Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii specifice privind protectia drumurilor publice pe timp de iarna, combaterea lunecusului si inzapezirii 2012-2013 - Sector Arad


Anunt de participare numarul 139841/23.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. +40 357731100, Email: [email protected], Fax: +40 357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii specifice privind protectia drumurilor publice pe timp de iarna, combaterea lunecusului si inzapezirii 2012-2013 - Sector Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: judetul Arad, sector Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea serviciilor de deszapezire, conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Perioada estimata pentru suplimentarea serviciilor: iarna 2013-2014 si iarna 2014-2015.Valoarea estimata a contractului luand in considerare si serviciile similare care pot fi achizitionate ulterior este de: 1.305.365, 2 lei fara TVA. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului pentru iarna 2012-2013, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, si este de 414.072, 83 lei fara TVA (termen de prestare iarna 2012-2013:31 martie 2013). Valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv iarna 2013-2014 estimat: 434.776, 13 lei fara TVA (termen de prestare iarna 2013-2014:31 martie 2014) si iarna 2014-2015 estimat: 456.516, 24 lei (termen de prestare iarna 2014-2015:31 martie 2015).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea serviciilor de deszapezire, conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Perioada estimata pentru suplimentarea serviciilor: iarna 2013-2014 si iarna 2014-2015.Valoarea estimata a contractului luand in considerare si serviciile similare care pot fi achizitionate ulterior este de: 1.305.365, 2 lei fara TVA. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului pentru iarna 2012-2013, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, si este de 414.072, 83 lei fara TVA (termen de prestare iarna 2012-2013:31 martie 2013). Valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv iarna 2013-2014 estimat: 434.776, 13 lei fara TVA (termen de prestare iarna 2013-2014:31 martie 2014) si iarna 2014-2015 estimat: 456.516, 24 lei (termen de prestare iarna 2014-2015:31 martie 2015).
Valoarea estimata fara TVA: intre 414, 072.83 si 1, 305, 365.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform prevederilor art.122 lit.j) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 8.000 lei, sa fie irevocabila, se va constitui in lei;Limba in care se va prezenta garantia: limba romana, persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire(conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Trezoreria Municipiului Arad, nr.RO13TREZ0215006XXX006670?pentru persoane fizice/juridice romane; prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares, nr.RO03BTRL00201202A17432XX-pentru persoane fizice/juridice straine;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, prin numerar la casieria unitatii(max.5000 lei).Precizari privind instrumentul de garantare: va fi prezentat obligatoriu in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in favoarea Judetului Arad, prin CJA.;Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in favoarea careia s-a constituit;Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posibilitatea retinerii sumei conform art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie cfm HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local CJA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr.5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr.28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl.ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilierii judeteni si persoanele care vor face parte din comisia de evaluare, conform art.6 din OUG 96/2002 se regasesc in anexa la Formularul nr.26. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de O.N.R.C.de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor.Vor fi calificati doar op.ec. care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani de minim 750.000 lei. Se va completa Fisa de ?Informatii generale? Formularul 3. In functie de informatiile si documentele disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala. Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro=4, 2379 lei.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din cei 3 ani cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor disponibile.
NOTA: Atunci cand un grup de operat. economici depune oferta comuna, sit.ec. si financ.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indepl.de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, cond.privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator.In cazul unei of. individ./comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta maxim 2 contracte de servicii din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei, cu valoare cumulata de cel putin 350.000 lei, fara TVA.Se vor completa: ?Formular 7 lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitate (unde se vor regasi contractele similare), Formular 9 Experienta similara.
Formular 9 Experienta similara, aferenta fiecarui contract similar;Formularul 9 va fi insotit de urmatoarele documente anexa: - copia contractului/contractelor de achizitie publica (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi/stampila partilor); recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului; In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv: Anul 2009:1 euro= 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei;Anul 2011:1euro=4, 2379 lei.
Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/ tert sustinator: Ofertantul va prezenta dotarea cu echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii: Utilaj de deszapezire cu lama, bena si raspanditor, Autogreder, Incarcator frontal pe pneuri (IFRON IF80).Utilajele de deszapezire inclusiv mijloacele de transport de patrulare vor fi echipate cu sistem locator tip GPS pentru urmarirea si coordonarea activitatii in teritoriu la care autoritatea contractanta trebuie sa aiba acces 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Utilajele de deszapezire inclusiv mijloacele de transport de patrulare vor fi dotate cu telefon mobil pentru a se dirija cu operativitate interventiile. La semnarea contractului ofertantul va prezenta lista cu numarul de telefon aferent fiecarui vehicul.
Conditii tehnice pentru sistemul GPS: localizare si urmarire pe harta judetului a vehiculelor, verificarea starii de moment a vehiculelor (in stationare, in miscare, viteza instantanee), localizarea instantanee pe harta a oricarui vehicul, vizualizarea rutelor parcurse de vehicul pe harta, informatia sa fie disponibila instantaneu 24 de ore pe zi 7 zile pe saptamana.Document edificator: contract sau alte documente cu o firma de prestare a serviciului, aceasta conditiie poate fi indeplinita si prin sustinerea unui tert. Serviciul trebuie sa fie operational la data semnarii contractului. In cazul in care echipamentele tehnice prezentate nu sunt proprietatea ofertantului, se va prezenta pentru acestea documente care atesta detinerea (inchiriere, leasing sau alte forme de punere la dispozitie).
In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor tehnice si profesionale se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.
Cerinta de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind personalul de care dispune pentru indeplinirea in bune conditii a contractului de servicii.Pentru intregul personal mentionat se solicita dovada contractului de munca in copie, sau alte documente relevante, in conformitate cu originalul, sau, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, trebuie sa prezinte in original acceptul de colaborare; - In cazul in care ofertantul castigator a prezentat in cadrul ofertei depuse doar acceptul de colaborare, acesta va prezenta contractul de colaborare, cel mai tarziu la semnarea contractului.
Se vor completa: Formular 11 si 12.
Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului e servicii. Se va completa urmatorul formular: Form. nr.16 - declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
58
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor pe baza de imputerniciri, dupa caz reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, departajarea acestora se va face prin reofertare cu plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art.256^2 alin.(1) lit.a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. +40 0357731100, Email: [email protected], Fax: +40 0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer