Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii telefonice pentru telefonie fixa si mobila


Anunt de participare numarul 136741/21.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: Kogalniceanu nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. +40 0264-405310, In atentia: Andrea Diana, Email: [email protected], Fax: +40 0264-450675, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii telefonice pentru telefonie fixa si mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Locatiile structurilor componente ale autoritatii contractante indicate de beneficiar in Caietul de sarcini al achizitiei, respectiv catre beneficiarii finali ai abonamentelor de telefonie mobila.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 639, 306.27 si 2, 557, 225.08RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minimum cate 1 contract subsecvent pe an pentru fiecare lot, cu valoare maxima de 453161.83 lei fara TVA- lot I, 186144.44 lei fara TVA- lot II
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Serviciile de telefonie fixa (LOT I) pentru locatiile centralizate in Anexa 1
Se solicita, cantitativ, un pachet complet de servicii, lunar, descris in cele ce urmeaza, variabil din punct de vedere valoric, ce se va presta in mod regulat, pentru un termen de 48 luni, prin incheierea si derularea a 4 contracte subsecvente consecutive de prestari de servicii, a cate 12 luni, fiecare. Cantitatea, solicitata pe perioada de valabilitate a acordului-cadru, este de 12pachete lunare complete de servicii telefonie fixa pentru cea minima, respectiv de 48 pachete lunare complete de servicii telefonie fixa corespunzatoare cantitatii maxime.
? Serviciile de telefonie mobila (LOT II)Se solicita, cantitativ, un pachet complet de servicii, lunar, descris in cele ce urmeaza, variabil din punct de vedere valoric, ce se va presta in mod regulat, pentru un termen de 48 luni, prin incheierea si derularea a 4 contracte subsecvente consecutive de prestari de servicii, a cate 12 luni, fiecare. Cantitatea, solicitata pe perioada de valabilitate a acordului-cadru, este de 12pachete lunare complete de servicii telefonie mobila pentru cea minima, respectiv de 48 pachete lunare complete de servicii telefonie mobila corespunzatoare cantitatii maxime.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
64212000-5-Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I. Servicii de telefonie fixa, pachet de servicii solicitat in cantitatile si configuratia prezentate in Caietul de sarcini al achizitiei
cantitate contract subsecvent: minim 6, maxim 12 pachete lunare complete telefonie fixa
Lotul II. Servicii de telefonie mobila, pachet de servicii solicitat in cantitatile si configuratia prezentate in Caietul de sarcini al achizitiei
cantitate contract subsecvent: minim 6, maxim 12 pachete lunare complete telefonie mobila
Valoarea estimata fara TVA: intre 639, 306.27 si 2, 557, 225.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 11.186, 00 lei pentru lotul I, respectiv 9.050, 00 lei pentru lotul IIModul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.La solicitarea Autoritatii contractante ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului pentru fiecare lot, astfel: pentru lotul I: 5.592, 64 lei, pentru lotul II: 4.524, 57 lei.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. 5% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5% din valoarea contractului.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A)din Sectiunea Formulare;
2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;
Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale; se solicita ca operatorii economici sa prezinte cerificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare; persoane cu
functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf. dr. Dan Lazar, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Sef Birou
Aprovizionare Sing. Traian Boc, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Responsabil achizitie Ec. Diana Andrea; Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCAtestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant- a) pentru persoane juridice/fizice romane:
1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor2) pentru persoane fizice
Autorizatie de functionare valabila, cu viza la zi.b) pentru persoane juridice /fizice straine:
Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani Cerinta
minima: media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani sa fie
sa fie de minim 900.000, 00 lei pentru lotul I, respectiv de minim 360.000, 00 lei pentru lotul II- se va prezenta Formularul nr. 7.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta
comunicat de BNR pentru anii de referinta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aria de acoperire nationala
Cerinta minima: Se solicita ca gradul de acoperire pe care il asigura reteaua ofertantului sa fie de minim 85% din suprafata tarii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca administreaza o retea proprie cu acoperire nationala, fapt ce va fi demonstrat prin prezentarea unui document din care sa reiasa exactitatea datelor prezentate in harta de acoperire radio (harta de acoperire a retelei publice/mobile) a intregii tari, la nivel de localitati si drumuri publice. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica exactitatea datelor declarate de operatorul economic la autoritatea de resort - ANRC.
Experienta similara, insotita de recomandare din partea beneficiaruluiCerinta minima: Ofertantul
va dovedi ca a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca
obiect vanzarea unor servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei
achizitii - valoarea/ suma valorilor serviciilor prestate in baza contractului/
contractelor (se accepta si copii de pe parti relevante ale contractului sau
orice alte dovezi din care rezulta prestarea de servicii similare) prezentat/ prezentate ca dovada a experientei similare sa fie de minim 450.000, 00 lei pentru lotul I, respectiv de minim 180.000, 00 lei pentru lotul II. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta
comunicat de BNR pentru anii de referinta.
Informatii privind subcontractantii, proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de acestia si specializarea lor. Se va prezenta Formularul nr. 16.
Pentru lotul II: Aria de acoperire a populatiei tarii sa fie la nivelul minim de 98%. Ofertantul va demonstra indeplinirea acestui criteriu prezentand orice dovezi, informatii, documente relevante, pe care Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a le verifica la autoritatea de resort - ANRC.
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- se va prezenta Formularul nr. 10
Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008
sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L-1-VP/17.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate pe locul 1 cu acelasi pret: In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice a noilor propuneri financiare pentru departajarea ofertelor.2. Se solicita depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la C.N.S.C. si la autoritatea contractanta in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta (referitor la doc. de atribuie data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia in SEAP)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str. I.I.C. Bratianu, nr. 14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400079, Romania, Tel. +40 264405300/5450, Fax: +40 264450675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer