Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii tehnice de intretinere IT si reparatii pentru servere si echipamente Hewlett-Packard din dotarea CNE CERNAVODA


Anunt de participare (utilitati) numarul 141602/26.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Tel. +40 241801841, In atentia: Tiberiu Popescu, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Tel. +40 241801841, In atentia: Tiberiu Popescu, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii tehnice de intretinere IT si reparatii pentru servere si echipamente Hewlett-Packard din dotarea CNE CERNAVODA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii tehnice de intretinere IT si reparatii cu garantarea repunerii in functiune in maxim 24/48 de ore/10 zile pentru servere si echipamente HP din dotarea CNE CERNAVODA: , constand din:
- Diagnosticarea defectului;
- Reparatii sau inlocuiri ale componentelor hardware cu probleme, inclusiv cu asigurarea pieselor de schimb necesare;
- Intretinere preventiva: verificare periodica a configuratie hardware, verificare periodica a reviziilor firmware, suport in instalarea de patch-uri, drivere specifice, update-uri de firmware, conform recomandarilor Producatorului echipamentelor, pe baza unui plan agreat in comun de catre Prestator si Achizitor;
- Revizii tehnice de subansamble, prin inlocuirea acelor componente care sunt considerate uzate si pot duce la probleme de functionare a echipamentelor;
- Elaborare plan de escaladare a activitatii de service, pentru rezolvarea problemelor hardware de mare complexitate;
- Furnizarea accesului la instrumente si servicii electronice bazate pe WEB, legate de hardware, in vederea actualizarii versiunilor de firmware, drivere-lor etc.
- Suport tehnic necesar salvarii datelor de catre personalul Achizitorului si suport instalare software pe serverele si echipamentele SAN (Storage Area Network)ale Beneficiarului (fara incadrarea acestor activitati in termenul de remediere garantat).
- Raport anual cu privire la durata ramasa pana la terminarea suportului tehnic din partea producatorului pentru serverele si echipamentele din Anexa#1A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312300-8 - Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile tehnice de intretinere IT si reparatii cu garantarea repunerii in functiune in maxim 24/48 de ore/10 zile se refera la toate componentele hardware care fac parte din structura serverelor si echipamentelor critice produse de firma Hewlett-Packard (HP) din dotarea CNE CERNAVODA, precum si la cablurile de comunicatie/alimentare specifice echipamentelor HP.In Anexa#1A din Caietul de sarcini este mentionata lista completa a serverelor si echipamentelor.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 366, 191RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 150.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorContulSN Nuclearelectrica SA: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucuresti, Sector 1.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1. a1 .Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este de 8.996, 61 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului - se constituie in conformitate cu Art. 90 din HG 925 / 2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a 1- III.1.1.a 5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii S.N. Nuclearelectrica S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificari si completari Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei ofere individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificari si completari
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit.a), c1) si d).c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original. La Formular se vor anexa:
a) Pentru Persoane juridice/fizice romane: ¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Pentru Persoane juridice /fizice straine:
documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»Cerinta nr. 3
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2011
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa Formularul III.2.1.a_3 si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c)Acest Formularse va completa si de catre eventualiisubcontractanti.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere, dupa caz, a Ofertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului/ a tertului sustinatior ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire.
Se va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv membrii comisiei de evaluare, sunt:
- Dumitru Dina? Director general interimar, precum si inlocuitorul sau Mircea Metes- Elena Negulici ? Director Economic, precum si inlocuitorul sau Mihai ? Dan Gheorghievici
- Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii, precum si inlocuitorul sau Dana Banea
- Comisia de evaluare: Rodica Boboc, Ana Lebedev, Dorina Gherlan / Bruno Mihai Marculescu / Dorin Stefan Nicolae / Georgeta Ionescu / Tiberiu Petre Popescu/ Denis EtemCerinta 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti.
Se va completa Formularul III.2.1.a_5 si se depune in original. Cerinta nr. 1
Demonstrarea inregistrarii ca persoana juridica , pentru serviciile solicitate.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofetantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice romane
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.Pentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.Cerinta 2.
Ofertantul trebuie sa asigure protectia informatiilor clasificate secrete de serviciu care vor fi accesate, sens in care va declara, pe proprie raspundere, ca detine functionar / structura de securitate si ca este inclus in sistemul de colectare, transport, distributie si protectie pe teritoriul Romaniei, a corespondentei clasificateconform HG 585/2002 pentru aprobarea Standardelor Nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, art. 33 si HG 781/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu, art. 6 alin. 1.Datorita caracterului clasificat al sistemelor IT din cadrul centralei cu care personalul prestatorului va intra in contact, este necesar ca firma ofertanta sa aiba implementat un sistem de securitate a informatiei, conform Legii 182/12.04.2002 si HG 585/13.06.2002 ? privind protectia informatiilor clasificate;
Nota: In cazul unei oferte comune, cerinta va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul va prezenta copii ale documentelor solicitate, valabile la data limita de depunere a ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Fisa de informatii generale
Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani
Se accepta ofertantii care au cifra medie de afaceri in ultimii trei ani, in domeniu de activitate de minim 4.000.000 Lei.Nota: Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Ofertant in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei), ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei oferte comune cu sustinere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2_1. de catre ofertant ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.
Formularul se depune in original.
Pentru calcularea echivalentului in Euro se va utiliza cursul de schimb mediu anual publicat pe site-ul BNR (www.bnr.ro), astfel:
-anul 2010 -4, 2099 lei/euro
-anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro
-anul 2012 -4, 4560 lei/euroSe solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, fara a se impune pentru dovedirea acestui indicator prezentarea bilantului contabil inregistrat. Suntlasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Ofertantul/ Asociatia formata (daca fiecare membru asociat indeplineste conditiile de IMM) ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor), conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri, conform precizarilor de la punctul III.1.1.a). Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a).1÷III.1.1.a).5, dupa caz.
Cerinta nr. 1
Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Nota:
Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant, sau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta bilantul contabil in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»
Sustinerea financiara, dupa caz.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011.
Modalitatea de indeplinire
Se prezinta documentele solicitate.
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta privind Cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. In cazul in care ofertantulprezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c¹) si d) si ale art. 69¹, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Sustinatorul financiar va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Personalul prestatorului sa includa cel putin 1 inginer care sa fi absolvit ?ITIL version 3 Foundation Examination? sau versiuni ulterioare.
- Prestatorul va prezenta informatii privind nivelul de calificare tehnica a personalului tehnic de specialitate, inclusiv responsabilii tehnici cu supravegherea serviciilor la sediul beneficiarului
Modalitatea de indeplinire
.
Cerinta nr.2
Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor: - Personalul prestatorului sa includa cel putin 2 ingineri cu atestare ?Mission Critical Certified Specialist? din partea producatorului sistemelor / serverelor (HP), deoarece toate sistemele IT critice CNE si alte sisteme informatice din centrala sunt produse de firma HP in mod exclusiv. Actiunile de reparatii service trebuie facute de personal certificat de proiectantul si fabricantul lor, adica HP, astfel incat intreaga interventie sa conduca la pastrarea garantiei functionale a sistemelor. In acest sens, certificarile nu pot fi date decat de HP pentru personal pregatit si autorizat in acest scop, dedicat acestui tip de reparatii, bazat pe intreaga logistica si cadrul procedural asigurat de HP.
- Personalul prestatorului sa includa cel putin 2 ingineri calificati ?Certified System Administrator? pentru HP-UX 11iv3, sau versiuni ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.4
Se vor atasa CV-urile, calificari profesionale, autorizari.
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantii
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3._2
Nota:
Inainte de semnarea contractuluicu autoritatea contractanta, ofertantulva prezenta toatecontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006)
Sustinerea tehnica, dupa caz: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3)_3. impreuna cu anexele (Formularul III.2.3)_3..1 si Formularul III.2.3)_3.2.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la la art 190 alin.(2) din OUG 34 / 2006.In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.509 / 14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui / unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel:
- cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.In cazul in care ofertantul/ prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c¹) si d) si ale art. 69¹din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinatorul tehnic va completa si Formularele III.2.1.a_1, III.2.1.a_2 si III.2.1.a_4.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Nota:
Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea ofertantiivor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate. In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.
Modalitatea de indeplinire
.
Cerinta nr. 1
Lista principalelor prestari de servicii similare cu obiectul prezentului contract din ultimii 3 ani. Se vor prezenta recomandari / contracte (parti relevante din contract)/ documente constatatoare) de labeneficiarii de servicii similare celor ce fac obiectul Caietului de sarcini, prin care se confirma prestarile din lista.Se accepta ofertantii care fac dovada ca in ultimii 3 ani au derulat contracte de prestari servicii similare, a caror valoare insumata, sa fie cel putin egala cu 3.591.548 lei fara TVA.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3_1 si se vor anexa documentele solicitate
Cerinta nr. 1
Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta.Ofertantul va prezenta Certificatul, pentru activitati similare cu cele din caietul de sarcini, valabil la data limita de depunere a ofertelorNota: In cazul unei oferte comune, cerintava fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copie dupa certificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 26184 ? 01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2013 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.3_2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare: (1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Se va completa Formularul VI.3.Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2. Completare la pct. IV.2.1): In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare. Noua propunere financiara se depune in conditiile si termenele stabilita de autoritatea contractanta, in plic sigilat. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la dresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform. art. 256² din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contestatiile se vor notifica autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica S.A., Departamentul Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer