Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii suport tehnic, mentenanta corectiva/intretinere si dezvoltare functionalitati suplimentare pentru ERP, DDAPT, RTI si e-Carte Funciara


Anunt de participare numarul 128075/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Palangean Daniela, Tel. 0213152520, Email:  [email protected], Fax:  0213152520, Adresa internet (URL):  www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii suport tehnic, mentenanta corectiva/intretinere si dezvoltare functionalitati suplimentare pentru ERP, DDAPT, RTI si e-Carte Funciara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul operatorului economic si sediul ANCPI din Splaiul Independentei nr.202A Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 757, 193RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim un contract subsecvent pentru fiecare an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii suport tehnic, mentenanta corectiva/intretinere si dezvoltare functionalitati suplimentare pentru ERP, DDAPT, RTI si e-Carte Funciara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii suport tehnic, mentenanta corectiva/intretinere si dezvoltare functionalitati suplimentare pentru ERP, DDAPT, RTI si e-Carte Funciara pentru 15 luni, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 757, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare -26.000 leigarantia de bun executie - 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPersoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Declaratie
privind lista principalelor prestari serviciiRecomandari din partea altor beneficiariInformatii privind personalul tehnic de specialitate
Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatii
Informatii privind tertii
Certificat OHSAS 18001
Certificat ISO 27001
Certificat ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ult.3ani 1 contr. similar. cu val. min.1, 4 mil.lei; Recom/doc. const; CV-uri.pt: A. Manag. pr.(1 pers): Dipl. de abs. std super. in dom. IT / discipl. echiv;
-Certif.profes. recun. internat.in manag. de pr./calif.echiv. -5 ani exper. in dom. IT/3 ani in poz. de Manag. Pr.-Exper. Manag. de Pr. in cel putin 1 pr.similar- 1 an exper. ca Manag. Pr. 1 pr. Similar la nivel nat/ terit/ zonal; Exp.in planif. pr., utiliz. instr.de planif., manag. si urm. a pr.?particip. 1 pr.; Exper. in Ciclu de Viata de Dezv.Soft o Metod. de Dezv. Soft recun. (de ex RUP/echiv.?aplic in 1 pr.;Exper.si cunoast.unei Metod.de Manag. de Pr. B.Analist IT (2pers)Dipl. abs. std. super. in dom. IT/echiv; 5 ani exper.in dom.IT din care 1 an in test. sist.soft; Exper.in utiliz. th.de modelare si limbaj UML in 1 pr.;C.Ing. suport (2 pers) Dipl. abs.a std super. in dom.IT /echiv.; 5 ani exper. in dom.IT din care 3 ani in suport pt sist.soft; Utiliz.tehn. specif.in CS in 1 pr. D. Ing.dezv. soft (3 pers) Dipl. abs.a std. super.in dom. IT /discipl. echiv.; 5 ani exper.in dom.IT din care 3 ani in dezv. sist. soft; Exper.in pr.si dezv.aplic. soft?aplic.in 1 pr.; Utiliz.tehn. specif. in CS in 1 pr. E.Ing.sistem (1 pers.) Dipl. abs. std super.5 ani exper.in pr.de IT si comunic.- Certif. profes. recun. internat. pt prod de retea. CISCO, Exper. min.1 pr. de implem.de infrastr.comunic .de date/IP la nivel nat./terit./zonal; Exper.in arh. de comunic pt centre de calcul; Exper.in 1 pr. de implem. infrastr.comunic. de IP la nivel nat/terit/ zonal; Exper.in pr.de implem.sol. date/ secur. F. Spec.secur.inform.(1 pers)- Dipl. abs. st. univ.; 2 certif CISSP, CISA, auditor BS7799, Exper.in: implem.sist. de securit. Enterprise; analiz. risc; crearea polit.de securit., crearea si implem. pl. de recup.in caz de dez. si restab. a activit., pt un sist. care a fost auditat cf ISO 27001, 3 ani exp.in securit. inform.; lucru in pr.de securit.la nivel guv./org. ce op. infrastr. PKI la nivel nat/terit/zonalDETALIEREA CERINTELOR MIN. SE GASESTE IN D.A.ATASATA LA PREZENTUL ANUNT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
timpii de interventie
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In cadrul fazei finale de licitatie electronica, procesul repetitiv de ofertare se va referi doar la pret
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1042133
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 12:00
Locul: Bucuresti, Splaiul Independentei nr.202A, etaj 1, camera 3 (Sala de Consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se descarca gratuit. Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, secto 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70000, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70000, Romania, Tel. 021-319.51.76, Email:  [email protected], Fax:  021-319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCPI-Directoa Cooperare Internationala si Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.202A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-315.25.20, Email:  [email protected], Fax:  021-315.25.20, Adresa internet (URL):  www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer