Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii tehnice Data Room


Anunt de participare (utilitati) numarul 44303/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Distrigaz Sud SA
Adresa postala: B-dul Marasesti nr.4-6, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040251, Romania, Punct(e) de contact: Monica Tache, Tel.021/3012079, In atentia: Dan Georgescu, Email: [email protected], Fax: 021/3012026, Adresa internet (URL): www.distrigazsud.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DISTRIGAZ SUD SA
Adresa postala: MARASESTI NR.4-6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040251, Romania, Punct(e) de contact: SERV.ACHIZITII LUCRARI CAM.111, Tel.0213012027, In atentia: DAN GEORGESCU, Email: [email protected], Fax: 0213012026, Adresa internet (URL): www.distrigazsud.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DISTRIGAZ SUD SA
Adresa postala: MARASESTI NR.4-6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040251, Romania, Punct(e) de contact: SERV.ACHIZITII LUCRARI CAM.111, Tel.0213012027, In atentia: DAN GEORGESCU, Email: [email protected], Fax: 0213012026, Adresa internet (URL): www.distrigazsud.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DISTRIGAZ SUD SA
Adresa postala: MARASESTI NR.4-6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040251, Romania, Punct(e) de contact: SERV.ACHIZITII LUCRARI CAM.111, Tel.0213012027, In atentia: DAN GEORGESCU, Email: [email protected], Fax: 0213012026, Adresa internet (URL): www.distrigazsud.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii tehnice Data Room
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Str.Biserca Romana nr 107 A, Brasov, jud. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare sala pentru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74276000-4 - Servicii tehnice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare Data Room si antecamera in cladire Distrigaz sud
Valoarea estimata fara TVA: 130, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie - 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie dupa documentele statutare (inregistrare legala) a ofertantului.Copie dupa certificatul de inregistrare emis de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile (in acest ultim caz se va lua in cansiderare si data la care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea In original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte referinte (cel putin una) din partea celor mai importanti clienti In original cu data
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2008 11:00
Locul: DISTRIGAZ SUD SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate din partea firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLITIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS OLTENITEI NR106-111 SEC.4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC DISTRIGAZ SUD SA
Adresa postala: MARASESTI NR.4-6 SERV.JURIDIC, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040251, Romania, Fax: 021301200, Adresa internet (URL): www.distrigazsud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer