofertantului din care sa reiasa faptul ca personalul folosit in cadrul contractului este atestat, apt fizic si psihic, dupa caz avizul politiei pentru portarma;
8.Se vor prezenta insemnele distinctive inregistrate la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, modelul de uniforma si lista cu echipamentul de protectie;
9.Se va prezenta regulamentul de organizare si functionare semnat de conducatorii societatilor respective;
10.Se va prezenta o declaratie notariala pe propria raspundere a conducatorului ofertantului, ca va detine dotarile tehnice necesare indeplinirii contractului;
11.Se va prezenta dovada detinerii a cel putin doua autoturisme: una pentru interventii si una pentru patrula auto;
12.Se va prezenta dovada certificarii ofertantului: Sistemul de Management al calitatii ISO 9001:2008, Sistemul de Management de mediu ISO 14001:2005, Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001:2008, Sistemul de Management al Securitatii Informatiei SR ISO/CEI 27001:2006, Sistemul de Management al Responsabilitatii Sociale SA 8000:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare;Codul Comercial Roman
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Datorita faptului ca Politia Comunitara se afla in imposibilitatea de a asigura paza obiectivului Aglomerator-Valea Terovei
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 6
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Cerinte suplimentare
10%
Descriere: Cresterea nivelului de risc
3.
Evenimente deosebite
10%
Descriere: Timpii de interventie
4.
Folosire armament
15%
Descriere: Capacitate sporita de raspuns la incidente
5.
Elucidarea rapida a cazurilor
5%
Descriere: Numarul de detectivi particulari folositi
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 11:30
Locul: Serviciul Public-"D.A.D.P.P."(Bloc 800), Str. Petru Maior Nr.2, Resita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul poate fi reprezentat de catre un imputernicit care trebuie sa aiba asupra sa garantia de participare si imputernicirea.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Agentii economici care descarca Documentatia de atribuire direct din atasamentul la anuntul de participare publicat pe site au obligatia sa anunte in scris Autoritatea Contractanta despre intentia de a participa la procedura indicand: denumirea, adresa, CUI, nr.inregistrare la registrul comertului, persoana de contact cu adresa de e-mail, telefon si fax.Acest anunt se va comunica Autoritatii Contractante, in scris, la adresa de e-mai [email protected] sau la fax 0255/212483.Aceasta comunicare este foarte importanta pentru a se putea face cunoscute raspunsurile date la intrebari, eventuale modificari ale prezentei documentatii, etc.Necunoasterea acestor comunicari poate duce la depunerea de oferte neconforme.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoare
Adresa postala:  Piata Tepes-Voda, nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  3000055, Romania, Tel. 0256498054, Fax:  0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public-"Directia pentru Administrarea Domeniului Public si Privat al Municipiului Resita", Birou Juridic si Executari Silite
Adresa postala:  Str.Petru Maior, nr.2, Etaj 3, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320100, Romania, Tel. 0255212483, Fax:  0255212483
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer