Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii suplimentare SAP I-SU


Anunt de participare (utilitati) numarul 105941/17.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala:  Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010621, Romania, Punct(e) de contact:  MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. 2085309, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  2085314, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii suplimentare SAP I-SU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediile filialelor de distributie ale S.C. ELECTRICA S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune servicii de consultanta si implementare componente software SAP IS-UWork Management [WM] si Customer Service [CS]; servicii de implementare pachet de aplicatii [IVIC ? Interfata de Validare si Incarcare Citiri], pentru colectarea indecsilor si a curbelor de sarcina din diferite surse si transmiterea acestora in SAP IS-U prin intermediul sistemului Process Integration; servicii de conversie date din OPEN SGC in SAP IS-U, conform specificatiilor de conversie SAP IS-U; servicii de consultanta si implementare componenta software SAP Business Inteligence [BI] pentru dezvoltarea de rapoarte ANRE; servicii de suport post implementare SAP IS-U)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72227000-2 - Servicii de consultanta privind integrarea software (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72311100-9-Servicii de conversie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul Information Technology (IT). Cantitati de servicii conform sectiunii Caiet de Sarcini (Documentatie Descriptiva).
Valoarea estimata fara TVA: 5, 934, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 110000 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat cu maxim 30 de zile de data solicitata de prezentare a acestuia; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala eliberat cu maxim 30 de zile de data solicitata de prezentare a acestuia; Informatii privind asociatii; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia, de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Se va prezenta o copie de pe prima si ultima pagina pentru minim un contract declarat ca experienta similara; Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a minim o recomandare/certificare/confirmare emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar; Documente edificatoare din care sa rezulte: Calitatea de partener SAP si competenta de prestare a serviciilor aferente contractului specifice sistemului SAP respectiv competenta de prestare a serviciilor aferente contractului specifice sistemului OPEN in conformitate cu cerintele din sectiunea III ? Caiet de Sarcini (Documentatie Descriptiva); Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Se va prezenta o lista cu personalul propriu calificat in vederea indeplinirii contractului in conformitate cu cerintele din sectiunea III ? Caiet de Sarcini (Documentatie Descriptiva) si documentele aferente.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/18382/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 11:00
Locul: Sediul SC Electrica SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati precum si imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus candidatura in conditiile stipulate in documentatia de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de atribuire este accelerata in conformitate cu dispozitiile art. 113 alin. (2) si (3) din OUG 34/2006; Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, fiind atasata la prezentul anunt; In urma primei faze de preselectare a candidatilor, vor fi selectati minim 3 candidati; Valoarea estimata a achizitiei de la Cap II.2.1) a luat in calcul prestarea serviciilor cu caracter repetitiv pentru o perioada de 4 luni. In cazul in care durata efectiva a contractului ce va fi semnat cu operatorul economic ce va fi desemnat castigator al achizitiei, va fi mai mica de 4 luni, valoarea de incheiere a contractului va fi diminuata cu valoarea serviciilor repetitive ce nu mai pot fi prestate pe durata estimata initial.Prescurtari folosite: SAP ? Systems, Applications and Products, Sistem Informatic dezvoltat de firma germana de software SAP AG.SAP ? IS-U, Industries Specific Utilities, Componenta a Sistemului Informatic SAP dezvoltata special pentru companile de utilitati.OPEN ? Sistem Informatic dezvoltat initial de compania de utilitati din Spania, Union Fenosa, actualmente detinut de compania spaniola de software INDRA.OPEN SGC ? Sistem de Gestiuni Clienti, Componenta a Sistemului OPEN, dezvoltata pentru gestiunea clientiilor de energie electrica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195176, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art. 256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010621, Romania, Tel. 021/2085012, Email:  [email protected], Fax:  021/2085314, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2010 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer