Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii specifice de protectie fizica si monitorizare a incintei protejate aferenta CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 141433/10.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Biroul Contractari, Tel. +40 241801196, In atentia: Elena Gyrogy, Email: [email protected], Fax: +40 241236006, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Biroul Contractari, Tel. +40 0241801196, In atentia: Elena Gyrogy, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Biroul Contractari, Tel. +40 0241801196, In atentia: Elena Gyrogy, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Biroul Contractari, Tel. +40 0241801196, In atentia: Elena Gyrogy, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii specifice de protectie fizica si monitorizare a incintei protejate aferenta CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 16, 090, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de protectie fizica pentru zona protejata, pavilioanele din vecinatatea zonei protejate a CNE Cernavoda si alte obiective ale SNN, prin acoperirea posturilor prevazute in Planurile de Paza si Protectie Fizica, grupate astfel:
- 12 posturi permanente 24h/24h, 365 zile/an;
-6 posturi permanente 12 ore ziua, in zilele lucratoare
- 13 posturi permanente 8 ore ziua, in zilele lucratoare (din care un post de prelucrare date)
-1 post temporar 8 ore ziua, 8 luni/an
Serviciul se efectueaza pe baza Planului de Paza si Protectie Fizica al Achizitorului(Document clasificat nivel ?Secret?) intocmit in colaborare cu Jandarmeria Romana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime / maxime pentru Acordul cadru: - Ore normale incinta CNE633.600 / 774.400
- Ore suplimentare incinta CNE64.800 /79.200
Cantitati minime / maxime pentru un Contract subsecvent: - Ore normale incinta CNE158.400 / 193.900
- Ore suplimentare incinta CNE16.200 /19.800
Valoarea estimata fara TVA: 16, 090, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 200.000 lei, si se va constitui in conformitate cu art. 7 din OUG 114/2011.Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei se va extinde corespunzator si perioada de valabilitate a scrisorii de garantie de participare. Garantia de participare se poate constitui prin: - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a ? in original.- OP in contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA : cont IBANRO63RNCB0116049718520008 deschis la BCR Cernavoda, vizat de banca ofertantului -orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa in totalitate de catre CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, sumastabilita in conformitate cu art 2781din OUG nr 34 / 2006.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura astfel: - pentru candidatii care nu au fost selectati peentru etapa IIsi pentru cei a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare se returneaza dupa semnarea acordului cadru dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- Garantia constituita de candidatul/ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare se restitue de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile de la data constituirii garantiei de buna executie a contractului subsecvent. Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului si se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/ de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau se poate constitui si prin retineri din facturile emise de prestator si acceptate de achizitor. Astfel, in 5 zile de la semnarea contractului, prestatorul va deschide un cont la banca, cont inchis pentru Prestator si deschis pentru Achizitor. Suma care se depune de catre Prestator in cont este de 1% din pretul contractului subsecvent. La fiecare factura acceptata la plata, Achizitorul va vira in acest cont 9% din valoarea acesteia. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Formularul III.1.1.b.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A. - cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 155 din OUG nr. 114/2011 Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.1.a.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 156 din OUG nr. 114/2011 Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul III.2.1.b. si se vor anexa :
a) pentru persoane juridice / fizice romane:
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) pentru persoane juridice / fizice straine:
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? autoritatea contractanta va solicita acestuia documentul in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului procedurii.Cerinta nr. 3
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2011 Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul III.2.1.cCerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul III.2.1.a.4Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, a Candidatului / Ofertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului / Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 149 din OUG 114/2011, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ionel Bucur? Director CNE, Madalina Olteanu ? Director Economic CNE 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane
sau
1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.
Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - valid la data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabil la 31.12.2011 al Candidatului/Candidatilor asociati vizat si inregistrat de organele competente
Cerinta minima pentru lichiditatea generala este de 90%.
Informatii generale
Cifra de afaceri
Angajament privindSustinerea financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte din ultimii 5 ani privind prestarea serviciilor de paza si protectie.
Lista principalelor dotari tehnice privind prestarea serviciilor
Declaratie privind personalul
Autorizatii/ Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate in acest sens, care sa ateste conformitatea cu specificatiile solicitate sau standardele relevante
Angajament privindSustinerea tehnica
Norma CNCANNMC 07 clasa 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara: Pretul care se ia in calcul este obtinut prin insumarea tarifelor orare din oferta multiplicata cu numarul maxim de ore (conform art. 4 al Caietului de sarcini). Pentru oferta care include valoarea cea mai mica se acorda maxim de punctaj, respectiv 60 de puncte. Pentru celelalte oferte punctajul acordat (Pn) se calculeaza potrivit formulei: Pn= (Pretul ofertei cel mai scazut/ Pretul ofertei) x 60
2.
Capacitatea de reactie si actiune a prestatorului la activitatile specifice sau neprevazute
10%
Descriere: Pentru factorul de evaluare ?Capacitatea de reactie si actiune la activitatile specifice sau neprevazute? membrii comisiei de evaluare vor analiza descrierile tehnice propuse de fiecare ofertant si, pe baza aprecierilor obiective, vor acorda un punctaj de maximum 10 puncte, potrivit Structurii de analizare si punctare mentionata la punctul 4 din Caietul de sarcini
3.
Pregatirea teoretica, fizica si practica
10%
Descriere: Pentru factorul de evaluare Programe de pregatire teoretica, instruire fizica si practicamembrii comisiei de evaluare vor analiza propunerile tehnice prezentate de fiecare ofertant si se va acorda un punctaj de maximum 10 puncte, potrivit Structurii de analizare si punctare mentionata la punctul 4 din Caietul de Sarcini
4.
Cointeresarea personalului este mijlocul de evaluare a modului in care ofertantul isi propune sa plateasca personalul propriu.
20%
Descriere: A se vedea punctul 4 din Caietul de Sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 26100
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2013 13:30
Locul: CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii Pavilion 0
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul imputernicit al candidatului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Corectarea erorilor: Erorile aritmetice se corecteaza conform art. 80 din HG 925/20062. Daca in cadrul procedurii vor fi doua sau mai multe oferte admisibile, clasate pe primul loc, atunci comisia va solicita reofertarea in plic inchis a propunerii financiare, in vederea departajarii ofertelor.3. Pentru vizualizarea Documentatiei de atribuire incarcate in SEAP este necesara descarcarea si instalarea unui utilitar gratuit de la acest link: htpp: //www.certsign/servicii/siguranta documentelor/shellsafe-verifiy
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer