Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii suport in exploatare modul SAP HR-PY


Anunt de participare (utilitati) numarul 114876/31.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Filiala de Furnizare a Energiei Electrice " Electrica Furnizare Transilvania Sud" SA
Adresa postala:  Brasov, str.Pictor Luchian nr. 25, bloc 30, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500193, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Florentina Tanasie, Tel. 0268305306, Email:  [email protected], Fax:  0268305204, Adresa internet (URL):  www.efts.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii suport in exploatare modul SAP HR-PY
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul SC FFEE Electrica Furnizare Transilvania Sud SA
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul SC FFEE Electrica Furnizare Transilvania Sud SA, nucleul Sistemului Informatic Integrat National are la baza sistemul informatic integrat de management SAP, produs de compania germana SAP AG. Avand in vedere importanta asigurarii unei bune functionarii a acestuia sistem informatic pe componenta SAPHR ?PY (resurse umane si personal salarizare) si remedierea incidentelor intr-un timp determinat este oportun si necesarachizitia serviciilor de suport in exploatare a moduluiSAP HR-PY
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul Information Technology
Valoarea estimata fara TVA: 328, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 6500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Informatii privind asociatii (daca este cazul); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale; Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia, de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala dacat 656.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani ; Contractul/Contractele privind experienta similara vor acoperi in mod obligatoriu toata gama de servicii ce se solicita a fi prestate in Caietul de sarcini, respectiv aria de acoperire a serviciilor de suport in exploatare a sistemului SAP. Ofertantultrebuie sa dovedeasca ca a executat prestari de servicii similare celeisupuse achizitiei in valoare mai mare sau egala decat de 328.440 leise va dovedi calitatea de partener SAP si competenta de prestare a serviciilor aferent obiectului procedurii de achizitie. Informatii la sudiile, pregatirea personala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta o lista cu personalul proprii calificat in vederea indeplinirii contractului in conf. cu cerintele sectiunii III Caiet de sarcini(Documentatie Descriptiva)si documente aferenteNumar minim de specialisti, proprii prestatorului (cu contract individual de munca) certificati
SAP ERP 6.0 EHP4? sau SAP ERP 2004? (2 TITULARI + 1 REZERVA)
Numar minim de specialisti, proprii prestatorului (cu contract individual de munca) certificati ?SAP Certified Development Consultant: SAP NetWeaver - ABAP Workbench (2003) ? sau ?SAP Certified Development Consultant SAP NetWeaver 2004 - Application Development Focus ABAP? (2 TITULARI + 1 REZERVA)
Numar minim de specialisti, proprii prestatorului (cu contract individual de munca) certificati PMI - Project Management Professional, cu certificat in vigoare la data depunerii ofertei cu experienta de minimum 3 ani in proiecte SAP
Echipa de consultantiva avea cel putin 3 consultanti functionali SAP HR-PY, 3 programatori SAP ABAP (2 TITULARI + 1 REZERVA) si 2 consultanti SAP Basis, care pe tot parcursul proiectului de prestare servicii suport se pot inlocui unul cu celalalt.
Prestatorul va prezenta dovada implementarii in ultimii 3 ani a cel putin a unui sistem SAP HR-PY printr-o recomandare din partea unui achizitor similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 10:00
Locul: Sediul SC FFEE ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA SUD SA, Brasov, str. Pictor Luchian nr 25, bl 30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati precum si imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus candidatura in conditiile stipulate in documentatia de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, fiind atasata la prezentul anunt; In urma primei faze de preselectare a candidatilor, vor fi selectati minim 3 candidati; Art. 163 din OUG 34/2006 exclude posibilitatea aplicarii licitatiei electronice ca faza finala a negocierii cu publicarea prealabila a unui anunt de participare in cazul in care obiectul contractului presupune prestatii intelectuale, cum este in acest caz. Prescurtari folosite: SAP ? Systems, Applications and Products, Sistem Informatic dezvoltat de firma germana de software SAP AG. SAP ? IS-U, Industries Specific Utilities,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. Tel.021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua premergatoare luarii la cunostinta despra un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FFEE ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA SUD SA - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Pictor Luchian nr. 25, bl.30, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500193, Romania, Tel. 0268305745, Email:  [email protected], Fax:  0268305204, Adresa internet (URL):  www.efts.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer