Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii suport pentru activitatea comerciala


Anunt de participare (utilitati) numarul 76911/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL Energie Muntenia SA
Adresa postala: Bd. I. Mihalache nr. 41-43, Corp A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021-2065085, In atentia: Nicoleta Popovici, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii suport pentru activitatea comerciala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: - Activitate desfasurata pe teren (mediul urban si mediul rural) pentru Unitatile Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu
si
- Activitate desfasurata in casieriile Oficiilor Comerciale din cadrul Unitatilor Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caracteristicile generale ale achizitiei:
- pentru activitate desfasuratape teren: - servicii de: - avizarea, incasarea facturilor de energie electrica la consumatorii casnici, din mediul urban si rural, din Unitatile Teritoriale ComercialeBucuresti, Ilfov si Giurgiu;
- pentru activitate desfasurata in casieriile Oficiilor Comerciale dincadrul Unitatilor Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu: - operatiuni de incasare, in numerar sau prin POS, la ghiseu, a contravalorii facturilor emise de catre Achizitor pentru consumatorii casnici din mediul urban si rural, precum si activitatiderelatii cu clientii, conformprogramuluidelucru stabilitdecatreAchizitor; - efectueaza plati ale sumelor incasate anticipat prin facturile anterior emise.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79990000-0 - Diverse servicii comerciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caracteristicile generale ale achizitiei:
- pentru activitate desfasuratape teren: - servicii de: - avizarea, incasarea facturilor de energie electrica la consumatorii casnici, din mediul urban si rural, din Unitatile Teritoriale ComercialeBucuresti, Ilfov si Giurgiu;
- pentru activitate desfasurata in casieriile Oficiilor Comerciale dincadrul Unitatilor Teritoriale Comerciale Bucuresti, Ilfov, Giurgiu: - operatiuni de incasare, in numerar sau prin POS, la ghiseu, a contravalorii facturilor emise de catre Achizitor pentru consumatorii casnici din mediul urban si rural, precum si activitatiderelatii cu clientii, conformprogramuluidelucru stabilitdecatreAchizitor; - efectueaza plati ale sumelor incasate anticipat prin facturile anterior emise.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 875, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.6, alin3 din HG925/2006, cant.poate fi suplim.cu max.50% din necesarul solicitat.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: 70.000 lei (35.000 lei pt IMM-uri)Garantia de buna executie: 10 % (5 % pentru IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil conform ultimului exercitiu financiar incheiat
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani =12.000.000 lei/6.000.000 lei (pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor contracte de servicii similare incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 3 ani, cel putin o recomandare din partea beneficiarilor pentru un contract prezentat in lista
Nivel specific minim necesar : Lista trebuie sa cuprinda informatii din care sa reiasa experienta similara (din ultimii 3 ani) pentru prestarea de serviciisimilare pentru un operator care desfasoara o activitate in domeniul serviciilor de utilitati (gaz, apa, energie termica, energie electrica), telefonie, transporturi, posta, care presupun relatia directa cu clientii, gestiune facturi, incasare si decontare numerar. Experienta in prestarea serviciilor se va demonstra prin prezentarea unei liste care sa contina cel putin un contract care sa reprezinte minim 25% din volumul fizic prezentat in Anexa 1, sau prin cel mult 3 contracte care sa reprezinte cel putin 40% din volumul fizic al viitorului contract.
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 151
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 10:30
Locul: Sediul SC Enel Energie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, corp C, et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Energie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-2065085, Fax: 021/3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer